#11

250 17 3
                                    

Mike prov:

Zaniosłem moją małą królewne do jej pokoju, pocałowałem i wyszłem. Tak bardzo się ciesze, że w końcu powiedziałem jej, że ją kocham. A co najlepsze ona mnie też! Jestem taki szczęśliwce, że pokochała akurat mnie!

Jechałem do domu cały w skowronkach. Do domu to moze za dużo powiedziane. Wynajmowałem kawalerke i jednej z kamienic. Nie mieszkałem z rodzicami, ponieważ nigdy nie umiałem dogadać się z ojcem, więc gdy tylko skończyłem 18 lat od razu się wyprowadziłem. Z matką utrzymuje kontakty. Spotykam się z nią co jakiś czas lub dzwonie. Z ojcem nie mam żadnegi kontaktu od kiedy się wyprowadziłem.

Zaparkowałem samochód i poszłem do mieszkania. Wchodząc do niego nie mogłem uwierzyć swoim oczom. W mieszkaniu walało się mnóstwo damskich ubrań i pachniało drogimi perfumami. Bardzo dobrze je znałem. Byłem prawie pewny, że są to perfumy Daniel. Mojej byłej, która nie umiała pogodzić się z tym, że z nami koniec. Miałem nadzieje, że się myle, a te ubrania to tylko zwykły żart, a w mojej sypialni siedzą moi kumple. Niestety tak nie było. Wchodząc do sypialni ujrzałem moją byłą zupełnie nagą.
-Co ty tutaj robisz? I jak tu weszłaś?-wydarłem się
-O już jesteś kochanie-powiedziała przesłodzonym głosem.
-Nie mów tak do mnie! Co ty tu robisz?-powtórzyłem pytanie, bo tej się chyba na słuch rzuciło i musiała nie dosłyszeć.
-Oj już nie bądź taki zły-zaśmiała się kładąc ręce na mojej klatce piersiowej- przyszłam cię odwiedzić, a klucze dał mi właściciel kamienicy, przecież wie że jesteśmu razem.
-Razem? My? No chyba coś ci się pomyliło-strzepnęłem jej ręce z mojego torsu.
-Oj a nie pamiętasz jak nam było dobrze?-mowiła zaczynając mnie rozbierać.
-Wyjdź stąd ja mam dziewczyne!
-Ona się nie dowie-szepnęła mi do ucha i przygryzła jego płatek, a potem zaczęła całować moją szyje.
Zawsze miałem do niej słabość. Miała bardzo zgrabne ciało. Nie wiem jak to się stało, ale wylądowaliśmy w łóżku.

Ja naprawde nie chciałem tego zrobić Samancie...

Mała BlondiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz