Det banker pludselig på døren. "DN? Er du herinde?" Det er Thors stemme. Jeg låser døren op og lader ham komme ind. "Jeg tror at Teodor har taget noget i min drink" siger jeg. "Hvad? Det kunne han ikke finde på" siger Thor bestemt. "Men... Jeg har det virkelig dårligt og det eneste jeg har drukket er den drink jeg fik af ham"
"Hm..." Det er det eneste Thor siger. "Prøv at stikke to fingre i halsen. Måske hjælper det lidt hvis du kaster op" siger Thor. Jeg sætter mig foran toilettet igen. Thor holder mit hår oppe og jeg stikker to fingre i halsen. Jeg kaster op og får det en smule bedre. Thor aer mig forsigtigt på kinden. Jeg rejser mig og trækker ud i toilettet. Derefter skyller jeg min mund.
Jeg er lige ved at falde da vi går ud fra badeværelset igen. Vi går over hvor vi var før. "Hvad fanden har du taget i hendes drink?!" Spørger Thor vredt og går hen til Teodor. Teodor rejser sig op. "Jeg hører at du har taget DN's mødom" siger Teodor. Thor kigger på mig og undrer sig sikkert over hvordan de ved det. "Det var ikke det jeg spurgte om!" Siger Thor vredt. "Thor, det er ligemeget" siger jeg og hiver i hans arm. "Hvad har hun egentlig gjort dig? Svin" siger Thor og begynder at gå væk fra ham.
De andre sidder bare og kigger på Teodor og Thor skiftevis. "Hvis der er nogle der et svin er det sgu da dig!" Siger Teodor og sætter sig ned igen. Thor trækker mig irriteret med udenfor. Vi går hurtigt væk fra Anthons hus. "Thor jeg kan ikke gå så hurtigt" siger jeg og stopper op. Thor stopper og kigger på mig. "Hop op på min ryg" siger han. Jeg hopper op på hans ryg og lader mit hoved hvile på hans skulder.
Vi kommer hjem og jeg låser døren op. Thor bærer mig ind i min seng og lægger mig. Han tager mine sko, min bluse og mine bukser af og lægger dynen over mig. "Vil du have noget?" Spørger han lavt. "Ja" hvisker jeg og lukker øjnene. "Hvad vil du have?" Spørger han og aer min kind. "Jeg vil gerne have te... Og chokolade... Og noget vand..." Siger jeg. Thor går ud ad værelset og kommer tilbage med en flaske vand, en kop te og en plade chokolade.
Han stiller koppen på natbordet og lægger vandflasken og pladen med chokolade ved siden af mig. "Tak. Men jeg mangler én ting" siger jeg og åbner øjnene. "Hvad er det?" Spørger Thor. "Dig" siger jeg. Thor smiler og lægger sig ned ved siden af mig. Jeg drikker noget te og spiser noget chokolade. Thor aer min kind og det ender med at jeg falder i søvn.
➰
Da jeg vågner er Thor allerede vågnet. Halvdelen af te'en står stadig på natbordet og papiret fra chokoladen ligger i sengen ved siden af mig. Jeg rejser mig og tager dynen om mig. Jeg går ud i køkkenet, hvor der dufter af bacon og æg. "Godmorgen dejlige" siger Thor og giver mig et kys på munden. "Hvad er alt det her?" Spørger jeg forvirret. "Jeg har lavet morgenmad til dig fordi at jeg tænkte at du måske stadig havde det dårligt. Jeg har også lavet et bad klar til dig til bagefter" siger Thor. "Ej hvor er du sød" siger jeg og giver ham endnu et kys.
Jeg sætter mig og spiser noget morgenmad. Da vi har spist tager Thor mig med ind på badeværelset. Badekaret er fyldt og der hænger en badekåbe og et håndklæde ved siden af til når jeg er færdig. "Tak Thor. Du er er så dejlig" siger jeg og krammer Thor. Jeg tager min bh og trusser af og sætter mig ned i det varme vand.
Da jeg har siddet der i et stykke tid går jeg op og tørrer mig med håndklædet. Jeg tager badekåben på og går ind til Thor. Han sidder i min seng med sin telefon. Så snart han ser mig rejser han sig op. Han går helt hen til mig og tager armene om mig. "Du er så smuk" siger han. Han tager hænderne ind under badekåben og placere dem på min ryg. Han kysser mig og det udvikler sig hurtigt til snav. Jeg tager hans bluse af og skubber ham blidt ned i sengen. Jeg sætter mig på ham og kysser ham. Jeg knapper hans bukser op og skal til at trække dem af da jeg hører hoveddøren gå op. Jeg skynder mig at rejse mig op. Thor knapper sine bukser igen, men når ikke at tage blusen på før mor står foran os.
"Hej mor" siger jeg og smiler. "Hej" siger mor og kigger mistænkeligt skiftevis på Thor, mig og Thors bluse som ligger på gulvet. "Hvad har i lavet nu hvor i har været alene hjemme?" Spørger hun. "Vi har været på Fisketorvet. Og været hjemme hos Anthon" siger jeg og smiler. "Okay" siger hun og går ud fra værelset og lukker døren efter sig.
"De sagde da at de først ville komme hjem sent om eftermiddagen" siger jeg en smule forvirret. "Klokken er også halv seks" siger Thor og smågriner. Har jeg virkelig sovet så længe? "Jeg tror at jeg tager hjem nu" siger Thor og tager sin bluse på. Han tager sine ting og jeg går med ham ud i gangen for at sige farvel. Han tager sko på og kigger på mig. "Farvel smukke" siger han. "Farvel" siger jeg. Han tager armene om mig og kysser mig på munden.
Jeg vinker til ham indtil han drejer om hjørnet. Jeg går ind på værelset og tager nogle sorte shorts og en hvid crouton på. Jeg rer mit hår og sætter det op i en høj hestehale. Jeg sidder lidt med min mobil da mor kommer ind. "Kan vi lige snakke sammen?" Spørger hun og sætter sig ned.
Åh nej. "Ja. Hvad er der?" Spørger jeg og lægger mobilen fra mig. "Har dig og Thor haft sex?" Spørger hun. Jeg venter lidt med at svare. "Ja" svarer jeg lavt. Mor sukker og kigger på mig med det der skuffede blik. "Hvad er problemet?!" Spørge jeg surt. "Jeg vil bare ikke have at han presser dig til noget" siger hun. "Han presser mig ikke! Jeg ville jo selv!" Siger jeg.
Mor rejser sig og går hen mod døren. "Jeg vil ikke have at du tager med til Spanien" siger hun koldt. "Hvad? Jeg må ikke tage på ferie med mine venner fordi at jeg har haft sex med min kæreste?! Hvorfor er du så unfair! Jeg hader dig!" Råber jeg. Mor siger ikke noget. Hun går bare ud og lukker døren.
Jeg lægger mig i min seng og begynder at græde. Jeg hader hende. Jeg hader hende, jeg hader hende, jeg hader hende.
ESTÁS LEYENDO
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfic**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43