14.9. Monday

122 6 0
                                    


Cestou do školy si Naomi robila úlohy ,čiže so mnou nekomunikovala . Preto keď to uvidel Sammy , ako tam sedíme v tichosti , zamával na mňa nech si prisadnem . Naomi si ani nevšimla ,že tam nie som. Sammy bol veľmi pozorný v tom ,že nehovoril o posledných dvoch dňoch . Až teraz som si uvedomila ,aký je to super kamarát . Začala som ho inak vnímať . Neviem ten pocit popísať ...

Vždy keď sa usmial ,tak som sa mu nepozerala na úsmev, ale do oči ,pretože som mala pocit ,že tie sa viac smejú. Divný pocit. Začala som byť so seba nervózna .

„Radšej sa vrátim za Naomi ," pomaly som sa postavila zo sedadla ," vďaka Sammy ." Usmiala som sa na neho s najúprimnejším úsmevom na svete.

Len pokrútil hlavou s menším úškrnom na tvári .

Naomi bola ponorená v mobile, keď som si k nej sadla . „ Ty si odkedy taká najlepšia kamarátka so Sammym?" spýtala sa ma ,no ani sa na mňa nepozrela. Pokrčila som plecami . „ Neviem. Asi odkedy moja najlepšia kamarátka začala na mňa kašlať."

Táto poznámka ju prinútila sa na mňa pozrieť . Otvorila ústa ,aby niečo povedala ,no ja som už vstávala zo sedadla a pomaly sa blížila k dverám zastavujúceho autobusu.

Počkala som ju ,aby sme spolu šli do školy. Nemyslela som to až tak vážne . Naomi býva so mnou často, len mám pocit akoby so mnou občas ani duchom nebola . A hlavne som nemala čas jej povedať o všetkom , čo sa stalo medzi mnou a Jackom ,keďže ona ma vždy vedela prerušiť s niečím čo spravil jej Jack. Ani o tom som sa jej neposťažovala.

Blondy ju čakal na konci ulice s kávou v ruke. „Naom ,ak ho nemáš rada tak mi to povedz.." potichu povedala Naomi vedľa mňa. „Mám ho rada . Vážne . Len si moc na ňom ...závislá? Občas nič iné nevnímaš len jeho . Mám pocit ,že aj teraz to robíš." Vysvetľovala som jej. A naozaj . Ani mi neodpovedala . Usmievavo priskočila k Jackovi , dala mu pusu a spolu išli do školy. Mňa nechala ísť samú. Teda som si myslela ,že som sama .

„Nemáš rada kávu však?" ozval sa spoza môjho chrbta hlas. Trhla som sa až som zakopla.
„Vou pozor , to som nechcel ," Jack ma chytil za lakeť aby ma uchytil. Zas tá jeho kolínska sa mi nejako dostala pod kožu.

„Ahoj aj tebe ,"pozriem na neho, „ mám rada kávu ,ale len moc sladkú s veľa mliekom. Najradšej mám čaj ."

„Dobre som si potom vybral ." Pozriem na neho nechápavo.

„Čo presne si si dobre vybral?"

„Samozrejme teba a potom to ,že som ti nekúpil kávu ale horúcu čokoládu." Až teraz som si všimla ,že pravú ruku mal celý čas za chrbtom .

„Nevybrala som si ja teba ?" štuchnem do neho a opatrne si odpijem z čokolády .

„Ale ja som súhlasil , že ma môžeš mať ," usmieval sa do zeme a potom na mňa pozrel.

„Si smutná so mňa ?" zvraštil obočie . To bolo na mne stále vidno ,aj keď som sa konečne začala cítiť lepšie a bez starostí o neho?

„Myslím, že to som už nechala tak. Teraz asi som skôr z Naomi tak mimo ." Konečne sme v škole a spolu ideme po schodoch na druhé poschodie . „Jack nie je iný alebo tak duchom neprítomný keď je s tebou?" Dúfam ,že poviem to čo chcem počuť.

Vidím ,že sa naozaj zamýšľa nad mojou otázkou . „Myslím ,že je taký iný , ale skôr v tom dobrom slova zmysle . Je viac šťastný a dokonca mi pomáha . To si myslela? Je Naomi iná ?" Zastavíme pred mojou triedou . Nakuknem dnu ,či moja spolusediaca tam je . Je . S Jackom.

„No vôbec ma nepočúva tak ako kedysi ...ale asi ja som jej ani nezačala nič hovoriť . Vieš čo? Asi je chyba vo mne . Musím jej povedať ,že mi je to ľúto ,čo som jej dnes povedala ."

Jack odomňa odstúpi o krok a uškrnie sa . „ Preboha , čo si jej povedala? Neviem si ťa predstaviť nadávať."

„Nie ," buchnem ho rukou po pleci , „ nič také som jej v živote nepovedala a ani nepoviem . Dnes ma zavolal Sammy ,aby som si šla k nemu sadnúť ,keď videl ako ma Naomi ignoruje pri písaní úlohy ." Videla som na ňom ako zmenil výraz tváre keď som spomenula Sammyho meno . „ A ako som sa vrátila naspäť k nej ,spýtala sa ma odkedy som s ním naj kamoška no a ja som povedala ,že odkedy ona na mňa kašle."

„A odkedy si s ním taká dobrá kamoška ?" Nevinne sa na mňa pozrel . Príde mi to moc smiešne aby na neho Jack žiarlil.

„Nie dobrá ale najlepšia ," zaškerím sa. Tento raz ma on buchne jemne po pleci. „Neboj ja ho beriem ako brata a nič viac , naozaj . Máme aj krajších chlapcov v Peterson Hills ako je Sammy." Neviem prečo sa mi Wesley vybaví pred očami. Potrasiem hlavou a podídem k nemu tak, aby som ho mohla objať ,no on odskočí.

„Raz mi ukážeš všetkých pekných chalanov čo tam máte a ja ich privítam s mojou päsťačkou, aby som im pomohol skrášliť ich tváričky dobre?" Ohrnie peru a konečne ma objíme. Zbitého Wesleyho by som rada chcela vidieť . Nič iné si totiž nezaslúži .

„Platí." Pobozkám ho .

„Fuj , nájdite si nejakú miestnosť ," ozve sa spoza mňa Blondy . Prevrátim očami .

„To hovorí ten pravý..." zahundrem a Jack sa zasmeje . „Musíme ísť Gilinsky . O chvíľu zvoní ," ťahá ho odomňa Blondy . Zakýva mi a otočí sa. Nadýchnem sa a vojdem do triedy . Keď z nej o 45 minút vyjdem aj s Naomi , obe smejúce sa na Shawnovi ,ktorý odpovedal z dejepisu a dostal 4 , zdá sa mi ,že nič sa nemôže pokaziť .

No , až dokedy neprídeme na skúšku roztlieskavačiek ,ktorá je zároveň s tréningom basketbalistov . Dokedy nevidím Wesleyho baviť sa s mojím frajerom.

**************

Za všetky chyby ..prepáčte ! aj to že som až po roku aj čosi ...niečo napísala :D

dúfam,že sa vám to stále páči ;)

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now