Môj prvý týždeň v škole bol... no dalo by sa povedať ,že fajn. Prečo? Lebo som na chodbe a vlastne teda nikde v škole nestretla Jacka. Ja ho proste nechápem . On je podľa mňa veľmi komplikovaný človek . Raz mám pocit ,že sa mu páčim a raz ,že so mnou nechce byť v jednej miestnosti. Aký normálny človek toto robí? Ale toto všetko sú len moje pochodové myšlienky ...
Mám namierené do El Dorada na Alexinu oslavu . Pod názvom „oslava" sa skrýva sedenie za stolom s čajom v ruke. Ale podstata toho sú aj darčeky a čas strávený s Alex ,keďže za týždeň sa stretneme len v stredu v autobuse . A dnes dokonca príde aj Abby ,ktorú nevídam vôbec.
Trošku meškám ,pretože v takejto zime sa mi nič nechce. A obliekať to už vôbec. Preto som si dala len čierne obtiahnuté rifle s tričkom a svetrom . Veľmi teplým svetrom.
Nenávidím otváranie tých ťažkých bielych dverí . To je prvá chyba na El Dorade. Druhá je ,že hneď ako vojdem dverami už smrdím ako cigareta . Tretia je ,že dokedy prejdem do nefajčiarskej zóny , všetci si ma všimnú a ja si všímam ich . Nate , Sammy , Tally a Tinoa. Hnus. Je len šesť hodín a oni už sú pod parou.
V nefajčiarskej zóne je celkom veľa ľudí . Z desiatich stolov sú voľné tri .
V tom hluku čo tu je aj tak počujem Alexin hlučný hlas . Zrovna sa na niečom smeje s Abby.
„Toto mi chýbalo," usmejem sa na ne a prisadnem si do štvorcového stola.
„Naomi tu ešte nie je?" zamračím sa . Naomi je vždy presná.
„Je . Len šla s Jackom do kabínky sa odfotiť," usmievavo odpovie Abby. No mne do úsmevu moc nie je.
„Aha..." zamrmlem .
„Práve sme sa bavili o tom ,že pôjdeme na diskotéku si zatrsať ," oznámila mi Alex . Prehla sa cez celý stôl aby mi to povedala.
„Čo ti je?" zaškerím sa.
„Nííííííč," začne sa smiať a Abby sa k nej pridá .
„Vy ste niečo mali alebo..." nemusím ani dopovedať . Obe sa začali smiať .
„Chceš aj ty?" snaží sa mi s vážnou tvárou pošepkať Alex.
„Až neskôr," žmurknem na ňu .
„Pôjdeme už dole?" Ani neviem odkiaľ k nám prišla Naomi. Líca mala červené . Ako keby jej horeli.
„Aj ty si už pila?" pýtam sa jej po ceste do miestnosti ,kde sú diskotéky . Voláme to tam pivnička , pretože je to ako keby pod El Doradom . A veľkosť má asi tak ako moja izba. Takže maximálne sa tam zmestia dvadsiati ľudia .
„Ešte nie," vraví mi Naomi. Kráča predo mnou dole po schodoch .
„Tak z čoho si taká červená?" už trošku kričím , pretože hlasitosť hudby sa stupňuje každým krokom dole.
„Potom ti poviem," na sekundu sa na mňa otočí a usmeje sa . Dokopy sú tu štyri boxy , bar, záchody a parket s výbavou na didžinu .
Box je zatiaľ len jeden obsadený a to nejakými tridsať ročnými chalanmi.
„Objednajte nám , my ideme na vecko , hneď sme tu ," Naomi rozkáže a ťahá ma cez parket k toaletám .
Len čo vojdeme na dámy , začne na mňa chrliť všetky možné informácie.
„Vieš prečo som taká červená? To kvôli Jackovi . On je ku mne tááák milý . Stále ma bozkáva na líca . Ako aj na ústa ma bozkáva , to je snáď jasné ale na mojich lícach je prilepený furt. A neskutočne sa teším na náš prvý tanec. Povedal, že občas bude robiť DJa . A ty môžeš tancovať s Jackom G. Sa na teba pýtal ,či tu si. A klamala som. Pila som len pivo ale aj to sa ráta no nie?"
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."