11.9. FriYay

168 13 3
                                    


Celý týždeň bol chaotický. No ...týždeň. Dni v škole boli chaotické a ťažké . A začiatok môjho vzťahu s Jackom bol taký istý.

Za deň sme sa najviac stretli jedenkrát . Je to veľmi málo ,ja viem. Ale ja ani on za to nemôžeme. Iný rozvrh a chýbanie učiteľov čiže odpadnuté- voľné hodiny nám v stretávaní sa proste zabraňujú.

Tento istý problém má aj Naomi a Blondy. Zo začiatku sa stretávali za deň aspoň trikrát . A teraz? Sú radi ,že sú spolu aspoň jednu prestávku.

„ Vďaka všetkým svätým ,že už je piatok!" zvolala Naomi po poslednej hodine. Len som sa pousmiala. Dnes prídu chalani. A nebudeme spolu len tri minúty.

Prečo sa nestretávame po škole? Jackovia majú každý druhý deň basketbalový tréning a ja s Naomi sme sa boli zapísať ako náhradné roztlieskavačky.Takže nás možno čakajú tréningy tiež.  Na môj vkus veľmi šialený nápad ale pozitívum je , že budem – teda ak ma zoberú – na zápasoch v basketbale. A to znamená vidieť Jacka ako vyhráva .

Veci do tašky som si balila veľmi pomaly lebo nám autobus šiel až za dvadsať minút.

„Chalani ma volali aby som dnes šiel s nimi do Peterson Hills," čakal ma Shawn . Prekvapene som na neho pozrela.

„Ak chceš tak prídi ," nahodila som povzbudzovací výraz a kráčali sme von z triedy.

Cestou k zastávke sme s Naomi Shawnovi hovorili nech príde. Ale stále nám argumentoval ,že nám nechce kaziť rande.

Aj keď sme sedeli v autobuse , nám vonku naznačoval ústami „nie".

„Vieš kam pôjdete?" vyzvedala Naomi. „ Toto bude vaše prvé rande!"

„Moc sme to neriešili... Sme radi ,že konečne budeme spolu."

Ach. Tieto cesty autobusom ma ničia. Naomi mi hovorila čo si oblieka , aký rúž si dá na seba a pýtala sa ma , či si má vyžehliť vlasy. V polospánku som len prikyvovala hlavou .

Hneď ako som prišla domov sa začali moje prípravy : ľahla som si a spala som.

Trhlo so mnou . Tak moc ,že sa mi nejakým spôsobom podarilo zhodiť lampu z nočného stolíka .

„Naomi..." počula som veľmi tichý hlas . Najprv som mala pocit , že som v sne. Ale nebola som ,pretože vysmiaty Jack , ktorý sedel na konári stromu pri mojom okno bol skutočný .

Zaspala som naše rande!

„Do riti ," sykla som . Prešla som na koniec mojej postele a načiahla som sa ku kľučke od okna.

„Prepáč ," z úst mi vyšiel rozospatý hlas. Prečo sa stále usmieva?

„Lampa žije?" uchechtne sa . Prevrátim oči .

„Asi," sadnem si do okna tak ,že jednu nohu mám v izbe a druhá mi visí von oknom.

Jack sa veľmi pomaličky zdvihol a posúval sa až na koniec konára kde sa chytil steny domu a sadol si do okna.

Takýmto spôsob sa vytrácam z domu.

Keďže má dlhšie nohy, musela som mu dať moje stehná na jeho aby sme sa pomestili. A to znamenalo, že sme si boli dosť blízko. Veľmi , veľmi blízko.

„ Aj by som ťa pozvala do vnútra ale mám po zemi črepiny . Nechcem aby si sa porezal."

Neprítomne prikyvoval a hypnotizoval mi pery .

„Ako si vedel ,že toto je moja izba?"

Naklonil sa ku mne tak ,že som si myslela ,že mi ide dať pusu na ľavú stranu krku. No on zašepkal : „ Hľadal som izbu tvojej mamy."

V tom momente som sa od neho odtiahla . Asi o centimeter ďalej od predchádzajúcej vzdialenosti.

„Jaaack!"

Smial sa : „ Ty uveríš všetkému ."

Pokrútila som hlavou a zasmiala som sa .

Je to klišé ,keď vám vlasy padnú do očí a váš chlapec vám ich posunie naspäť za ucho. No pre mňa to bola úplne nová vec.A poriadne som si ju užívala.

„Chceš ísť von alebo chceš aby som zostal v tvojej izbe ?"

„Tak pŕŕŕŕ . A čo také by sme robili v mojej izbe?" Určite som žiarila . Cítila som sa ako hviezda keď sa tak jemne na mňa pozeral.

„Uhhmmm..." robil sa ,že veľmi ťažko sa snaží prísť na odpoveď , „ môžem ti opraviť lampu ."

„Fajn , ide sa von," už som sa snažila vstať ,keď ma v tom chytil za ruky . Usadila som sa tak ako predtým a pozrela som sa z našich rúk na jeho tvár.

Po ničom inom v tejto chvíli som netúžila viac ako po jeho perách.

*************

Je  tu  skoro 600 videní a ja som happy af !!! Vééééľmi pekne ďakujééém každému z vás :)

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now