V piatok po škole sme sa vybrali s Naomi a Blondym do obchodu.
Včera nám totiž Alex napísala ,že bude mať voľný dom. Takže nás dnes čaká babská jazda. Prvýkrát však budeme mať babskú jazdu s Abby. Teším sa z toho ,ale zároveň sa bojím ,ako jej bude pri nás . Odkedy sa jej stalo to s Jakeom ,mi napísala len pár správ . Preto som čakala ,že odmietne pozvanie ale práve naopak . Hneď mi odpísala a pýtala sa, čo má zobrať.
Moja úloha s Naomi bolo nakúpiť jedlo a pitie . Jack s nami nemohol ísť ,lebo mal stretnutie zo školskej rady. Ale Blondy sa k nám rád pridal. Na oboch bolo vidno ,že si držia odo mňa odstup ako keby sa ma báli.
Pred vstup do potravín som to nevydržala a spýtala sa : „ Prečo sa chováte tak divno?"
Pozrú sa seba a potom si Naomi vydýchne a povie : „ Ako ste to vyriešili s Jackom?" Blondy do nej štuchne ako keby to nemala hovoriť nahlas.
„No povedala som mu čo sa stalo pred pár rokmi , a že som s Wesleym po tom nikdy nič nemala ani mať nebudem . A on mi verí , chápe to a stále ma má rád. A tak ," zhrniem im . Blondy si vydýchne .
„To som rád . Aj by som sa ho to sám spýtal , ale dnes mal samé vybavovačky a neviem čo ,tak nebolo kedy. Chudák , musia objednať priestory na vaše imatrikulácie ."
Obe na neho rýchlo pozrieme . „ Kedy máme imatrikulácie ?" spýta sa ho Naomi.
„A to mám odkiaľ vedieť ? Ja v rade nie som takže," pokrčí plecami a všetci spolu vstúpime do sekcie s alkoholom. Ešteže je Blondy s nami ,inak by sme žiaden alkohol dnes nemali.
*
Abby, Naomi a ja sme sa dohodli ,že sa stretneme na začiatku Alexinej ulice o šiestej . Ja som meškala asi dve minúty. Abby mi volala presne o šiestej kde som , vravela ,že už tam čaká päť minút a nikto tu nie je . Mohlo mi dopnúť ,že Naomi bude zas a znova meškať . Ostala s Blondym ešte v meste a podľa mojich výpočtov prišla autobusom asi pred dvadsiatimi minútami domov.
Objala som Abby , ktorá mala na sebe obrovský ruksak .
„Mama vie o tom, že to je len na jednu noc?" pobavene sa spýtam . Začne kývať hlavou . „Jasne že to vie , zbalila mi však celý plech koláča a už ani neviem čo , takže preto je to také plné . Plus twister ."
„Keby ho zabudneš ,tak by ťa Alex ani do domu nepustila ," zasmejem sa. Zavibruje mi mobil. Pozriem na správu od Naomi ,ktorá píše ,že o 5 minút je pri nás . „Typické ..." poviem pre seba .
„Naomi o tom vie ?" potichu sa spýta Abby. Zdvihnem k nej zrak .
„Ja som jej nič nehovorila , neviem či Sammy alebo Alex čosi povedali. Ale nebudem nič spomínať pred ňou . To je na tebe ,či chceš aby to vedela alebo nie ," podídem k nej a letmo ju objímem .
„V škole o tom nikto nevie. A ak vedia ,tak nikto nič nepovedal zatiaľ. A Jake ... neviem. Asi sa kdesi prepadol . A dúfam, že si zlomil všetky kosti," povie s prižmúrenými očami . Povzdychnem si. „Ak sa náhodou ukáže , tak ho zbijem . Ale že poriadne ,"uistím ju .
„Toto mi už sľúbil Sammy," smutne sa usmeje , „ vždy sa ku mne správal pekne ale po tomto všetkom je to ešte lepší brat akého len môžem mať . Vážne ."
Sammy bol vždy starostlivý a dával na Abby pozor ,aby sa jej nič nestalo. Aj keď si z nej robil srandu ,tak to bolo len tak , aby sa príliš na neho neurazila a skôr aby sa smiala .
„Dovolil ti ísť dnes s nami?"
„On o tom nevie," previnilo povie.
„Prečo ?"
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."