Kapitel 36

1.2K 43 5
                                    

Jeg bruger hele min dag på bare at ligge og græde. Jeg har kun rejst mig når jeg skulle på toilettet. Om aftenen går jeg dog med ned og spiser aftensmad. Jeg går tidligt i seng og græder mig selv til søvn.

Da jeg vågner har jeg fået en besked fra Thor om at han vil snakke med mig og om jeg lige vil ringe når jeg ser beskeden. Jeg ringer til ham og han tager den hurtigt.

"Hej skat" siger han. "Hej" svarer jeg. "Øhm... Jeg skal snakke med dig. Kan vi mødes på Joe & The Juice i Gentofte?" Spørger han. "Ja. Hvad tid?" Spørger jeg. "Hvad med klokken 11?" Spørger han. "Okay. Vi ses" siger jeg. "Vi ses søde. Jeg elsker dig" siger Thor. "Jeg elsker også dig" siger jeg og lægger på.

Klokken er 10 så jeg begynder at gøre klar. Jeg tager et hurtigt bad og tager derefter nogle sorte shorts på og en hvid off-Shoulder bluse. Jeg tager mine Adidas superstar på. Jeg tager min mobil og pung i lommen og begynder at gå mod Gentofte. Fem i 10 er jeg på Joe & The juice. Thor er der allerede så jeg sætter mig bare ind til ham.

"Hej" siger jeg lavt. Han kigger op fra sin mobil og giver mig et langt kram. "Jeg skal snakke med dig" siger Thor. Jeg sætter mig ved siden af ham. "Øhm... Der i går... Der ehm..." Begynder han. "Min far er død" siger jeg lavt. Thor kigger overrasket på mig. "Hvad?! Er du okay?" Spørger han og lægger armene om mig. Jeg bryder ud i tårer og Thor klemmer mig tæt ind til sig.

Vi sidder sådan indtil Thors telefon ringer. Han giver slip på mig og tager den. "Jaer, jeg kommer om lidt" siger han og lægger på igen. "Er du okay at jeg går nu? Anthon og jeg skal i studiet" siger Thor. "Det er fint" siger jeg. "Vi kan følges? Vi skal alligevel den samme vej" siger Thor. Jeg nikker og tager mine ting. Vi følges hånd i hånd noget af vejen, indtil Thor skal dreje. "Vi ses" siger han og trækker mig ind i et kys.

-

Min alarm vækker mig den næste morgen. Det første jeg kommer til at tænke på er at det er første skoledag. Jeg gider ikke tilbage til skolen. Virkelig ikke. Især fordi at alle fra klassen sikkert ved at jeg er blevet kærester med Thor. Jeg rejser mig og tager noget tøj på. Jeg tager egentlig bare en denim nederdel på og en stribet T-shirt.

Jeg lægger lidt naturlig make up og sætter mit hår op i en høj hestehale. Jeg pakker mine ting ned i min Day taske og tager en denim jakke på som har præcis den samme farve som nederdelen. Det er virkelig godt vejr så jeg beslutter mig for at gå istedet for at tage toget som jeg plejer. Jeg går i et kvarter cirka før jeg er på skolen.

Da jeg kommer ind i klassen står der på tavlen at vi mødes i aulaen. Jeg finder det bord hvor der er et navneskilt med mit navn. Jeg stiller min taske ved siden af bordet og begynder at gå ned i aulaen. Ovre i hjørnet står næsten alle pigerne fra min klasse, men i et andet hjørne står en af mine allerbedste venner Oliver. Jeg beslutter at gå over til pigerne. Da jeg kommer over til dem begynder de allesammen at spørge ind til mig og Thor.

"Altså DN, det er Thor fucking Farlov!" Siger Olivia. Jeg kan egentlig ikke rigtig lide hende, men altså. "Hvordan mødte i hinanden?" Spørger en af pigerne fra 2.j. "Roskilde festival" siger jeg og alle kigger overrasket på hinanden. "Det er ikke særlig mange forhold der opstår på Ros som rent faktisk holder" siger Olivia. "Nå, men det gør vores!" Siger jeg irriteret selvom hun nok ikke mente det på en ond måde.

Jeg vender mig om og går hen til Oliver som står sammen med nogle af de andre drenge. Da ham får øje på mig giver han mig et kæmpe kram. "Hey DN" siger Marcus fra min klasse som man vidst roligt kan kalde for en fuckboi. "Hej" siger jeg koldt. "Du ser godt ud" siger han og bider sig i læben. "Tak" siger jeg, stadig koldt. "Er du stadig jomfru eller har Thor lavet om på det?" Spørger han og griner. "Nej, jeg er faktisk ikke jomfru, hvis du er så interesseret i at vide det" siger jeg irriteret. "Nå, nå, undskyld" siger han.

Skoleinspektøren kommer frem på sådan en lille scene der er i aulaen. "Godmorgen allesammen" siger han ind i en mikrofon. "Det er et nyt skoleår hvilket betyder nye lærere, nye elever, nye venskaber og måske også nye forhold?" Siger han spørgende. Han siger noget mere og til sidst får vi lov til at gå op i vores klasser.

Jeg sætter mig på min plads og opdager først nu at jeg skal sidde ved siden af Marcus. Fucking Marcus. Jeg sukker for mig selv og kigger op mod vores lærer. "Godmorgen 2.o" siger hun højt. Hun siger nogle forskellige ting og fortæller at vi skal skrive en stil om vores sommerferie på engelsk. Jeg sukker igen, jeg hader engelsk. "Stilen skal indeholde mindst 800 ord og gerne flere. I skal være færdige til på mandag og i må gerne bare gå i gang nu.

Jeg tager min MacBook op fra tasken samt nogle høretelefoner. Jeg sætter høretelefonerne i computeren og sætter noget musik på. Jeg begynder på min stil, men sletter flere gange det jeg har skrevet og starter forfra. Min mobil vibrere pludselig og jeg tager den op ad min jakkelomme. Jeg har fået en SMS fra Thor.

Hey smukke! Du skal bare lige vide at jeg elsker dig højere end noget andet. Selvom vi måske ikke kommer til at se hinanden så meget nu hvor du skal gå i skole og jeg skal på Tour med Anthon. Jeg håber at du får en fantastisk første skoledag. Jeg elsker dig!❤️

Jeg smiler stort for mig selv da jeg kan mærke én ånde mig i nakken. Jeg vender mig forskrækket om. Marcus sidder og læser hvad Thor har skrevet til mig. "Han vil sku gerne have noget på den dumme" siger Marcus. Jeg sender ham det der What?-blik. "Siden han skriver sådan noget til dig" siger Marcus. Jeg ruller øjne af ham og laver videre på min opgave.

Bedre End Rihanna - AfsluttetWhere stories live. Discover now