24.9.Thursday part two

72 8 9
                                    


Chcela som sa otočiť od všetkých a ujsť . On sa zbláznil . Nič iné mi nedávalo zmysel len to ,že mu preplo. Teda ...aj mne preplo . Začala som sa smiať.

„Prosím ?" pobavene som sa spýtala . Smiech zakrýval môj strach . Wesley si dal ruky vbok a udivene na mňa hľadel. Nechcem povedať ,že Sammy ma zachránil ...ale Sammy ma naozaj zachránil .

„Ona pre teba ? Ty si na vrchu jej rebríčka najviac nenávidených ľudí ," mával rukou na neho , „prosím ťa . Pochybujem ,že ti niekedy odpustí za to,čo si jej spravil ," dopovedal Sammy. Zobral si veci z lavičky a pobral sa do šatne . Bola som vďačná ,že tak spravil . Ostatní sa k nemu pridali . No Jack sa stále nepohol . Stál a pozeral sa najprv na Wesleyho a potom sa otočil na mňa . V tvári žiadna emócia . Shawn mi stisol lakeť a tiež sa vydal preč.

„V nedeľu jej nevadilo ,keď som sa jej dotýkal ," pokračoval Wesley. O môj ... Čo tých chce dosiahnuť??

Naštvane som sa vybrala k nemu ,ale zastala som v primeranej diaľke od neho .

„Dotýkal? Dal si mi ruku na chrbát a to bolo všetko . Prepáč ,že som reagovala pomalšie než obvykle ,ale práve som načapala moju mamu ako si to rozdáva na gauči s tvojom strýkom ! Keby nie som v šoku ,tak ti dám facku . Buď rád ,že som od teba len odišla ,lebo inak by si mal modrinu na líci."

Spokojne sa na mňa usmeje . Slizký hnusák . Začne ma páliť ruka . Mám chuť mu vlepiť .

Vydýchne si a prejde okolo mňa . Stihne však Jackovi povedať : „ Dával by som si na ňu pozor ."

Otvorím ústa ,že mu niečo na to odvrknem, ale zbadám Jackov smutný výraz . Hľadí na Wesleyho chrbát ako mizne od nás preč .

Ostali sme tu len my dvaja . Neviem kde je Naomi ,ale jej objatie by sa mi teraz hodilo.

Jack potrasie hlavou .

„Mám ... uhm ... ti to nejako ... vysvetliť ?" spýtam sa neisto . Nepozrie sa na mňa . Zakusnem si do pery . Pokoj . To bude dobré .Všetko sa vysvetlí . Dýchaj .

Potrasie hlavou .Znova.

Čo to znamená ? Spravím k nemu krok . Konečne sa ku mne otočí, no pozerá sa do zeme . A začne cúvať .

„Nie Jack , stoj . Prosím ," podídem k nemu . Bojím sa ho chytiť . Keby neprijme dotyk mojej ruky tak by mi to zlomilo srdce . Pozrie mi do očí a ja neviem čo mám robiť . Vidím na ňom ,že o mne pochybuje . „Môžeme si sadnúť ? Je to nadlho . Alebo si to už počul od neho? Možno Tally alebo Tina sa s tým chválili ," pregúlim očami pri ich menách . Zmätene sa na mňa zahladí . Otočím sa smerom k lavičkám a sadnem si . Neisto si prisadne . Fajn ... príbeh môjho života . Poďme na to .

„S Naomi sme boli kamošky už od škôlky . A nemali sme okrem seba nikoho iného lebo ... Vlastne ani neviem . Asi si ostatní mysleli ,že ich medzi seba nepríjmeme ,alebo že sme namyslené ... Proste sme boli len my dve . A raz cez leto , na Naominej ulici sme hrali nejakú loptovú hru a prišli k nám dve staršie baby , či sa nemôžu pridať . My ...nadšene sme povedali jednoznačné áno . Domysli si , kto tie dve baby boli . Naplnilo nás to novým pocitom ... mať kamarátky staršie než sme my . V škole sme sa nechválili ale ... vyzeralo to ,že naše spolužiačky nás ešte viacej nenávidia ,lebo máme ich dve ,a každé prestávky sme s nimi . Počas tohto obdobia som sa začala baviť s Abby a Sammym, a bola som nadšená z toho, keď som zistila ,že Sammy ich pozná . Pokračovalo to tak rok . Pomaly si nás obkrútili okolo prstov . Skoro sme šli proti sebe s Naomi ale nepodarilo sa im nás rozoštvať . To ich asi naštvalo .A tak sa snažili nás nejako inak ...zlomiť ? Boli sme slepé a hlúpe . Teraz ,keď si to uvedomujem , moc sa za seba hanbím aká som bola úbohá ,že som chcela zapadnúť medzi ostatných . Najradšej by som sa prefackala ."

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Onde histórias criam vida. Descubra agora