24.8. Monday part one

239 15 0
                                    



Nedeľa bola plná leňošenia. Alex mi písala slohy o Mikeovi a medzi tým sme sa aj dohodli , že v pondelok pôjdeme na kúpalisko . Nazvala to „relaxačný deň". Samozrejme , že som zavolala aj Naomi a Abby.

Kúpalisko v Peterson Hills je doslova také malé ako vaňa . Pondelky sú v týždni najlacnejšie . Ale my aj tak nič neplatíme . Alexin otec nám to vybavuje  zadarmo. Zas až na takú chválu to nie je . Už veľakrát sa nám stalo, že sme tu boli samy .Je to totiž zapadákov.

Vonku bolo naozaj príjemne. Okolo 28 stupňov. Slnko raz svietilo a raz zachádzalo za oblaky .

Pred kupkom nás čakal Alexin otec.

„Dobrý ," zvolali sme všetky až na Alex . Tá sa robila ,akoby ho ani nepoznala.

„Dievčence , tu máte náramky , kľúče od skriniek a kupóny na limonádu . Ja už musím ísť . Dávajte mi na Alexandru pozor , nie že sa mi zas utopí ," žmurkol a odišiel od nás preč.

Pozreli sme  sa zvedavo na Alex. „Zas?" ozvem sa ako prvá.

Nútene sa usmeje. „ Ja som sa raz topila ... U tety v bazéne. Ale nič to nebolo," zahovárala .

„Ako?" spýtala sa Abby.

„Ty nevieš čo je to topenie?" naštvane odvrkne .

„Viem , len ... Bola tam hlboká voda alebo čo?"

„Nie . Ono to bola tak ,že ... Bol to nafukovací bazén a ja som sa šmykla .Noha mi kdesi vyskočila! Celá som sa prekotila dopredu a z reflexu som začala rukami všade možne báchať . A potom ma zachránili . A všetci si myslia ,že som sa topila ale ja som sa netopila!!Len som padla do vody a nemohla som sa nadýchnuť ."

Už viac sme sa jej nič nepýtali. Mali sme predsa relaxovať .A vedeli sme ,že keby sa jej začneme smiať , celý deň by bola zlá .

Všetko sme tu už poznali ,takže pri bazénoch sme boli hneď. Všetky lehátka boli voľné až na dve. Tie obsadil nejaký starý párik. Uteráky s mobilmi ,kľúčmi a kupónmi sme si položili na naše obľúbené miesto.

Ja a Alex sme mali obe jednodielne plavky. Ja modré a ona čierne. Moje boli trošku viacej „vykrojené" , pretože mi bol vidieť celý chrbát . Abby a Naomi mali dvojdielne , obe biele.

„Máte opaľovací ?" ozve sa Abby. Ups.

„Nie ," povieme všetky na raz.

„Nevadí , budeme len pod dáždnikmi ," navrhne Naomi .

„Alex nechceš ísť skúsiť vodu? Aspoň s palcom," poviem nezáživne. Naomi na mňa šibalsky pozrie. Prekukla ma.

„Hej, počkaj odložím si ešte mobil." A tak aj spraví. Odloží mobil na lehátko , podíde k okraju bazéna a čľup . Je v bazéne. Ja a Naomi sme po nej vyštartovali . Keď sa vynorila na vrch , začali sme sa smiať.

„Nie," povie za nami Abby. Otočíme sa na ňu. V ruke má mobil a pozerá naň s otvorenými ústami.

„Sammy mi píše ,že sem ide aj s chalanmi ," psími očami sa na nás pozrie.

„Akými?" spýta sa Naomi. Pozrela som sa na ňu .Vyzerala celkom napäte.

„To nepíše. Ja za to môžem ,že sem idú. Hovorila som o tom mame v kuchyni keď tam varili ."

Tá predstava mi vyčarí úsmev na tvári . Tak on varí. Stále. Páni. Od neho by som to nečakala.

„Za chvíľku sú tu," dokonči Abby a rozbehne sa nás. Všetky tri popadáme za Alex do bazénu. Starý párik sa kvôli nám presunul z bazénu na lehátka . Dokopy sme asi dve minútky plávali . A potom prišli oni . Sammy , Nate , Jack a Jack.

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now