20.8.Thursday-21.8. Friday

389 23 2
                                    


Odchod z El Dorada prebiehal v tichosti . Nato ,že za 5 minút mali zatvárať tam bolo ešte veľa ľudí. Všetky baby a aj pár chalanov mali nalepené oči len na nás . Niektorí sa prestali rozprávať a len nás sledovali.

„Vau. Tak to bolo veľmi čudné," vydýchla som si ,keď sme stáli pred dverami kaviarne.

„My za to nemôžeme , že sme takí atraktívni," žmurkol na mňa „chlapec zo zeme". 

„Hej , asi sem často nechodí mládež z Omahy." Blondy má pravdu. Zvyčajne sem chodia len starší ľudia ,kvôli práci . Pomaly sme kráčali k ulici, kde sa nachádza teraz už moja stará škola.

„Takže ste z Omahy . Teda , sme poctené ,že ste nás navštívili . Dúfam , že pri vašej budúcej návšteve narazíte na niekoho lepšieho ako sme my dve ."

„ Jasné , a recenzie môžete nechať na obecnej stránke vé vé vé bodka peterson hills smrdí bodka com . Potešia nás aj komentáre ." Naomi sa ku mne otočila a tľapli sme si. Kráčala vpredu s Blondym.

„Jack myslím, že by sme im mali spraviť radosť a dať im šesť hviezdičiek z piatich ," povedal Blondy . Takže „chlapec zo zeme" má aj normálne meno. Škoda. Už ma začínalo baviť volať ho„chlapec zo zeme".

„A mohli by sme aj vyrobiť tričká s logom „Peterson Hills je najlepší" a okolo neho by boli hviezdičky alebo ananásy ." Uškŕňal sa Jack.

„Ananásy?" potichu som sa ho spýtala . Blondy s Naomi navrhovali ďalšie možnosti ako spraviť reklamu nášmu mestečku.

„A čo iné ?! Všade kde sa pozriem ,cítim ananásy," pozeral sa mi do očí .Mal ich veľmi tmavohnedé . Možno keby je svetlo , boli by svetlejšie.

„Akú majú vôňu ? Teraz mám chuť na ananás, vďaka."

„Sladkú ," ruky mal v predných vačkoch čiernych riflí. Naomi povedala Blondymu aby zastal. Tu sa nachádzala naša križovatka . Ja sa domov dostanem tak, že sa otočím na západ ,pôjdem rovno , za chvíľku zahnem doprava a zas rovno. A Naomi sa dostane domov keby ide rovno,cez most a potom doľava. Nikdy sa nechodíme navzájom vykopnúť domov. Lebo by cesta viedla cez malú uličku kde nesvietia lampy. A keďže obe sme strachopudky , v noci sa vzájomnému vykopávaniu  vyhýbame .

„No tak , ako sa dostanete naspäť do Omahy?" Prehovorila Naomi. Blondy sa na ňu nežne pozrel. V jeho modrých očiach svietilo biele svetlo. V tvári bol chudý ale nie až tak extrémne ,že by mu boli vidno lícne kosti. Začal nad niečím rozmýšľať . Stačilo aby jedno obočie zdvihol a na čele sa mu zjavilo pár vrások .

„Ide nám autobus ó ..."začal Jack . Vytiahol si z vačku nejaký papierik ,ktorý sa veľmi podobal papieriku zo žuvačky .

„Štvrť na jednu ?" Tipnul Blondy. Naomi sa mi snažila hlavou nenápadne naznačiť ,že chce ísť s Blondym sama. Blondy sa postavil k Jackovi a snažil sa s ním rozlúštiť čísla. Ja som pristúpila k Naomi.

„Pochopila som . Už ma vôbec nepotrebuješ . Máš chlapa." Skonštatovala som.

„Hej , to nie je také isté či ho už mám ale pracujem na tom. Ja ! Chápeš? Prvá pusa a k tomu s takým fešákom," rozplývala sa potichu.

„Ešte sa nič také nestalo. Čo by si robila keby ti dám pusu ja? Alebo vybehne z hentoho kríka nejaký úchyl a dá ti pusu? A hlavne mu nehovor ,že to je tvoja prvá pusa," vyplazila som jej jazyk. Z neďaleka sa ozval zvon kostola ,ktorý odbíjal polnoc.

„Mama ma zabije," zašepkala som jej, „ takže už vážne musím ísť. A je mi jedno či sama alebo s niekým . Už ste to vylúštili?" Zvýšila som hlas.

