Poslednýkrát som sa pozrela na Abby . Už teraz tvrdo spala. Otočila som sa za seba a zhasla som lampu na stolíku . Po tme som sa dostala na zem do mäkkého spacieho vaku . Vedľa Sammyho. Už si stihol ľahnúť na brucho a hrať sa na mobile. Všimla som si ,že niekomu posiela SMSku . Asi by som mala Jackovi poslať správu ,že všetko je okej ale ani neviem kde mám mobil . Chystala som sa spýtať Sammyho ,či by mu nemohol napísať ale akurát mobil odložil na zem a usmial sa na mňa .
„Vieš o tom ,že si tá najlepšia osoba na svete?"
Prekvapene som na neho pozerala . Aj počas tmy som videla jeho ostré obrysy tváre . Aj ja som si ľahla na brucho. Radšej som začala hľadieť pred seba ,nie na neho .
„Ja ..uhm.. keby som na jej mieste ,asi by som nevedela zavrieť tak ľahko oči."
Počula som ako zašuchotal s vakom a vzdychol si. Zrazu som zacítila teplý dotyk na lakti. Pravdepodobne si posunul len ruku na iné miesto a to práve pri môj lakeť.
„Ako to myslíš?" spýtal sa po chvíli .
Nechcela som začať práve túto tému . Zároveň som však nechcela, aby sme to nechali len tak .
„Mám pocit ,že keby zavriem oči ," začala som ešte viacej šepkať ,pre prípad ,že by sa Abby zobudila , „videla by som pred sebou všetko ,čo mi ten dotyčný spravil ."
„Ou."
„Hej."
A potom nastalo ticho. Neviem ,či mu bolo až tak nepríjemné sa o tom baviť ,ale...
„Ak ho nájdem ," prerušil moje premýšľanie Sammy , „ tak mu rozkopem ksicht ."
Pozrela som na neho. Hľadel pred seba . A potom pozrel na mňa .
„Prečo si viacej nevyvádzal ,keď som ti o tom povedala ?"
Postaví sa na ľaví lakeť a prisunie sa bližšie ku mne .
„Najprv som ... proste totálne zamrzol . Pozeral som sa na teba a začal si hovoriť ,že si živá, reálna , že tu stojíš a to čo mi hovoríš musí byť ..teda pravda ," začal sa mu triasť hlas.
„No a chcel som...vážne som túžil odtiaľto vypadnúť a ísť ho hľadať ,ale ty ..." zdvihol hlavu smerom k stropu. Zobral si obe dlane pri tvár. Na lakti som pocítila chlad. Potiahla som si spacák vyššie ,aby som sa viac zakryla . Nebola tu síce moc zima ,ale z toho ako Sammy hovoril som mala zimomriavky .
„..si sa na mňa tak pekne pozerala ," pokračoval , „ nie úplne zúfalo ,ale tak ... s nádejou ,že ... čo ja viem , že zostanem pri tebe a pomôžem Abby ."
Začali mi slziť oči . Rýchlo som si ich pretrela rukávom . Sammy sa začal potichu smiať. Pozrela som na neho .
„Neplač ," povedal ,ale videla som ,že aj on si utiera ľavé oko .
Štuchla som do neho .
„Nemáš byť tak super brat a kamarát ," obvinila som ho .
„Kamarát ," zopakoval .
Prevrátila som oči a ľahla si na chrbát. Mám mu povedať ,že viem , že bol do mňa?
„Vieš dnes -"
„Jack je fajn chalan pre teba ," skočil mi do reči . Hlavu som otočila tak rýchlo na neho ,že mi puklo v krku.
„Prečo si to myslíš?"
„Ty si to o ňom nemyslíš ?" naklonil hlavu do strany. Aj on sa dá na chrbát ,ale začne pozerať do stropu ,nie na mňa.
„Myslím , teda vidím ,že je fajn chalan . Ale ... čo ak nie pre mňa ," začala som nahlas uvažovať. Vlastne , takáto myšlienka mi vôbec nechodila po mysli . Viac som skôr chcela vidieť Sammyho reakciu.
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."