Düzenlenmiştir. İyi okumalar.
Rüya'dan:
"Miray!" Diye bağırırken aynı zamanda gözlerimi siliyordum. Art arda Caner ve Miray'ın ismini bağırırken gezinmeye devam ediyorduk. Erkekler arabalarla gitmişlerdi. Bizse yakın çevrelerde geziyorduk.
"Nerede ya bunlar!" Nil bağırarak yere oturdu. Selin "Götün donacak gerizekalı, kalk yerden." Diye çatlak sesiyle konuştuğunda Nil oflayarak yerden kalktı. Selin'in telefonu çalmaya başlayınca ona döndük.
"Ayberk!" Bir süre karşı tarafı dinledikten sonra "Tamam, tamam biz ne yapalım?" Diye sordu. "Tamam çok dikkatli olun." Dedikten sonra kapattı ve bize döndü. "Ayberk ve Emir'i Caner aramış bir dağ evindelermiş, oradan aramışlar. Geri dönün diyorlar. Dediğinde rahatlamayla derin bir nefes verdim ve başımı salladım. Telefonu çıkarıp saate baktığımda beşe geldiğini gördüm. Otele vardığımızda kızlar uyumak için odalarına çekildi. Bende dinlenmek amacıyla odama geçtiğimde, yatağımda oturan yüzle, çığlık attım. "Ne işin var senin burada?!" Diye bağırdığımda sırıtarak bana döndü.
"Ayıp ediyorsun Rüya, sadece arkadaş olmaya çalışıyorum." Diyip dudak büzdüğünde sinirle Yağız'a yaklaştım. "Odamdan çık! Hem de hemen." Kelimelerin üstüne tek tek vurgu yaparak söylediğimde alaylı ifadesinden ödün vermedi. "Mmm, bir düşüneyim, hayır." Dediğinde sinirle soldum. "Eğer güvenliği çağırırsam, görürsün hayırı." Dediğimde kaşlarını kaldırdı. "Cidden bunu söyledin mi? Zeki olduğunu düşünmüştüm." Dediğinde devam etmesini bekledim.
"Odana kartla girdim Rüya, kartla. Sence odanın kartını alabiliyorsam, güvenlikleri takar mıyım?" Dediğinde şaşkınlıkla ağzımı araladım. "Ne?" Dediğimde, sıkıldığını belli eden bir hareket yaptı. "Otel babamın, o yüzden istersem her şeyi yaparım." Dedi, ve ayağa kalkarak yanıma geldi. " Yanlış okulu seçtin, güzelim. Benim okulumda olmalıydın." Diyerek elinin tersiyle yanağımı okşadığında, sinirle geri çekildim. "Ne yapıyorsun sen?! Git bu odadan." dediğimde o da geri çekildi. Soğuk bir surata büründüğünde "Merak etme senin gibiler ilgimi çekmez ORTAK." Diyip yanımdan sıyrıldı. Saçma sapan tavırlarına aldırmazken, odadan çıkarken bende, banyoya girdim. Hırsla yüzümü yıkadıktan sonra, odaya geçtim.
*
Saat ilerlerken, hazırlanmak için kalkmıştım. Caner ve Miray otele dönmüştü. İkisini de azarlamış ve trip atmıştım. İkisinde de bir şeyler vardı ama anlatmaları için ısrar etmemiştim. Emir'i görmemiştim ve merak ediyordum. Bavulumdan, siyah kot bir pantolon, kot gömlek ve lacivert bir kazak çıkardıktan sonra, üzerimi değiştirdim. Saçlarımı kuru şampuanla düzene soktum. Kalan işlerimi de hallettikten sonra, siyah spor çantamı aldım ve oda kartım ile beraber çıktım.Emir'e Yağız olayını anlatacaktım. Sonuçta Yağız'la baş edemezdim. Bizim okulun toplandığı kısma gittim ve kızları aramaya başladım. "Buradayım." Diyerek beni hayvan gibi çekiştirmeye başlayan Nil'e göz devirerek beni sürüklemesine izin verdim. Sonunda bizimkilerle toplandığımızda tüm öğrenciler toplanma alanında dağılmış sohbet ediyorlardı. Bizimkiler de gereksiz şeylerden bahsediyorlardı. Ara da muhabbete katılırken, Emir'i görmem ile toparlandım, ve buraya gelmesini bekledim ama o buraya gelmek yerine çoğunlukla kızların olduğu bir gruba gitti ve oradakilerle konuşmaya başladı.
Hareketlerine anlam veremezken, onu takmamaya ve çoğunlukla bizimkilerle konuşmaya başladım. "Valla bence gayet ideal. Tam böyle her erkeğin eline göre." Diyen Ayberk'e tiksinerek baktık. "Helal olsun, lan." Caner, Ayberk'e yumruğunu uzattığında gülerek tokuşturdular. Nil" Ya tamam kız güzel de, o nasıl bir laf ya, şuan da senden soğudum, gerçekten." Diyerek elini savuşturdu. "Selaam!" diyerek ortaya atlayan Miray'la yerimden sıçrarken, şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdım. Çünkü, Miray'ı ilk defa bu kadar makyajla görüyordum. Hoş bir makyaj yapmış, şapkası tüylü, hoş bir kaban giymişti. O gerçekten çok güzel bir kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Kolejler
Ficção Adolescenteİnsanların hayatı, bazen küçük, bazense büyük dokunuşlarla alabora olur. Alevlerin içinden yükselen dumanların ardından tertemiz bir sayfa açarak yeni olduğumuz okulda, hayatımız değişmişti. Uzuvlarım her duyguyu son raddesine kadar hissediyordu...