Včera som si s Jackom písala asi dve hodiny vkuse o tom ,čo sa stalo a ako moja mama zareagovala , keď som jej povedala našu love story. Smiala sa na mne , prečo som jej o nás nepovedala skôr a chcela vidieť Jackovu fotku. O tom ako poznamenala :„Toto je tvoj typ?" som mu nepovedala .Ani o tom ako som spala na Sammym.
No a teraz len sedím na posteli a hľadím na dvere.
Nechcem byť pri Wesleym . Nechcem. Nemám silu byť pri ňom. Prečo ma mama do toho musí nútiť? On to určite všetko zvládne bez mojej pomoci.
„Naomi, poď dole!" zakričí na mňa mama . A je to v riti...
Čo najlenivejšie zídem dole po schodoch a nakráčam si celá zhrbená a zamračená do kuchyne . Tam stoja obaja pri mame . Chris so šiltovkou ,ktorá mu ladí k modrej košeli a Wesley ... ako obvykle celý v čiernom. Zamračí sa na mňa a pozrie na moju mamu.
„To s ňou mám byť celý deň? Veď ma zhodí zo strechy ," posťažuje sa jej. A prekvapivo vraví pravdu ,pretože naozaj ho túžim zhodiť , aspoň z rebríka.
„Ale Naomi , prosím ťa sa uvedom ,veď nie si malá," podíde ku mne a treskne mi s rukou za hlavou.
„Au!" ešte viacej sa zamračím a pošúcham si boľavé miesto.
„Neboj Naom, nič iné ako držanie rebríka nebudeš robiť ," potľapká ma Chris po pleci a nesleduje mamu do kúpeľne . Povzdychnem si a pozriem na Wesleyho ,ktorý sa opiera o kuchynský pult.
„Čo?" spýtam sa .
„Chcem sa k tebe priblížiť ale vážne si až moc pekná ,"vzpriami sa a podíde k zadným dverám. Otvorí ich a čaká na mňa . Ja ... sa nemôžem samozrejme teraz ani pohnúť lebo som z neho v šoku. Preto na mňa pozrie po chvíli ,asi aby sa uistil či žijem .
„No poď. Akože nevadí mi pozerať sa na teba takto. Tvoj predok je najlepší .Ale už chcem prachy a ísť domov," skonštatuje a oblizne si pery. Opakujem . Oblizne si pery. Mám vyschnuté v krku. Pozbieram to nič čo vo mne zostalo a prejdem k dverám, okolo neho.
„Aj tvoj zadok je najlepší ,"dodá . Otočím sa rýchlo na neho a facnem ho do hrude. Zasmeje sa povýšenecky .
„Prečo mi takéto chujoviny hovoríš?"
„To sú vedecky overené fakty ," žmurkne na mňa . Najradšej by som sa schovala .
„Láskavo sa na mňa nepozeraj ," poviem mu a odkráčam si to rázne k rebríku ,ktorý je opretý o rímsu nášho domu.
„Dokonca aj tvoja chôdza je najlepšia ," počujem ako potichu povie ale nič mu na to radšej nepoviem . Zamyslím sa nad jeho slovami tak na desať sekúnd. Oveľa viac báb má lepšie telo než ja . On je obklopený každý deň takými. Takže určite sa mi chce len vysmiať z toho ako vyzerám ...
A dnes mám oblečené tepláky a veľmi voľnú košeľu ,ktorá mi vkuse padá z pravého ramena. Moje krivky nie je vidno. A nikdy ani nenosím oblečenie moc obtiahnuté . Ak ho nosím tak mám pocit ,že všetci sa na mňa pozerajú. To je vážne tá najviac iritujúca vec na svete , keď sa niekto na mňa pozerá viac než 15 sekúnd.
Wesley príde pri mňa a pozrie hore k streche . Potom sa poobzerá okolo seba . „Tvoja úloha bude toto," ukáže na dve vedrá pri strome . Ide ich zobrať a keď sa načiahne k zemi , vidno mu pod lemom čiernej mikiny bielo-čierny nápis Calvin Klein a kúsok z jeho opáleného chrbta . Uškrniem sa a radšej odvrátim zrak od neho na strechu .
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."