„Ou jééééé!!" zakričí Jack Blondy a skočí za nami do bazéna. Alex schytá všetku vodu do oka. Ako inak.
„Koľko ti ukazujem prstov?" ukážem jej prostredník .
„Jeden," poviem jemne. Prestane si žmoliť oko a vybuchne : „ Naomi!! Tak ja tu môžem každú chvíľu prísť o zrak a ako poslednú vec čo by som mala vidieť, by bol tvoj fakáč?" Začne sa smiať a snaží sa ma chytiť. Ciel som splnila . Už nemyslí na ten chlór v očiach .
Už nemôžem viacej utekať . „Budem mať kvôli tebe svalovicu ," oboznámim Alex. Sledujem ju ,ako sa pozerá za mňa . Na chalanov. Jasná vec. Aj ja mám chuť sa na nich otočiť. Teda hlavne na Jacka . Ale mám taký pocit ...cítim sa ...akoby som bola na neho naštvaná . Určite to zmizne hneď ako začujem jeho hlas ,tak zatiaľ sa chcem chovať akoby ma nezaujímal .
„Načo to máte?" spýta sa Alex. Fajn , tak sa teda na nich otočím . Sammy s Nateom pokladajú malý basketbalový kôš na kraj bazéna.
„Myslel som si ,že ty ako bývala hráčka basketbalu budeš vedieť ako vyzerá basketbalový kôš," poznamená Sammy. Otočím sa znova na Alex s úškrnom no nevníma ma. Stále sa nechápavo pozerá smerom na Sammyho.
„To idete hrať vodný basket alebo čo?"
„Uhm...alebo čo," teraz už nezaujate odpovie Sammy. „Ale aj vy budete hrať."
„Super," úsmev mi zmizne z tváre.Ak budeme hrať baby verzus chalani ,nemáme šancu. A vo vode to bude stokrát ťažšie. Alex a ja máme dobrú mušku . Tri roky sme hrali basketbal za školu. Abby sa k nám pridala tiež ale bola len na striedačke. A Naomi , tá nevie ani chytiť loptu, nie to ešte s ňou hádzať.
„Aby to bolo fér tak sa rozdelíme , dvaja chalani a dve baby v jednom družstve." Po tejto Sammyho vete som mu nemohla byť viac vďačná .
„Tak ako sa rozdelíme?" Abby , celá natešená ,začala si pukať prsty na rukách . Jack ohrnul nosom .
„Fuj, to predo mnou už nikdy nerob," šplechol ju do tváre. Nevrátila mu to lebo vedela ,že by sme po nich kričali aby prestali. Múdre dievča. No Jack vyzeral tak trochu smutne .
Z pozorovania Jackovej tváre ma prerušil Nateov hlas .
„Berem si teba Johnson ," ukázal na Jacka Blondyho , „ a Abby s NG ." Abby , celá vytešená , že je so mnou ,zatlieskala .Nesťažovala som sa . O Nateovi som vedela ,že je dobrý basketbalista . Uvidíme , čo bude ďalej .
Nate rozdelil každému z nás, koho máme brániť. Ja mám Naomi . Aspoň že tak . Bude malina ju ponárať do vody. Abby mala za úlohu počítať body a obraňovať Jack G . Sammyho mal Jack Blondy a Nate mal Alex. Takto to rozdelil kvôli tomu ,že chcel aby to bolo viac namáhavé . Ako pre koho ...
Vyhadzovala som loptu. Hra sa začala v náš prospech . Jack dal tri koše, Nate jeden. A Sammy dal nám dva koše. A takto to šlo ďalej . Skóre sa striedalo . Zvyčajne hrali chalani . Teda ...hrali len oni . Naomi a ja sme boli od nich ďalej aby sme im nezavadzali .
„Gratulujem ," ticho povedala. Pozrela som sa na ňu. Na tvári mala smutný výraz.
„Hej asi to vyhráme. Tak vďaka."
Pokrútila hlavou. „To nemyslím . Môj Jack mi povedal , že chodia obaja na školu kde je Sammy a Nate. Kde budeš ty a ja. A myslím ,že Jack sa tam bude za mňa hanbiť a ..." zastavila som ju .
„Naomi prečo mi gratuluješ? Kvôli nim? Dobre vieš ,že tam idem celkovo kvôli škole a nie kvôli chalanom. Taká nie som . A Jack sa k tebe správa naozaj milo. Nie je to nijaká pretvárka ,tak sa spamätaj!" Facla som do vody ,ktorá skončila na Naomininej tvári.
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."