„Asi o štvrť. Naomi bývaš ďaleko?" Blondy sa pozrel na Naomi , ktorá z neznámeho dôvodu očervenela . Naomi trošku nervózne povedala : „Ktorá?" No hneď na to sa začala smiať .

„My sa totiž obe voláme Naomi. A nebýva ďaleko. Ona asi 5 minút odtiaľ to a ja 4 ." Musela som hovoriť za ňu lebo sa ešte stále smiala.

„Dobre takže ...uhm. Robíte si srandu, že ste obe Naomi?" Nechápavo sa spýtal Jack.

„Nie , prečo?" Nervózne som sa začínala smiať.

„Lebo oni sa obaja volajú Jack ," vybuchla do smiechu Naomi a s rukami sa báchala po stehnách.

Moje ústa boli v tvare veľkého O. To nie je možné!

„ Už sa konečne upokoj ," štuchla som do nej. Vystrela sa a objala ma.

„Maj sa Naomi ,"povedala dosť nahlas . Musela som sa usmiať.

„Ahoj Naomi ,"kývol mi Jack Blondy , „ za 5 minút nech si pri moste!" Pohrozil prstom Jackovi ,ktorý s úsmevom prevrátil oči.

Vykročila som smerom na moju ulicu. Jack ma nasledoval.

„Musíme ísť trošku rýchlo. Už meškám dve minúty," oznámila som mu. Stále mi to vŕtalo v hlave . Jack a Jack?

„Ako vás rozlišujú ?"


„ Mňa volajú G /dží/ pretože moje priezvisko je Gilinsky ." Jeho hlas bol taký upokojujúci . A veľmi melodický a aj taký hlboký a chrapľavý a mala by som prestať.

„Si rád ,že ťa volajú G?"

„Jop, Jacka volajú Johnson ,také je jeho priezvisko ."

„To je dosť kruté," zamyslela som sa.

„Vás ako rozlišujú?" Vždy keď hovoril pozeral sa na mňa.

„Ja som Naom,Naomi a NG /endží/. Tiež mám priezvisko na G," Jack zdvihol jedno obočie , „ Garner. A Naomi je Naomi a NE/ení/ . Naomi Elfry." Kývala som hlavou ako tie postavičky čo bývajú v aute.

Zabočili sme doprava. Môj dom sa nachádzal na konci tejto ulice. Ulice ,ktorá má len 5 domov na jednej strane cesty.

„Ja ťa mám volať ako?" Prvýkrát sa na mňa nepozrel . Pozeral sa do zeme. Na jeho čierne číňanky a trošku sa aj usmieval.

„Ako chceš, len nech to má niečo spoločné s mojím menom. Ja ťa budem volať Jackie,"povedala som zo žartu  ,na čo sa rýchlo na mňa pozrel s hrozeným pohľadom .

„Nie .Nie . Nie." Prosebne sa na mňa pozrel.

„Fajn. Budeš Jack."

„Ja som Jack," zasmial sa na vlastnom vtipe. „Ty budeš G."

„Dohodnuté. Inak, aj v Omahe prepadávate foto kabínky a kazíte fotky?"

„ No vieš , náš kamoš odtiaľto nám navrhol tú kabínku. On by šiel aj s nami ale pri baskete si narazil palec na nohe tak nechcel vyzerať ako kripel . A vás sme počuli ako hneď ako sme otvorili dvere. A tak nám napadlo ,že tam skočíme keď sa bude  zrovna fotiť a vy budete zachytené na fotke ako ste vykríkli alebo..." Skočila som mu do reči. „Alebo ako vám dávame facku."

„Alebo to," usmial sa . Mal vážne žiarivý úsmev . Neviem kedy bol krajší . Keď sa smial tak ,že som videla celú jeho tvár , ktorá sa pozerala na mňa alebo jeho profil keď sa usmieval do zeme.

„No ale nevedeli sme kedy to fotí. A podľa hlasu sme usúdili ,že ste mladé baby a nie staré babky . Tak sme tam skočili."

„Doslova," poznamenala som.

„Za to sa ospravedlňujem . Ak ťa bolia nohy tak prosím skoč do môjho náručia ako športovec.Odnesiem ťa domov ." Už začal nastavovať ruky .

„To nestíham lebo už som doma." Ukázala som na dom za mnou.

„Tak nabudúce. Kadiaľ sa dostanem na ten most?"

„Cez túto neosvetlenú uličku a potom doľava." Pomaly som začala cúvať dozadu. „Hádam tam trafíš."

„Dobrú noc G."

„Dobrú noc Jack."

*****

V médiach je Jack G <3


Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now