Karakter Tanıtımı ve Düşman Kolejler

60.9K 1.2K 177
                                    

Merhaba. Bu kitabı 2016 yılında yazmaya başlamıştım. Yazmış olduğum ilk kitap. Bu yüzden, şimdi baktığımda değiştirmek istediğim, içime sinmeyen çok fazla şey var. Yine de tüm hatalarıma rağmen ilk kitabım olduğu için tamamlamak istedim. Elimden geldiği kadarıyla, en beğendiğim şekilde bölümleri düzenliyorum. Şuan tabii ki çok içime sinerek yazdığım kurgularım var, profilimden bakarsanız çok mutlu olurum.

Akay ve Demirel Kolejleri, öğrenciler ve geçmişin getirdiği sorunlar sebebiyle "Düşman" olan iki prestijli kolejdir.

Emir Yıldırım: Akay Koleji' nin meseleleri ile ilgilenen, her bakımdan Demirel Koleji' ne karşı üstünlük sağlamasını amaçlayan son sınıf öğrencisi.

Rüya Kumsal Erez: Okullarının yanması ile beraber, okulunu değiştirmek zorunda kalır. Son senesini Akay' da okuyacak olan Rüya' nın yurtdışında olan, bir abisi var.

Nil Ertürk: Rüya' nın arkadaş grubunda olan ve yangın ile beraber okulunu değiştirmekte olan Nil'in asıl ilgi alanı makyaj olsa da son senesini arkadaşları ile beraber geçirmek ve ne yazık ki diploma olmadan hayata tutunamayacağını bilen bilinçli ve oldukça hareketli biri.

Caner Biçer: Akay Koleji' ne Rüyalar ile beraber transfer olmuş, günümüzde ki her beş insandan üçüne olduğu gibi kalp kırıklıkları ile dolu olan geçmişi, acımasız ve duygusuz bir geleceğe dönüştürmeye çabalayan son sınıf öğrencisidir.

Aras Demir: Emir'e en yakın olan, ailevi sorunlar ve okulun işleri ile ilgilenen öğrencidir.

Ayberk Özgün: Rüyalar ile beraber okuyan, Basketbol ile ilgilenen son sınıf öğrencisidir.

Selin Soylu: Rüya ile bir voleybol maçında kavgayla başlayan ilişkileri, yakın arkadaşlıkla devam etmiştir. Onlarla beraber mezun olmaya çalışan, derslerine önem veren ve bolca kitap okuyan bir öğrencidir.

Yağmur Kutlay: Aras vesilesi ile Emir' lere katılan, Akay' ın Demirel'e karşı oldukça mağlup olduğu bir dönemde, yeniden parlamasını sağlayan kişidir.

Miray Kaya: Yağmur' un gruba katılması ile beraber yardım etme amacıyla katılmış, hepsiyle iyi anlaştığından, ilişkileri devam etmiştir.

Düşman KolejlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin