4.9. Friday part three

161 14 1
                                    



Smutne zdvihol zrak.

„Vieš čo? Toto je až moc trápne," postavil sa a vyšiel z kabínky ," ja neviem kde mám začať . Alebo čo mám začať hovoriť . Zastavím pre teba čas v tu sekundu , ako mi povieš že ma máš tiež rada. Proste ...mi povedz čo chceš robiť?" Pozeral sa na mňa veľmi vystrašene .

Chcela som mu navrhnúť veľa vecí ale nič mi neprišlo dobré.

„Ja..." prerušil ma veľmi silný náraz. Reflexívne som sa prikrčila a posunula k Jackovi . Srdce mi bilo veľmi rýchlo.

„Toto zas čo bolo ?!" zvolal.. Nechcela som moc ísť za tým rámusom ale podľa všetkého to išlo z „Pivnice" . A tam sa nachádzala Naomi a Abby .

Jack sa na mňa trocha váhavo pozrel .

„Nezabudni , čo si mi chcela povedať," otočil sa naspäť a vydal sa smerom k „Pivnici". Mala som chuť chytiť ho za ruku ale odolala som.

Prekvapilo ma , že som nepočula hudbu. Celkovo tu bolo ticho až na krik dvoch osôb.

Mike a Nate na seba kričali cez celý parket. Natea držal Sammy a Mikea Blondy . Ten náraz jednoznačne spôsobil prevrátený dídžejský stôl.

Naomi sa s obavami pozerala na Jacka Blondyho . Asi sa bála ,že mu Mike vrazí .

Jack zastal v bezpečnej vzdialenosti od nich . Ja som šla za Abby , ktorá túto scénu sledovala s úsmevom. A s pohárikom vodky v ruke.

„ O čo som prišla?" potichu som sa jej spýtala. Ešte viacej sa usmiala.

„Alex si to rozdávala s Nateom a Mike ich načapal." Nechápala som význam jej slov . Ona s ním spala?

„Mi chceš povedať , že len štyri dni je 15 ročná a už skáče do postele s chalanmi?"

„Len s Nateom bola. Nerob z tej štetku ," smiala sa na vlastnom vtipe. Ak sa to vtipom dalo nazvať. Poobzerala som sa po okolí ale nikde som ju nevidela.

„A kde je?"

„Kto, Alex?" Prikývla som . „Rozbehla sa von hneď ako ich načapal . Takže nevidela ako Mike vrazil Nateovi. Aj ja už idem ," zoskočila z barovej stoličky , „ nadnes mám dosť ." Objala ma a vyrazila smerom k schodom . Krik silnel a silnel. Konečne som sa započúvala do slov.

„ Všetko mi povedala !! To ,že si kretén vedel každý , ale že až tak ojebávaš ľudí sme nevedeli!!" kričal Nate a z úst mi stekali sliny a krv.

Dostala som sa pri Jacka. Naomi sa ku mne rozbehla v momente ako ma uvidela .

„ Si v pohode?" šepla som jej. Prikývla.

„Už sa jej nikdy nedotkneš ani sa na ňu nepozrieš ..."

„Nebudeš mi rozkazovať !!! Mike sa trošku začal strkať dopredu ale Blondy ho pevne držal .

„Alex ťa odkopla!!!"

„Ty si len využil príležitosť sa do nej dostať... v jej stave."

„A ty si tu čo robil?"

Mike očividne stratil reč . Každému došlo , že on sám sa chcel pustiť do Alex keď bola opitá . Ale Nate ho predbehol . Začala som rozmýšľať na akej strane som . Viac som sa prikláňala k Nateovi .

„Pusť ma ," Mike rezignovane povedal Blondymu . Ten ho poslúchol ,no veľmi pomaly z neho dával dole ruky.

„Vráť sa naspäť za tou tvojou kozou a ju si obrábaj !!!" kričal za ním Nate.

Tí ľudia , čo tu zostali len kvôli divadielku odišli spolu s Mikeom . Zostali sme tu len ja , Naomi , Jackovia , Nate a Sammy. Divila som sa ,že tu nie je Tally s Tinou .

Naomi sa rozbehla za Blondym a začala ho objímať . Nate a Sammy sa sadli pri stenu na zem s fľašou vodky .

Jack stál pred nimi a pozeral sa do zeme. Začala som panikáriť . Mám ísť teraz domov alebo tu mám s ním zostať a porozprávať sa o nás . Ak vlastne nejaké my aj existuje ... Otočil sa na mňa .

„T-teraz ...asi nie je správna doba to riešiť ," trasľavo som odvetila . Prešla som popri ňom a sadla si vedľa Sammyho. Pozrel na mňa a ponúkol mi vodku. Nemohla som odolať.

Ešte pred piatimi minútami by som Jackovi  vedela odpovedať , ale ja sa len a len bojím . A ten strach neviem prekonať.

„Abby už šla domov?" spýtal sa ma Sammy.

„No ...áno ale neviem či v jej stave aj došla domov," zasmiala som sa .

Naomi si sadla vedľa mňa.

„Už musíme ísť na bus tak sa majte . Nate už nikoho nenaser ..." Blondy nám s úsmevom zamával. Jack bez úsmevu. Toho nádherného láskavého úsmevu . Pichlo ma v srdci . Sama si za to môžem.

„Jack ?" zvolala som. Obaja sa otočili ,čo mi prišlo veľmi smiešne . „ Začiatok znie fajn."

Odpoveď bola jeho úsmev.

*****

Vy ste eňo ňuňo ! 400+ yes bitcheees

Sammy a Nate hore.

Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×Where stories live. Discover now