Vi går tilbage til hotellet og det bliver hurtigt aften. Vi spiser aftensmad og går rundt i den by vi er i. Da klokken bliver omkring 23 går vi tilbage til hotellet. Thor og jeg går ind på vores værelse og gør os klar til at sove.
Da jeg vågner næste morgen ligger Thor med sin telefon. Jeg rykker over til ham, men opdager hurtigt den blodige plet på mit lagen. Jeg sukker og sætter mig op. Jeg skal til at rejse mig da jeg kommer i tanke om at jeg jo ikke kan have menstruation når jeg er gravid. Hvilket jo må betyde at jeg ikke er gravid.
Enten har testen vist forkert begge gange eller også er barnet dødt. Jeg håber på det første. "Thor..." Siger jeg lavt. Thor retter blikket imod mig. "Jeg er ikke gravid... Jeg er ikke gravid!" Siger jeg glad. Jeg rejser mig hurtigt op. For hurtigt for jeg får virkelig ondt i maven af det. "Avv... Det gør så ondt" siger jeg. Thor trækker mig ind til sig. Jeg lægger tæt ind til ham.
Til sidst bliver jeg altså nødt til at rejse mig. Ellers ender det med at Thor også får blod på sig og det ville han nok ikke synes var så lækkert. Jeg rejser mig og går ud på badeværelset. Jeg smider tøjet og går ind under den varme bruser. Da jeg er færdig i badet tørrer jeg mig og tager tøj på. Da jeg kommer ud til Thor igen står der en rengøringsdame og er igang med at skifte lagnet.
Da hun er færdig giver Thor hende nogen drikkepenge og hun forlader værelset.
Jeg springer sådan lige ok meget i tiden til når de er kommer hjem igen. :))))))
"Hej skat!" Siger min mor da jeg træder ind ad døren efter at Thors mor har sat mig af. Jeg stiller min kuffert og giver hende et kæmpe kram. "Har det været en god tur?" Spørger mor. "Ja!" Siger jeg og smiler. Jeg går ind på mit værelse og begynder at pakke ud da jeg får en besked fra Thor.
Hej smukke. Skal du med til fest i aften?
Jeg magter virkelig ikke. Jeg er virkelig smadret.
:(( Jeg forstår det godt. Skriv hvis du skifter mening <33
Okay, jeg vil godt med. Hvad tid? <3
Klokken 20. Kommer og henter dig hos dig <3
Okay. Ses <3
Jeg lægger telefonen fra mig og pakker det sidste ud.
- - -
Klokken nærmer sig 20 så jeg tager et bad og skifter tøj. Jeg tager bare nogle sorte shorts og en hvid croptop på. Præcis klokken 20 ringer det på døren. Jeg skynder mig ud for at åbne, men Emilie har allerede åbnet. "Hej Thor. Skal i til fest?" Spørger hun. "Ja. Jeg kom egentlig bare for at hente DN" siger Thor. Han kigger op og får øje på mig. Jeg skynder mig ud til ham og giver ham et kys.
Jeg tager mine Adidas superstar på og går ud ad døren. "Det er vel ikke en fin fest, vel?" Spørger jeg og kigger ned ad mit ikke så fine tøj. "Nej, nej. Bare som det plejer" siger Thor. Jeg kigger på Thors tøj. Han har også Adidas superstar på sammen med en hvid T-shirt og sorte bukser. "Vi matcher næsten" siger jeg og smågriner. Thor smiler og efter ikke så lang tid ankommer vi til festen.
Vi går indenfor og kan med det samme lugte røg og alkohol. Vi går udenfor på terrassen, hvor Lauge, Anthon, Teodor, Maximillian og Munke sidder. De sidder allesammen med en smøg i munden. Vi sætter os ned og får hver vores øl. "S, P eller K?" Spørger Teodor som altid. Han virker træt og på samme tid sur. Jeg har faktisk ikke set ham og Thor snakke så meget sammen efter det der skete til sidste fest.
Vi andre nikker og Teodor begynder den. "DN, S, P eller K?" spørger han. Selvom det nok er en dårlig idé vælger jeg K. "Ryg en smøg" siger Teodor og finder en cigaret frem. Han tænder den og rækker den til mig. Jeg tager imod den og fører den op til min mund. Den når kun lige at snitte min læber da den bliver slået ud af hånden på mig.
Vi kigger allesammen på Thor. "Bare fordi at i ryger betyder det ikke at hun også skal begynde" siger Thor og kigger på Teodor med et irriteret blik. Jeg ved godt at Tor kun gør det for mit eget bedste, men jeg er ærlig talt ved at være træt af at han hele tiden skal beskytte mig så meget. Mod ting som jeg godt selv ved hvordan jeg skal klare.
Jeg rejser mig op og går indenfor. Drengene kigger efter mig, men ingen gør noget.
ESTÁS LEYENDO
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfic**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43