15.10. Thursday part two

58 6 5
                                    


„Ou," vydám zo seba . Pozerám sa do zeme. Nechcem vidieť Shawnovú tvár ,ktorá sa teraz na mňa musí pozerať s ľútosťou .

„Ale možno som sa predsa len zmýlil , ja-" začne , no preruším ho ,keď mu dám ruku na ústa. „Nerozprávajme sa o tom . Prosím ,teraz nie ," poprosím ho , zhlboka sa nadýchnem a vydýchnem . Prisadne si ku mne usmiata Naomi.

„Aj vy máte z tej šľahačky hladšiu pleť?" spýta sa. Prejde mi s rukou po líci , na čo sa uchechtnem a spýtam sa : „Mám?"

Pokrúti hlavou : „ Žiadny rozdiel necítim ." Následne začne robiť Shawnovi zle . Začne mu ťahať líca a dávať mu po nich slabé facky.

„Shawn má pleť ako detský zadok," povie Naomi.

„Ako vieš , akú majú pokožku detské zadky?" spýta sa Shawn a snaží sa jej zhabať ruky, aby mu už prestala naťahovať líca.

Než mu stihne odpovedať , ozve sa malé dievča z pódia.

„ Ďakujeme všetkým ,ktorí sa zúčastnili a zabavili sa s nami. Teraz prišiel čas na vyhlásenie víťaza," odmlčí sa . Všetci sú ako na ihličkách ale mne je to jedno . Práve som sa dozvedela ,že môj chalan ma pravdepodobne s niekým podvádza a mám sa tešiť z víťazstva ,ktoré získala naša trieda?

Všetci spolužiaci sa rozbehnú na pódium. Shawn s Naomi ma začnú ťahať ,aby som sa pridala . Naomi sa postaví dopredu pred dav smutných prvákov ,ktorí nevyhrali ,ale i tak tlieskajú .

Shawn ma vtiahne dozadu za ostaných .

„Chceš ísť odtiaľto preč?" spýta sa Shawn . Pozriem na neho nechápavo. „Myslím ako napríklad ísť ku mne domov a tak," vysvetlí mi .

„Skôr by som chcela byť sama. Ale Shawn ," začnem ,no nahrnú sa mi slzy do očí , „ prečo by to spravil?"

Bez slovka ma objíme a húpa so mnou zo strany na stranu.

„Možno to nebol on ... Bože ," povie a prestane so mnou hýbať. Pozriem hore na jeho tvár. Následne sa pozriem na osobu ,ktorú Shawn sleduje .

„To je ona, no jasné , to je tá baba," povie ohromene . Obaja sa pozeráme na malé dievča , moderátorku .

„Videla som ju stáť na chodbe s nejakým chalanom ako si prišiel ,keď som si doumývala ruky. Ale Jackovu postavu by som spoznala ,nie?" zamyslene sa pozriem späť na Shawna.

Pokrčí ramenami. Začne hrať hudba a všetci okolo nás sa roztancujú .

„Chceš ísť teda preč?" zakričí mi do ucha Shawn . Skôr než mu stihnem odpovedať , Naomi ma chytí za ruku a ťahá dole do stredu parketu . Otáčam sa po Shawnovi ,no nikde ho už nevidím.

„Naom , nie je mi dobre ," zakričím za ňou . Otočí sa na mňa s úsmevom . „Aspoň dve pesníčky," spojí si ruky k sebe a prosí ma . Rezignovane vzdychnem a pridám sa k nej . „Stretli sme na záchode nejakých študentov ,ktorí nám dali vodku ," šepne mi do ucha a začne sa chichúňať . Oddiali sa odo mňa, aby sme mali okolo seba priestor. Pozerám sa len na ňu . Bojím sa toho ,keby náhodou v dave uvidím to ,čo videl Shawn na tej chodbe .

No to sa asi nestane . Naomi mi začne rýchlo kývať ...teda aspoň som si to myslela. Ale bolo to osobe za mnou. Chytil ma okolo pása a pritiahol si ma k jeho telu zozadu.

Cítila som sa odporne v jeho blízkosti. „Gratulujem k výhre ," povie tým jeho hlbším hlasom. Odtiahnem sa silou od neho . Je to on . Presne toto isté oblečenie mal aj chalan na chodbe ,ktorého som tam videla stáť.

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now