9.10. Friday part three

53 5 3
                                    


Abby sa rozplakala v momente ako videla Sammyho tvár. Rozbehla sa za ním a stískala ho . Roztrasene som si vydýchla a prešla okolo nich k Jackovi. Položila som sa mu jemne na hruď a zavrela oči.

„Musím ísť naspäť ," počula som jeho hlas nad hlavou. Oddelila som sa od jeho tela a pozrela mu do tváre.

„O 20 minút nám ide autobus domov," vysvetlí mi . Docvakne mi , že musí ísť späť k Alex domov pre Blondyho.

Prikývnem a štuchnem do neho ,nech sa posunie smerom na chodbu. Ozve sa zozadu Abby : „ Naomi nemohla by si dnes so mnou spať?"

Otočím sa na ňu. Pozerá na mňa s prižmúrenými uplakanými očami. Pozriem na Sammyho ,ktorý pozerá do zeme a potom na Jacka. Posunie sa ku mne a dá mi pusu na čelo . Zmätene na neho pozriem . Kývne Abby rukou a vyberie sa cez chodbu ku schodom .

Abby niečo pošepká Sammymu a príde ku mne. Chytím ju za ruku a spolu sa vyberieme do jej izby . V pyžame už je ,čiže sa hneď vyberie zahrabať pod jej periny . Ja si vyzujem tenisky a ľahnem si na okraj postele za ňou.

Objíma ma a položí si hlavu na moje plece.

„Nikdy už nechcem chalana," povie . Usmejem sa ,čo ona nemôže vidieť a poviem jej : „ Keď spoznáš toho pravého , budeš ľutovať ,že si povedala tieto slová."

„Keď oni nám len ubližujú, utláčajú nás a myslia si ,že sú dôležitejší ako my."

„Aj tvoj brat robí to ,čo si teraz vymenovala?" spýtam sa .

„Výnimka potvrdzuje pravidlo," bez váhania odpovie . „Vieš si predstaviť , že by si robila chalanom to ,čo oni robia nám?" položí mi otázku.

„Myslíš to, že by som ich znásilňovala , bila , hovorila oplzlosti na nich, keby išli okolo a tak? Neviem si to predstaviť. Každopádne prestaň myslieť nad takýmito vecami a vyskúšaj zaspať," rozkážem jej.

„Naomi ja nechcem chodiť po ulici v strachu ,že ma niekto ukradne a predá na čiernom trhu," povie a potiahne nosom. S voľnou rukou ju objímem a začnem jej kresliť krúžky po chrbte.

„Asi ti požičiam ten slzný sprej čo máme doma," odpoviem jej a cítim ,že tým ju upokojím. „To by si mohla ... Dobrú noc."

Ja samozrejme nemôžem zaspať . Po polhodine sa Abby otočí na druhú stranu a tým uvoľní celé moje telo.

Najprv si len sadnem na posteľ ,aby som sa uistila ,že spí. Potom sa postavím a vyjdem z izby na chodbu. Vidím ako oproti v kúpeľni sa svieti , tak sa vyberiem za svetlom.

Dvere sú pootvorené . Zaklopem .

Čakám ,že sa ten niekto ozve ,no on otvorí dvere dokorán . Zvraštím tvár ,lebo ma vážne bolí sa pozerať na jeho zbijú tvár. Vidím ,že miesto nad obočím mu stále krváca ...Prejdem okolo neho a zoberiem čistý obrúsok ,ktorý preložím napoly . Ukážem na vaňu ,nech si sadne . Prejde okolo mňa a sadne si. Plecia má dole a chrbát skrčený. Pozerá sa na zem . Postavím sa pred neho a začnem mu utierať krv ,najprv okolo a potom sa pokúsim jemne pri ranu. Zasyčí od bolesti a zavrie oči.

Nalejem na nový obrúsok peroxid a priložím mu ho na vrch čela . Vidím ako stláča ruky v päste . Zoberiem si leukoplast a opatrne mu ho zalepím na zranené miesto.

S monoklom, čo sa mu robí, nedokážem nič iné spraviť ,len mu tam dať niečo studené...

Pozerá do zeme ... Vzdychnem si a pobozkám ho na čelo na tú časť ,ktorá je nedotknutá...

Keď sa oddialim od neho ,spomeniem si na Jacka, lebo on mi dáva takéto krátke bozky.

Očami prejde odspodu hore moju postavu ,a potom ma chytí za ruky . Ale len za končeky prstov . Postaví sa a  musím zdvihnúť hlavu ,aby som sa mu pozerala do očí. Spraví krok bližšie . Cítim jeho teplý dych na tvári.

Oči ma zradia a pozrú sa na jeho pery. Vrchná je rozrazená a je na nej už zaschnutá krv. Priblíži sa ešte bližšie .Skloní sa . Prejde s jeho nosom po tom mojom .Zavriem oči ,lebo nedokážem nič vnímať. Len jeho pery na tých mojich . Ale potom ...

Po tej krátkej chvíľke si uvedomím ,čo robím a oddialim sa . Nedokážem  sa na neho pozrieť. Začnem cúvať.

„Daj si na to líce niečo studené ," poviem mu potichu ,otočím sa a vrátim sa späť do Abbynej izby. Po celý čas len pozerám na strop a rozmýšľam nad tým ,aká som krava ... Aká som krava ,keď sa takto zahrávam so Sammyho citmi . A o Jackovych citoch ani nehovorím ... Najlepšie by bolo keby som sama , no nie ? Aspoň by som sa nemusela  toľko rozhodovať a premýšľať čo ďalej.

Mám to skúsiť?

******************************

kratučká časť ale sľubujem ,že tá budúca bude  dlhšia :)

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now