19.9. Saturday midnight

83 7 2
                                    


Len sa na mňa pozeral. Nič iné . Držal ma a pozeral sa.

„Sammy," znova som sa začala snažiť dostať sa z jeho zovretia . Stále ma pevne držal .

„Je hore v kúpeľni s Alex ,tá na ňu dáva pozor ."

Stále na mňa hľadel. Ruku som si posunula na jeho hruď . Cítila som ako mu srdce rýchlo bije . Chcela som mu povedať ,aby sa upokojil ale prerušil ma .

„Ja nemôžem ísť za ňou ," povedal potichu a so zlomeným hlasom.

„Keď ťa budem celý čas držať za ruku , dokážeš jej aspoň povedať ,že si pri nej ,a že ju neopustíš ako to spravil ten debil?" navrhla som mu. Viem ,že by to potom v budúcnosti ľutoval ,keby jej teraz nejako nepomohol alebo ju nepodporil. Zároveň ma prekvapil tým ,že mal stále chladnú hlavu a nechystal sa Jakea zabiť.

Bol neskutočne bledý. Nikdy som ho takéhoto labilného nevidela . Pomaly som mu s rukami prešla po tele aby som ho mohla pevne objať . Hneď si položil hlavu na moje rameno .

„Zostaň pri mne . Inak to nezvládnem ," povzdychol si a oddialil sa odo mňa . Chytil ma za ľavú ruku a čakal na to ,aby som ho zaviedla za jeho sestrou . Zaváhala som .

„Vieš, prišla som sem pre koláč ," nemotorne som sa usmiala . Rýchlo pozrel pod svoje nohy a s druhou voľnou rukou zdvihol pekáč .

„Pozeral som sa, či pomáhate bezdomovcom alebo si ten koláč pripiekla aj s pekáčom a chceš ho vyhodiť ," pripravený sa na mňa pozeral. Ruku mal studenú a celá mi pohlcovala moju dlaň. Potiahla som ho smerom do vnútra . Zavrel dvere a započúval sa do ticha .

„Mama je v hoteli ?" spýtal sa .

„Hej dnes by tam mala byť dlho ,je tam nejaká akcia ,"vysvetľovala som mu počas stúpania hore po schodoch . Zastala som na chodbe .

„Baby ? Kde ste?" zakričala som .

O chvíľu sa ozvala Alex : „ V tvojej neupratanej izbe." Prevrátila som oči a ťahala Sammyho s koláčom za mnou smerom k mojej izbe . Znova som zastala pred pootvorenými dverami. Otočila som sa na neho a vydýchla si hlasno .
„Moc dlho si ju neprehliadaj očami ," ako tak sa ho snažím pripraviť na ten hrozný pohľad . Nervózne na mňa pozrie.

„Ah .. keby je mi zle alebo čo ,tak pozriem na teba ,dobre ? Tak sa nezľakni ,keď budem na teba stále pozerať ," nervózne sa usmeje na mňa . Palcom mu prejdem po ruke.

„Hlavne sa upokoj a nesprav nič nevhodné ,"už sa chystám vstúpiť do izby, keď mi ešte napadne jedna vec , „ a radšej nespomínaj Jakea."

Prikývne s pohľadom upretým na mňa.

„Našla som pred domom okrem mňam koláča aj tvojho ," nechcela som povedať mňam brata ,no zároveň som aj chcela ,"uhm...super starostlivého brata ." Pomaly vstúpime do izby a vidíme ,ako Abby leží v mojej posteli , celá zamotaná v dekách a s uterákom na hlave . Sammy mi silnejšie zovrie ruku.

Abby zdvihne hlavu smerom k nám . Hľadí . A potom sa rozplače . Vydáme sa smerom k nej. Sammy doslova hodí koláč Alex do ruky a obaja si sadneme na kraj postele , on bližšie k jeho malej sestre . Voľnou rukou jej potiahne ruku z tváre a zotrie slzy tečúce po jej líci .

„Abby , nič sa nedeje , to bude... lepšie ," vraví jej s prekvapivo stálym hlasom . Znova mu prejdem po koži jeho ruky na znak toho ,že mu to ide dobre .

„Mala by si si dať koláč a vyskúšať si odpočinúť ,"navrhne .Alex sa posadí na druhý koniec postele. Ako pravá sedláčka s rukou „odkrojí" kus z koláču a podá ho Abby . Tá na ňu váhavo pozrie.

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now