~10~

318 27 2
                                    

     Bu sabah kendi kendime uyandım. Rahat yatağımda yeterince enerji toplamış olmalıydım. Yatağımda oturur vaziyete gelip telefonu elime aldım saat 7.10'du. Telefon zilimin çalmasına 20 dakika vardı. Mesajım vardı, saate baktıktan sonra mesajıma baktım. 59 tane Mete'den mesaj vardı bir de 18 cevapsız araması. Mesaja bakmadan yeniden yatağa yattım. Bütün enerjim dolu olmalıydı ki uyku isteğim hiç yoktu. Mavi renkli yatağımdan kalkıp, düzenlemeye başladım. Yatağımı beceriksizce düzeltip kapının arka kısmında asılan okul kıyafetlerimi almaya çalıştım. Bunun için bir iki defa zıplayıp başarıyla okul kıyafetlerimi almıştım. Okulumun isminin ne olduğunu henüz bilmiyordum. Kırmızı sweatshirtümü alıp üstündeki göğüs kısmında Özel Can Koleji yazıyordu. Özel Can Koleji de neydi şimdi? Ben bu hayalleri kuruyordum, şimdi ise içindeyim. Kıyafetlerimi yatağımın üstüne bırakıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. El kremimi elimin çatlamaması için  sürüp odama yeniden gittim. Yatağımın üstün de duran kırmızı sweatshirtümü giyip altıma da siyah okul eteğimi giydim. Dizinin biraz üstüne gelen siyah çoraplarımı giydikten sonra patiklerimi giyip Nermiş'in bana yeni almış olduğu beyaz airmaxi kutusuyla beraber alıp mutfağa doğru yürüdüm. Mutfağa gelip kutuyu kenara koyup yemek hazırlayan Nermiş'in yanağına sertçe bir öpücük bıraktım. Yüzüme bakmamıştı dün olanlardan sonra...
"Dün beni çok utandırdın..."
"Dün? Hatırlamıyorum bile."
"Doğru o zaman bayılmıştın sanırım. Ilgar'ın kucağında lokantaya girmek gibi..."
"Ne! Ilgar'ın kucağında mı?"
"Evet."
"Çok özür dilerim. Beni affet ne olur?" dediğimde ona yavru köpek bakışı yapmaya çalıştım. Ocaktan kafasını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi.
"Yanağıma bir tane daha öpersen affederim." dediğinde hiç beklemeden yanağını uzuncu öptüm. Nermiş'e yardım edip masayı hazırladık.
"Bugün erkencisin? Daha yeni saat 7.30 oldu." dediğinde masaya oturmak üzeriydik.
"Evet yeterince uykumu aldım." diye cevapladığımda masaya oturmuş yemek yemeye başlamıştık.
     Güzel bir kahvaltıyı bitirdikten sonra birlikte masayı topladık. Saçımı henüz toplamamıştım. Odama gidip toka kutumun yanında duran tarağı alıp saçımı taramaya başladım. Saçım çok karışmıştı. Kapı aniden açılınca o yöne baktım. Nermiş içeri girmişti.
"Saçlarını balık sırtı öriyim mi? Bu konu da oldukça yetenekliyimdir." deyip arkama geçti hiç itiraz etmeden dizlerimi yere koyarak oturdum. Saçımı hiç acımadan ördükten sonra örgünün sonuna kendi saçındaki minik kurdaleli tokayı taktı. Ayağa kalkıp aynada kendime bakıp Nermişimin yanağına bir öpücük kondurdum. Mutfağa gidip airmax kutumu alıp kapıya gittim. Beyaz airmaxlerimi kutudan çıkarıp ayağıma giydim. Nermiş elinde dolu olan okul çantasıyla gelip bana verdi.
"Bu çok ağır."
"E ben eksik kalır mıyım? Gidip okuldan kitapları aldım üstüne birde ders programını." gülüştük.
"İlk günden ders programıyla kitap mı verilir?"
"Bu okul böyle." teşekkür edip yanağına bir öpücük kondurdum. Dışarı çıkıp servisi beklemeye başladım...

ŞIMARIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin