Prezlečená do nového úboru sa rozprávam so Shawnom pri lavičkách v telocvični .
„Jednoducho som sa naštval sám na seba a išiel som ráznym krokom oproti nej. Kráčala oproti mne ,"opisuje mi so zažmúrenými očami , „ v zelenej mikine ,ktorá jej zvýrazňovala oči a-"
„Dobre toto môžeš preskočiť ," skočím mu do reči.
Naštvane vzdychne . „Mala znova sluchátka a v ruke mala fľašu s vodou . A keď som bol tak sto centimetrov pred ňou tak som nenápadne uskočil doľava a vrazil som jej do ľavého ramena . No a ... celá sa obliala vodou ,ktorú práve pila ," poslednú vetu povie nevinne , ako keby to nebola jeho chyba . Začnem sa smiať . Ku koncu mi až slzy vyhŕknu z očí . Pozerá na mňa s prekríženými rukami.
„Už si skončila?"
Tľapnem ho po ruke a prikývnem . Nadýchnem sa a začnem ho znova počúvať .
„Takže obaja sme zastali . Ona celá ohúrená z toho čo sa stalo . Začal som jej hovoriť ako ma to mrzí ,že som ju nevidel , hej prestaň sa smiať ,"napomenie ma , „ a ona stále nič . Tak som sa jej spýtal ,či jej to môžem nejako vynahradiť ..."
„Stavím sa ,že by jej nevadilo ,keby si dáš dole tričko a podáš jej ho ," poznamenám .
„Vidíš , to mi nenapadlo ,"zamyslí sa a ja ho znova capnem po ruke .
„Každopádne som sa na ňu konečne pozeral viacej ako tri sekundy a stálo to za to . Vážne je úplne prirodzená a mala jemne červené uši zo mňa, čo ju robilo ešte zlatšou . Už chcela niečo povedať ale bál som sa ,že ma nejako odkopne tak som rýchlo dodal ,že zajtra pôjdem tadeto tiež o takomto čase , že sa môžeme dohodnúť na „odplate" a ospravedlnil som sa ,že sa ponáhľam do školy. Tak som na ňu žmurkol ,otočil som sa a som tu." Pyšne dopovie a čaká na moju reakciu.
„Ja nemám slov . To bol vážne najhorší plán na zbalenie baby ." Poviem mu úprimne do očí .
Ešte viacej sa na mňa vyškerí . Musím sa aj ja lebo má na mňa vplyv .
„A zajtra chceš čo spraviť?"
„Pokúsim sa na ňu nič nevyliať ," začne . „To je zatiaľ najlepší nápad aký si kedy dostal," zasmejem sa . Baby sa už pomaly dostávajú do telocvične a začínajú sa rozcvičovať .
„Posnažím sa s ňou povedať viacej slov a navrhnúť jej ...nie rande ale také ospravedlňovacie posedenie ."
Pokrútim nad ním hlavou . „Dúfam ,že ti to vyjde. A čo basket ? Nebojíš sa ,že ťa nezoberú?"
„Momentálne mi je ona prednejšia ako nejaká hra . Vážne . Ale chalani hovoria ,že Wesley má dnes nervy , že mu nejaká včera nedala či čo ,tak nie je vo svojej koži."
Zastaví sa mi srdce . Shawn si asi všimol ,že nedýcham . „Si vpohode ?" podíde bližšie ku mne . „Nejako si zbledla ," dá mi ruku na čelo .
„Hej hej som , to nič len ...ani neviem čo .. sa mi zakrútila hlava , asi som nervózna z prvého oficiálneho tréningu ," začnem od neho cúvať . „Veľa šťastia ," usmejem sa na neho a odídem k rozcvičujúcej sa Naomi.
„Tú story mi dnes hovoril tretíkrát , ako to že si ju dnes ešte nepočula?" spýta sa mi s rukami za hlavou .
„Zvyčajne som bola cez prestávky s Jackom, tak nebolo kedy . A ty si čo nebola s tvojím Jackom ?"
„Bola ,len sa musel učiť cez pár prestávok ,tak som bola v triede ," odpovie .
Chvíľu ešte robíme strečing . Caroline sa k nám pridá a vraví nám klebety o ľuďoch , ktorých som v živote nestretla . Očkom vidím ako sa chalani začali rozohrávať . Ešteže máme takú veľkú telocvičňu a nemusím byť v blízkosti Wesleyho .
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."