Dostałam nominacje

114 3 3
                                    

Zostałam nominowana przez nataliaukasiewicz2 dziekuje bardzo. Wiec bez zbędnych pogadanek zaczynajmy!

1. Jaki gatunek książek lubicie najbardziej?

Ja najbardziej lubie ff o kpopie, romanse lub kryminały.

2.Ulubiona książka papierowa?

Wszystkie części Sherlocka Holmesa ;)

3. Czy macie zwierzątko lub rodzeństwo? Jeśli tak , napisz jakie.

Mam psa kundelka i starszą siostre.

4. Wolisz wypoczynek w domu, nad morzem, w górach, nad jeziorem, czy za granicą?

Bardzo lubie swojw ciepłe łóżko, więc i wypoczynek w domu sprawia mi dużą przyjemność. Lubie bardzo odpoczywać nad wodą, za górami nie przepadam, za granicą nigdy nie byłam ;(

5. Jaki gatunek muzyki najbardziej lubisz? Ulubiony zespół, wykonawca?

Kpop moim życiem xddd. Jeśli chodzi o zespoły mam bardzo dużo ulubionych. Moje najulubieńsze to:

-Exo <3
-Bts
-Got7
-Ikon
-Seventeen
-Girls generation
-Aoa
-Clc
-Big bang

Mój ulubiony wokalista i zarazem UB to Suho z Exo.

6.Jak idzie ci nauka? Jakie są twoje ulubione przedmioty? Dlaczego akurat te?

Jeśli chodzi o oceny to nie narzekam. Czerwony pasek był xddd Najbardziej lubie fizyke i chemie.

7.Najgorsze przedmioty szkolne, za jakie masz ochotę zatłuc Ministra Edukacji Narodowej.

Historia, taaak. Mówie teraz o starożytności i tak dalej. Historie Polski lubie bardzo, ale nic więcej xddd.

8.Jaki masz kolor oczu?

Niebieski.

9.Lubisz warzywa? A kalafior? A brokuły? A brukselka?

Ogólnie to nic do warzyw nie mam. Kalafior i brokuły są gud. Brukselka nieee. Ale lubie szpinak.

10. Ulubiony serial i film.

Ulubiony serial : Sherlock Holmes ,
Ulubiona drama: Descendant of the sun i exo next door.

11. Lubisz horrory? A filmy grozy? Odpowiedź uzasadnij.

Pytanie jak na jakimś egzaminie xddd. Nie nie lubię, bo nie mogę potym spać w nocy, a nie mam chłopaka, który mnie obroni ;(

12. Masz jakieś ukryte talenty? Chodzisz na jakieś dodatkowe zajęcia?

Chodzę na dodatkowe zajęcia z fizyki w soboty oraz jeżdże na rolkach ;)

13.Ulubione miejsce na świecie gdzie masz wrażenie, że czas się zatrzymał? Gdzie możesz spędzić całe dnie?

Cukiernia i budka z bubble tea xdddd

14. Jakiego koloru masz ściany w pokoju? Czy ci się podobają?

Żółto- zielone. Raczej tak ;)

15. Czy twoi rodzice wiedzą, że masz wattpada? Czy czytali twoje powieści?

Nie wiedzą i raczej się nie dowiedzą xddd.

Dziękuje za nominacje. Ja nie nominuje nikogo , bo jestem wredna xddd. Już niedługo pojawi się kolejny rozdział.

Mała BlondiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz