Kapitel 10

1.8K 33 3
                                    

Da jeg kommer tilbage til vores Camp sover alle heldigvis så jeg sniger mig bare ind i mit telt og skifter til nattøj. Jeg lægger mig under dynen og prøver at falde i søvn, men det lykkes ikke. Både fordi at det er varmt, men også fordi at jeg hele tiden tænker på Lucas og Thor. Hvor ville jeg ønske at jeg lå tæt op af Thor lige nu. Bare putte mig op af ham og glemme alle bekymringer. Hvis bare det var så nemt. Jeg får en kæmpe trang til at gå ind til Thor. Men det kan jeg ikke. Han ville synes at jeg var mærkelig hvis jeg gjorde det. Men det kan vel ikke skade at tjekke om han er vågen. Jeg ligger og overvejer det et stykke tid og beslutter mig til sidst for at gå over til Thor. Jeg lyner mit telt op og træder ud. Jeg går hen mod Thors telt og jeg undgår med nød og næppe alle de tomme flasker, dåser, tøj som ingen ved hvem ejer, kondompakker og alt det andet lort der nu ligger og flyder på jorden.

Jeg er cirka halvvejs over ved Thors telt da jeg træder på noget skarpt. Jeg tror at det var noget fra en dåse. Jeg udbryder et lille "av" og i frygt for at nogen har hørt mig går jeg hurtigt tilbage til mit eget telt. Jeg lytter efter. Nej. Der er ingenting. Jeg lyner op igen og tjekker om der er nogen ude foran teltet, men det er der til mit held ikke. Denne gang går jeg langsommere for at undgå at træde på noget igen. Jeg når over til Thors telt og lyner ligeså stille op. Fuck. Han er vågen. Thor kigger på mig og jeg går hurtigt et skridt tilbage og falder over en flaske. Jeg rammer jorden med er ordenligt 'bump'. "DN?" Spørger Thor som nu står foran mig i bar overkrop. "Hej" mumler jeg og kæmper for at komme op. Thor rækker ud efter min hånd. Først ignorerer jeg det da jeg mener at jeg sagtens kan klare det selv men til sidst bliver jeg alligevel nødt til at få hjælp.

"Kan du klare dig?" Spørger Thor. "Ja. Jeg går bare tilbage til mit eget telt nu" siger jeg. Jeg er en smule pinligt berørt over episoden og vil egentlig bare gerne tilbage hurtigst muligt. Thor går ind i sit eget telt som om at han også gerne vil have at jeg bare går hurtigst muligt. "Hvad var det?" Spørger en stemme inde fra Thors telt. En pigestemme, helt klart. "Det var ikke noget" siger Thor bare og jeg kan hære at han lægger sig ned.

Så han var altså ikke alene

Bedre End Rihanna - AfsluttetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang