O takomto milom , jemnom bozku som snívala odvtedy , čo ma Wesley obchytkával . Ale to sa snažím hodiť za hlavu.
Jack bol počas nášho prvého bozkávania veľmi opatrný .Cítila som ako sa krotil ,aby nezrýchlil tempo.
Nechcela som aby sa to skončilo . Ale na druhej strane som ani nechcela vypadnúť z okna.
Pomaly som sa zďalovala od jeho tváre ,až napokon sa naše pery oddelili .
Nevedela som čo mám robiť ... povedať. Tak som sa opatrne zdvihla na jednu nohu a druhú som vytiahla z okna.
„Nemusíme ísť nikde. Mne tu je vážne dobre ." Cítila som ten jeho úsmev . A to spôsobilo ,že aj ja som sa usmiala.„Nie . Ideme. Chcem vidieť Shawna . Jeho prvá návšteva Peterson Hills nemôže byť bezo mňa ." Trošku sa upravujem pri zrkadle aj keď viem ,že moc mi to nepomôže.
„Ani nevieš , či príde," argumentuje Jack.
„On príde. Chceš sa staviť?" Otočím sa na neho . Zoberiem si tašku a postavím sa pri okno .
Zdvihne ku mne zrak. „O čo?"Zaškerím sa . „Fajn , takže ak vyhrám ja -to znamená ,že príde - Shawn ti dá facku ."
Snaží sa postaviť z okna. Musí sa viacej krčiť ako ja aby si neudrel hlavu o rám okna.
„ Ak vyhrám ja – čo sa určite stane – napíšeš Shawnovi SMS , že ho miluješ a si smutná ,že neprišiel."
Stál predo mnou ,ruky za chrbtom a pomaly sa nakláňal dopredu .
Ani na moment som nad tým nerozmýšľala .
„Platí," vyhlásila som .
Viem ,že mi chcel dať pusu no ja som sa odhodlane otočila a vykročila som von z izby.
Mama bola v práci ,takže som sa nemala koho báť ,že tu uvidí Jacka .
„Naomi a Jack na nás čakajú pred domom." Vravel Jack spoza môjho chrbta .
„Nemali mať rande?" pýtam sa po ceste dole schodmi .
„A my sme nemali mať rande?" uštipačne sa spýta. Na poslednom schode sa otočím na neho . Rýchlo zastane. Potiahnem ho za lem horného okraju trička bližšie ku mne sa pobozkám ho.
Ale len na pár sekúnd . Inak by už vôbec nechcel odtiaľto odísť. Ani ja nechcem , naozaj , no Naomi už začala klopať na dvere . A nezastaví sa , dokedy jej niekto tie dvere neotvorí. Tento raz sa odtiahne ako prvý Jack.
„Tie dvere rozkopem ak neprestane."
Rýchlo sa rozbehnem k dverám a otvorím ich. Naominina ruka zostane pokrčená vo vzduchu.
„ Ale čo , niekto ma konečne aj po tej pol hodine počul klopať."
„Ak považuješ 30 sekúnd za pol hodinu ,tak áno ,počuli sme ťa," otrávene jej odpoviem. Zamknem a ide sa .
„Neviete , či ide aj Shawn?" spýtam sa po chvíľke ticha. Jack sa uchechtne .
„Neviem. Nepýtal som sa . Má prísť ?" zaujato mi odpovie Blondy . Zas a znova sa držia s Naomi za ruky.
„Vraj ," odvetím .
„Ale nie. Naznačoval nám ,že nepríde," pustí sa do debaty Naomi.
„Určite nepríde ," pridá sa Jack s úsmevom .
Silno do neho štuchnem .
„Prestaňte ! Určite príde, celkom dobre sme ho presviedčali," snažím sa zachrániť.
Moje nádeje ,že príde začali slabnúť .
„Vieš , aby si vedela ," potichu sa za mnou prikradne Jack , „ neberiem to ako naše prvé rande."
Za pár sekúnd mám vojsť do El Dorada a on mi povie toto? Tlkot srdca sa mi 3krát zväčšil.
„Ako to myslíš?" Už to berie ako naše , čo ja viem , 4. rande? Alebo už so mnou nechce randiť? Randili sme spolu už alebo nie? Celá som sa domotala.
„Vieš , naše prvé rande si predstavujem tak ,že budeme len my dvaja a nie celá skupina ." Usmial sa .
Prečo mi to hneď nenapadlo? Cítila som sa ako maličká myš. Prečo ma vie tak vyviesť z miery?
„ Takže toto mám brať ako ...?"
„ Byť vonku s kamarátmi a frajerom," povie veľmi hrdo.
Alex a Nate sedeli sami v boxe. Očividne im to nevadilo. Z toľkého bozkávania mi bolo na grc.
„Fajn, fajn , fajn," snažil sa ich oddeliť Blondy. Z Nateovho vražedného pohľadu mi naskočila husia koža.
„Kde je Sammy ?"s touto otázkou si Naomi sadne vedľa mňa . A ja si sadnem vedľa Alex.
„Neviem . Vybehol von. Len tak z ničoho nič ." Bolo vážne počuť a aj vidieť ,že Nate už v sebe niečo mal. Z jeho hlasu sa mi chcelo spať.
Jack objednal pitie, Alex a ja sme sa bavili o škole a Naomi a Blondy prevzali štafetu po Nateovi a Alex.
Z rozhovoru ma vytrhol Jackov hlasný výkrik : „ Si robíš prdel..??"
Pozrela som sa na neho a potom smerom kam sa díval .
„Shawn!!" vykríkla som . Drala som sa cez Naomi a Blondy až som sa k nemu dostala . Otvoril mi jeho náruč .
„Prekvapenie!" zvolal jeho melodickým hlasom.Jasné ,že som objatie prijala . Je tu! A to znamená ,že Jack prehral.
„Shawn, musíš spraviť jednu vec. A prosím prisahaj na svoju mamu ,že tú vec spravíš," začala som ho pripravovať. Viem ,že by neublížil ani muche. Ale ak bude prisahať , mal by spravil všetko.
„No , moc dobre to neznie," začal zmätkovať.
„Hej aj ja si myslím ," pridal sa Jack. Pobavene som sa na neho pozrela .
„Neboj nič sa ti nestane ," upokojovala som ho.
„Ale niekomu inému áno," stále dobŕdzal Jack.
„Nepočúvaj ho . Prosím , sľúb mi to."
Najprv pozrel na Jacka a potom na mňa. Tie jeho malinké hnedé očká boli zdesené ale zároveň aj zvedavé .
„Sľubujem ."
„Jo!! Takže . Ja som v teba verila a vedela som ,že prídeš a Jack nie. Tak sme sa stavili a ja som, ako si už môžeš domyslieť vyhrala. A moja výhra je, že dáš Jackovi facku. A poriadne silnú si poprosím . Čo keď mu nikdy nedám facku? Ty si môj istič."
Rozosmial sa .
„To by som spravil hneď . No len pekne som poď Jackie."
„Už nikdy ma tak neoslov," frflal Jack a postavil sa oproti Shawnovi.
Ani ja som poriadne nestihla zaregistrovať facku , ktorá presne sedela na Jackove ľavé líce , tak ako Jack . Od bolesti a určite aj zo šoku sa hneď predklonil a chytal si líce.
„To bola šupa," ohromene som zízala na Shawna.
„Ja dávam len šupy," žmurkol a prisadol si k Blondymu. Ani som si nevšimla Sammyho ,ktorý sem , ako som potom zistila , priviedol Shawna. Sedel na kraji , vedľa Natea.
Po celý čas som sa len a len smiala na Jackovi. Občas mi ho bolo ľúto . Občas. Ale inak si to zaslúžil.
Aj keď bol na mňa mrzutý ,odprevadil ma domov . Ale pusu mi nedal.
******
ŠŤASTNÉ A VESELÉ !!!
YOU ARE READING
Lyrics / SK/ ×DOKONČENÉ×
Romance„Ako si mi to mohol spraviť? Myslela som si, že ma poznáš lepšie ... Je to dosť šialené ,keď sa dvaja do seba zamilujú a potom sa to otočí tak ,že si navzájom ubližujú."