2.10.Friday

126 8 14
                                    


Vždy som pociťovala nervozitu pred nejakým vystúpením. Aj keď som pred mamou skúšobne recitovala báseň ,ktorú sme sa mali naučiť do školy, triasli sa mi ruky a hlas. K týmto dvom veciam sa pridalo prerývané dýchanie a kúsanie si pery.

Nemôžem si pomôcť. Moje telo je neovládateľné . Pozornosť iných ľudí upriamená na mňa môjmu telu nerobí dobre . Snažím sa zhlboka dýchať ale nejde to .

Naomi mi upravuje vlasy, ktoré bude zdobiť červená stužka. Zdvihnem zrak z mojich roztrasených rúk do zrkadla. Pozriem na Naomi za mnou ,ktorá je podobne upravená ako ja .Červený rúž nanesený na našich perách , jemné čierne linky na viečkach našich očí ... Typické roztlieskavačky . Nové červené kostýmy ,ktoré nám sedia ako uliate , s hrdou čajkou na prednej časti topu vyzerajú úžasne a ladia s dresmi ,ktoré majú oblečené chalani.

Dnes je prvý zápas sezóny. Počas týždňa sme tvrdo nacvičovali tanec aj povzbudzovanie . No museli sme to cvičiť v inej miestnosti ako chalani ,lebo tí mali celú telocvičňu len pre seba .

Kapitánka Rose po včerajšom poslednom tréningu vyhlásila, že lepšie roztlieskavačky ako sme my ešte nemala . Preto ju nemôžeme sklamať a nemôžeme sa pomýliť .

Naomi ma potiahne ,aby sme už zo šatne vstúpili do telocvične. Vonku na tribúnach nie je celá škola ale každopádne všetky lavičky sú obsadené fanúšikmi našej školy a fanúšikmi dnešného oponenta .

Školský maskot , obrovská čajka , hopká pred divákmi . Zaujímalo by ma , kto je pod tým kostýmom.

Sadneme si na lavičku a čakáme ,kým nám niekto nedá pokyn aby sme odštartovali dnešný zápas. Hráči nás nebudú sledovať ako tancujeme ,čo je škoda , lebo som chcela vedieť Jackov názor na moje tanečné pohyby.

Druhý tím tu tiež má ich vlastné roztlieskavačky .

„Nepozeraj sa na tie chudery. Ani zdvíhačky poriadne nevedia robiť ," prejde okolo mňa kapitánka Rose . „Prišli sa len strápniť ," dodá. Nervózne sa usmejem . Ja som sa sem tiež prišla strápniť .

Ozve sa písknutie . Telocvičňa pomaly utíchne a je počuť len hlas rozhodcu , ktorý nás predstaví divákom ako „ divé čajky".

Rose nám kývne hlavou . Je čas .

„Usmievaj sa ," šepne mi Naomi.

„Nepomýľ sa , som za tebou a opakujem každý jeden krok po tebe ," povie mi z druhej strany Caroline .

„Díky ,pokúsim sa ," odpoviem jej . Postavím sa do predného radu. Po mojej ľavej strane stojí Rose. Roztrasene sa dám do správnej pózy a hudba začne hrať .

Nič si nepamätám . Ako som tancovala ,ako som sa pohybovala z jednej strany na druhú...nič . Tie dve minúty môjho života ako keby sa ani nestali. Jediné čo si pamätám bol potlesk a výkriky fanúšikov. Bez dychu sme sa všetky poklonili . Niekto ma chytil za ruku . Naomi sa tešila z nášho úspechu a ťahala ma preč z centra telocvične.

„Pomýlila som sa ?" spýtam sa Caroline ,ktorá sa objaví po chvíli po mojom boku.

„Nie! A ani ja som sa nepomýlila!" začne pišťať a stískať mi ruku od radosti. A vtom momente všetka tá záťaž zo mňa odpadne .

„Teraz len musia chalani vyhrať ," povie predo mnou Rose. Rozbehne sa k hnedovlasému chalanovi ,ktorý tlieska . Hodí sa mu okolo krku a on ňou zatočí .

„To je Cameron ," povie Caroline . Cameron . Jasné . Cameron ,ktorý bol cez leto u Sammyho na párty . Vau , ten ale vyzerá . Ako z časopisu .

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now