Naomi priam žiarila ,keď hovorila náš príbeh o Jackoch Alex a Sáre. Sára ju počúvala pozorne no Alex nie. Alex sa smiala so mnou na okolo idúcich a na našej krásnej mačacej deke ,na ktorej sme sedeli. V parku , kde sa malo konať kino bolo maximálne asi desať ľudí . Našli sme si super miesto v strede parku. Pred nami bolo našťastie len pár ľudí ,takže sme všetko videli.
Prvýkrát v histórií letného kina hrali niečo normálne. Hry o život .
Sedela som na kraji deky ,vedľa mňa bola Alex . Sára sedela pri Alex čiže Naomi bola na druhom konci deky.
Film sa začal. A s ním sa začalo aj rozprávanie Sáry a Alex .
„Vidíš toho dedka?" „Aké pekné prasiatka." „ Ona sa stále mračí ako ty." A takto to pokračovalo až dokedy nás nevyrušilo tiché „BU" zozadu .
Ja som nadskočila , Sára a Alex vykríkli , a Naomi tak trhlo ,že si nejakým záhadným spôsobom udrela hlavu o Sárine koleno.
Všetky oči na nás . Prikotúľala som sa k Naomi. So smiechom som sa jej spýtala či je v poriadku.
„Ako sa ti to podarilo?"
„Ja neviem. Au. Netečie mi krv?" šúchala si ruku na hlave.
„V tejto tme nič moc nevidím ale myslím ,že nie," upokojila som ju.
„To,aby sa ti niečo stalo ,som vážne nechcel ," ozval sa pri mne hlas. Jack . Sedel na tráve a vykúkal spoza Naomi. Pozrela som sa na Alex a Sáru. Tie sa už zoznamovali s Jackom G. Naomi ma ako prišiel Blondy už nevnímala ,tak som šla naspäť na moje miesto.
Začala som byť nervózna z toho ,že tu Jack je.Celý deň som na neho myslela. Nechápala som ,ako som sa s ním mohla baviť. Ako som mohla nájsť tému , o ktorej sme sa rozprávali. Ako som ho mohla zaujímať. Ako bolo možné ,že sa pri mne usmieval.
„Ahoj," pozdravil ma v momente ako som bola pri Alex . Sadol si vedľa mňa na trávu. Ruky si dal okolo kolien.
„BU? Naozaj?" pozrela som sa na neho spýtavým pohľadom.
„Mysleli sme si ,že to ani počuť nebudete," bránil sa .
„V najtichšej scéne to určite nebude počuť ."
„Nevedeli sme , že bude tak ticho spať."
„Videl si to už niekedy?"
„ To videl snáď každý ... A ja mám šťastie Katniss Everdeen vždy na mojej strane. Nehovor ,že ty si to nevidela?!" Pohrozil mi prstom.
„Jack , ja som to videla aj čítala ,takže šťastie je viacej na mojej strane," žmurkla som na neho. Ja som na neho žmurkla!! Prvýkrát v živote som žmurkla na chalana. Len dúfam ,že to ako žmurknutie aj vyzeralo. Ale asi áno, pretože sa ma nepýtal či mi niečo padlo do oka. Usmial sa na mňa a pozeral sa na plátno. Nevedela som ,či s ním mám komunikovať alebo ďalej zízať na Peetu. No on ma predbehol.
„Jack dal Naomi tých 25 centov a asi aj otras mozgu. Ako jej podarilo si tak tresknúť hlavu?" hovoril šeptom. Ach ten jeho chrapľavý hlas.
„Kúpim si za ne žuvačku..." Poviem skôr pre seba . „ Neviem ako. Proste sa to stalo," pri tej predstave sa začnem smiať a Jack sa ku mne pridá.
„No tá krátka návšteva za to stála. Už musíme ísť. Chalani na nás čakajú. Tak sa maj . A prestaň toľko slintať nad Peetom." Prstom mi ťukne do brady. Nechcem vyzerať ,že mi je za ním smutno alebo čo, tak sa neotáčam . Aj keď veľmi chcem ale nedovolím si to.
Zato Alex sa poriadne pootáčala dozadu .Ani ma neprekvapilo ,že nás počúvala.
„Myslím ,že za chalanov označil Natea , Sammyho a Wesleyho... Áno mám pravdu. Ktovie kam idú. Odkiaľ sa asi tak poznajú . Možno spolu chodia do školy..." Pri poslednej vete ma prešiel mráz po chrbte . Možno...spolu...chodia..do...školy? Ak áno tak... ale ak nie tak...
Ak áno ,tak ich budem vídať v škole. Ak nie ,tak ich budem vídať tu. Už za týždeň mi začína škola. Stredná. Budem stredoškoláčka . Teraz som nič. Nie som ani žiačka ani stredoškoláčka . Teda oficiálne . Za skoro týždeň aj pár dní zistím , či poznajú Sammyho a ostatných zo školy alebo nie. Počkať. Sammy bude zajtra na rozlúčkovej party s letom. Tam sa ho to opýtam .
S tohto rýchleho spájania myšlienok ma vyrušila vôňa cigariet. Pozrela som sa na Alex.
„Cítiš to tiež ?" šepla. Prikývla som. Rýchlo sa pozrela dozadu a hneď na film. Kus rozpustených vlasov si prehodila dopredu. Tak si čiastočne zakryla ústa.
„Wesley tam sedí s Tally a Tinou." Pri tej predstave som dala všetky myšlienky nabok. Nemohla som rozmýšľať. Len som sa nemo pozerala na film.
Informácia :D Chalani čo sú v médiách (obrázky) sú ...naozajstní ... tých vyberám lebo tak aj vyzerajú a sú nezameniteľní :D . No s babami je to viac menej jedno...Tým chcem povedať ,že podľa toho aká baba je v médiách nemusí tak vyzerať aj v príbehu. Môžete si tam predstaviť seba :) Hádam sme sa pochopili :D :D ak nie tak nevadí ;)
V médiach je Wes ;)
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."