15.10. Thursday

44 5 4
                                    

Po škole sme sa šli najesť . Ja , Naomi , Shawn a jeho nové dievča , Tessa. O piatej nás čakal začiatok programu imatrikulácií. Pri palacinkách sme sa nebavili o ničom inom len o tom , aké budú úlohy a tresty. Bola to celkom zábava. Tessa je vážne skvelé dievča. Trochu uletená ,ale pre Shawna ako stvorená .

Všetci sme sa s ňou rozlúčili ,pretože do klubu ,ktorý naša škola zajednala na dnešný večer, mohli ísť len prváci .

Pred klubom bola dlhá rada. Postavili sme sa za seba a neskôr sme povedali naše mená študentom ,ktorí mali na starosti zoznam žiakov.

Vo vnútri hrala hudba a všetci prváci ,vrátane nás sedeli na zemi.

Jacka som zatiaľ nevidela. Ako člen študentskej rady by tu mal byť... Skoro celý týždeň so mnou nebol . Zvyčajne sme si písali len krátke správy. Vravel mi v nich ako nemá na mňa čas kvôli imatrikuláciám ,no myslím ,že mal aj iný dôvod.

Obzerala som sa okolo seba každú minútu, či ho náhodou neuvidím .

„Bože prestaň sa stále otáčať , určite je v zákulisí ," naštvane povie Naomi.

Vzdychnem si a čakám na začiatok programu.

Zhasnú sa svetlá a na pódium príde malé hnedovlasé dievča s okuliarmi.

Začne s príhovorom ,ktorý nepočúvam . Pomaly začínam byť nervózna z nášho vystúpenia. Každá trieda prvákov si mala nacvičiť tanec na nejakú pesníčku.

Nacvičovali sme to týždeň. Počas niektorých vyučovacích hodín i po skončení vyučovania. Rozdelili sme si to na dve tanečné čísla . Prvý akt začala skupina ,kde som ja ,Naomi a ostatných trinásť dievčat . Druhá polovica , vrátane Shawna , to mala veľkolepo zakončiť . My sme mali seriózne tancovať na Justina Biebra „Sorry" a oni smiešne na pieseň od Katy Perry „Roar".

Malé dievča si na pódium zavolalo pomocníka ,ktorý držal klobúk, kde boli napísané triedy. Začalo sa losovať a naša trieda mala ísť ako predposledná.

Nevnímala som ostatné triedy. Viem len ,že počas druhej triedy ,ktorá tancovala ,sme sa boli prezliecť do nášho oblečenia na vystúpenie . Vrátili sme sa späť ,keď bola už tretia trieda na pódiu . To znamenalo ,že po nej ideme my.

Bola som v mysli úplne kdesi inde. Prechádzala som si kroky v hlave . Keďže s Naomi sme roztlieskavačky , baby sa rozhodli nás postaviť dopredu počas choreografie.

Čiže ak sa pomýlim ,každý to uvidí .

Keď ma Naomi začne ťahať zo zeme , je mi zle. „Som až moc bledá?" spýtam sa jej po ceste na pódium. Pozrie sa za seba na mňa a uškerí sa.

„Ako stena ," povie a stlačí mi ruku. Prejdeme hore po schodoch a postavíme sa do pozície . Cítim sa byť až moc odhalená . Mám na sebe čierny top, šortky a čierne popruhy . Keď mi spolužiačka Nikka vyberala tento outfit povedala ,že chcela aby som vyzerala ako z akčného filmu. Myslím ,že jej sen sa splnil.

Skrátená verzia „Sorry" začala hrať a my sme začali tancovať .

O pár krokov neskôr som sa už uvoľnila a začala som sa usmievať . Cítila som sa vo vlastnej koži a s Naomi po mojom boku mi bolo lepšie.

Vymenili sme sa s druhou skupinou a postavili sme sa dozadu za nich ,kde sme predvádzali menšiu choreografiu . Len aby to nevyzeralo ,že nič nerobíme.

Dav pod nami tlieskal a pískal . Pár chalanov ,ktorí poznali Shawna ,kričali jeho meno . Všetci sme to zakončili spoločnou pózou na konci pesníčky. Potlesk po chvíli utíšilo malé dievča .

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora