Hoofdstuk 27

227 16 0
                                    

De volgende had ik er met David nog over de moord op familie Elozas, maar ergens ben ik blij als ik thuis me op mijn bed laat vallen.

Ookal was het gisteren erg gezellig met David, weet hij nu nog mijn geheim.

Ik denk aan de kus die hij me gaf toen ik ging, ookal was het op mijn wang , ik vond het fijn.

Bijtend op mijn lip kijk ik naar het plafon en besluit Lizzie te bellen, na een tijdje hebben we afgesproken bij de H&M.

Langzaam trek ik mijn jas aan en slenter naar de stad, waar ik voor de H&M mijn beste vriendin al zie staan.

Ze roept hard mijn naam en begint te zwaaien alsof ze me 2 jaar niet heeft gezien.

Lachend loop ik naar haar toe, ‘’Hey gek.’’

Ze schaamt zich echt nooit voor zichzelf, maar dat is soms wel grappig.

Die dag lopen we wat winkels in en weer uit, kopen doen we niet veel maar ben toch trots op mijn tas van Only.

Wanneer ik er binnen liep zag ik de mooiste jas ooit, en dat voor maar 50 euro!

Met de tas stevig in mijn hand loop ik terug naar huis, Lizzie ging naar haar vriendje.

Ze vertelde me vandaag dat ze al 2 maanden een vriend had, maar ze heeft me er niks over verteld.

Ergens voel ik me daar best wel rot over, ze heeft gewoon 2 maanden een geheim voor me.

Als ik na zo’n 10 minuten thuis ben gaat mijn gsm over, snel zoek ik in mijn zakken en neem dan op, David.

‘’Kom je straks na het eten langs?’’ hoor ik een lieve stem zeggen.

‘’Ja is goed, ik stop een pizza in de oven en daarna ben ik bij je.’’ Antwoord ik.

‘’Is goed babe, tot dan’’

Wanneer hij dat zegt raak ik verward, hij zou toch niet denken dat we iets hebben met elkaar?

Terwijl ik met mijn hoofd schud loop ik naar de keuken, haal een pizza uit de vriezer en stop hem dan in de oven.

Na zo’n 20 minuten is ie klaar en steek ik een heerlijk stuk pizza in mijn mond, Mhmmm…

Niets is wat het lijkt .. [AFGEROND]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu