Do riti. A čo teraz? Zastala som na kraji skupinky dievčat .
O čom sa asi tak môžu rozprávať? Vraví mu Wesley , aká som strašne naivná krava ,ktorá nevie zaregistrovať , keď ju chce niekto len využiť?
Zrazu sa zasmial. Wesley sa zasmial. No mňa drbne .
Jeho zelené oči našli tie moje . Zaiskrilo sa mu v nich . A potom mi zakýval .
Wesley .
Mne .
Samozrejme ,že sa Jack otočil. Keď ma našiel ,usmial sa ,no hneď sa zatváril dosť zmätene . Niečo si povedali a potom mi kývol ,aby som šla za nimi . Tak to v žiadnom prípade. Obaja v basketbalových dresoch , ktoré im odhaľovali všetky možné bicepsy na rukách . Nebezpečné teritórium . Začala som kývať hlavou z jednej strany na druhú . Nie . Nikto ma k nim dvom nedostane . Tento raz aj Wesley spravil s rukou gesto ,aby som prišla. Tak to vôbec. Začala som cúvať. Konečne som sa dostala z tranzu . Potrebujem nejakú výhovorku . Pozrela som sa na baby . Jedna blondína držala v ruke dve tričká. Rýchlo som sa pozrela na chalanov . Stále čakali ,že prídem . Chytila som si lom trička a ukázala na tričká ,čo malo dievča v ruke . Hádam pochopili ,že sa idem prezliecť . Teda ,ak mi blondína požičia tričko.
Jackovi a Wesleymu som sa otočila chrbtom na namierila som si to k tričkám a ich majiteľke .
„Ahoj ," prihovorila som sa , „ prosím ťa , môžem si na dnešnú skúšku požičať jedno tvoje tričko?"
Vtipné na tom bolo ,že do športového som už prezlečená bola . Povinne sme mali mať šortky s vysokým pásom a biele tričko .
„ Môžeš, ale obe sú crop topy . Nevadí?" nadvihla obočie . „ Vieš o tom ,že už jedno dobré tričko máš , však? Nie si farboslepá alebo čo?"
To až tak moc vyzerám ako hlupaňa? „ Vidím všetky farby neboj , len ma strašne všade kúše a je to moc nepríjemné."
„Och tak to potom hej , tu máš ," vystrela dopredu pravú ruku s tričkom .
„Ozaj , ja som Rose , kapitánka nášho tímu . Ty si očividne nová , ešte som ťa tu nevidela ," pekne sa na mňa usmiala a zas vystrela pravú ruku, aby som si s ňou potriasla .
„Ja som Naomi . Prvý ročník . Ešte nepoznám ani vlastných spolužiakov tak mu odpusť , že neviem kto si ." Zachichotala sa .
„No bež sa už prezliecť lebo o chvíľu začíname," kývla hlavou k šatni . Vďačne som sa usmiala a pobehla si k dverám .
Na tribúne v telocvični bolo pár ľudí , zvyčajne baby ,ktoré sa asi šli pozrieť na svojich chalanov alebo crushov. Zaujala ma však jedna brunetka ,ktorá mala hlavu ponorenú v knihe .Ako keby vycítila môj pohľad ,pozrela hore na mňa . Skoro som zakopla .Akoby vypadla z oka mojej novej kapitánke ,len bola bruneta s okuliarmi . Pozrela sa na mňa s unudeným pohľadom ,ukazovákom si posunula okuliare vyššie na nos a vrátila sa spať ku knihe .
Tieto dvojičky by sa asi nemohli vymeniť na deň ,ako to býva vo filmoch ,pretože by každý vedel asi tak po prvej sekunde , že to nie je tá istá osoba . No mám pocit ,že brunetka by ani nesúhlasila s touto výmenou už hneď na začiatku .
V šatni bolo pár báb . Rýchlo som sa dostala k mojej taške , vymenila si tričká a zhrozila sa . Crop top mi len tak tak siahal po začiatok šortiek . Zastrčila som si do nich to ,čo sa dalo a vybrala som sa naspäť do telocvične . Chalani si vzadu pri koši prihrávali a hádzali do koša.
Postavila som sa pri Naomi ,ktorá viedla debatu s nejakou malou blondínkou . Teda mne bola tak po plecia .
„Preboha , to sa ti spralo či čo?" vyvalila na mňa oči Naomi.
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."