Ik ben blij als ik eindelijk thuis ben, de hele weg naar huis heb ik met die jongen gestuurd.
Hij heet David Macordie, 20 jaar oud en blijkt 2 straten van me af te wonen.
We gaan overmorgen wat drinken, gewoon als vrienden.
Maar voordat ik nu naar huis ga ga ik naar Lizzie, wanneer Lizzie me voor de deur ziet staan schrikt ze.
Wanneer we op haar kamer zitten wil ze dat ik alles zeg, dus begin ik te vertellen.
Ik ben uitgeput als ik klaar ben met vertellen, ze beloofd het tegen niemand te zeggen.
2 mensen weten dus mijn geheim, Lizzie en Shirley, de nieuwe oppas.
Ik besluit naar huis te gaan en neem afscheid van Lizzie.
Wanneer ik thuis kom is niemand thuis, wat een verassing.
Dan haal ik de messen uit mijn tas en leg ze terug, leg vervolgens de andere spullen op hun plek en berg mijn tas weer op onder mijn bed.
Moe van die dag plof ik neer op mijn bed met de foto van Dennis, ik druk een kus op de foto.
‘’Ik mis je schat .. Pff, wat wil ik graag dat je hier bent .. Maar het is voorbij, ik heb het gedaan, ze hadden je niet mogen aanraken ..Iloveyou’’ fluister ik tegen de foto en val zo met de foto tegen me aan in slaap.
Die nacht slaap ik erg onrustig, word de heletijd wakker, en vaak nog bezweet.
Wanneer ik voor de zoveelste keer wakker word besluit ik om eruit te gaan, ik ga onder de douche staan en blijf daar minuten lang staan..
Het heerlijke gevoel wanneer de warme stralen over je lichaam lopen.
Na 20 minuten draai ik de kraan dicht en droog mezelf af.
Wanneer ik zie dat ik een grote blauwe plek op mijn bovenbeen heb zucht ik, dat kleine kreng ..
Ik kleed me aan en doe mijn haar, morgen zou ik met David afspreken, het zou vast gezellig worden.
Wanneer ik beneden de tv aan zet zie ik dat het nieuws erop is, met het verbrande huis ..
‘’Het huis is afgebrand, en de politie heeft geen idee hoe het kan. Er bleken wel mensen in het huis te zijn, maar wie het precies zijn zullen we niet meer kunnen zien omdat ze helemaal verbrand zijn, het gaat over 4 mensen .. ‘’
Nadat ik dat heb gehoord zet ik de tv op Mtv, afleiding.