Düzenlenmiştir. İyi okumalar.
Rüya'dan:
Haftasonu, alışkanlıktan dolayı erkenden uyandığımda kendime kahve yapmış ve vakit geçirmiştim.
Telefonuma gelen mesajla elime aldım. Dün numarasını veren Miray olduğunu farkettiğimde kutlamanın bu akşam olduğunu hatırladım.
Gönderen: Miray
Rüya akşam ki kutlamaya geliyorsunuz değil mi ? Sizi almaya gelelim mi ?
Hızla cevap verdim.
"Biz geliriz. Konum atman yeterli."
Miray' ın attığı konum ve kutlamanın akşam 7' de başlayacağını öğrenmem ile beraber kızları bize çağırdım.
Ediz' de bizimle gelecekti. Kızların gelmesi hep beraber vakit geçirmemizin ardından, hazırlanma vakti gelmişti.
Dolabımdan siyah askılı basit bir elbise giyerken, üstüne de deri ceketimi de geçirmiş, basitçe hazırlanmıştım. Nil bu işleri sevdiği için, uzunca makyajımıza ve saçımıza uğraşmış, güzelce bitirmişti.
Annemin de eve gelmesiyle izni almış, onunla vakit geçirmiş, Ediz' in arabasında herkesi alarak eve gidiyorduk.
"Saçlarını güzel olmuş he." Dedim Ediz' e. Havalı bir şekilde bakmaya çalıştı. "Doğal halim." Derken kızlarla kıkırdamıştık. "Geç kalmanın sebebi saçlarınla uğraşman değil yani." Diye dalga geçti Nil.
Ediz bozularak "Sussana kızım." Diye mırıldandı. "Eğlenerek konumdaki eve geldiğimizde, baktım. Üç katlı, müstakil ev gayet güzel görünüyordu.
Hoş ışıklandırmaları vardı ve havanın yavaşça kararması ile beraber yakılmıştı. Zili çalarken, Miray' ın hızla çıktığını gördüm. Ayağındaki topuklularla hızlıca gelmeye çalışırken tatlı gözüküyordu.
"Hoşgeldinizz." Dedi neşeyle. Selamlaşırken girişten içeriye adımladık. Hafif kalabalık kendini gösterirken yavaş bir yabancı şarkı çalıyordu. Gözlerim içeriyi tararken radarıma kapıya yaslanmış Aras' ı dinleyen Emir girdi.
Birkaç saniye oyalanırken, izlendiğini hissetmişçesine gözleri beni buldu. Bakışları önce yüzümü daha sonra üstümü tararken, yüz ifadesi soğuktu.
"Hoşgeldiniz." Yanımıza gelen Burak ile beraber gülümsedim. "İyi ki doğdun." Dedi Selin. Burağın gözleri parlarken kıkırdadım.
"Evet ya iyi ki doğmuşum." Bizler de kutladıktan sonra masaya geçmiş, bir şeyler içmeye başlamıştık.Bazılarımız alkol alırken ben kullanmayı tercih etmemiştim.
"Biz pastayı almaya gidelim." Miray ve Yağmur ayaklanırken sordum. "Gelelim mi ?"
"Zahmet olmasın. Sevgilinle oda verebiliriz istersen." Emir'in alaylı sesi ile herkes şaşkınlıkla ona dönerken Caner atladı. "Ne diyorsun lan sen ?" Emir sırıtarak içkisini bitirdi. "Gizlemeyi tercih ediyordunuz sanırım ?"
"Emir saçmalama istersen. Kızın suçsuz olduğu ortaya çıktı niye uğraşıyorsun ?" Dediklerini anlamazken konuştum. "Sen de şerefsiz olmayı tercih ediyorsun sanırım ?"
"Yeter !" Dedi Yağmur. Devam etti. "Çocuğun doğum günü rezil oluyor." Hiçbir şey demeden sessizce ayağa kalkarken bahçeye çıkmıştım.
Kızlar ve erkekler arkadaş olduklarında genelde bu tür durumlarla karşılaşılabilirdi. Ama bu kadar ağır konuşması sinir bozucuydu. Sürtük muamelesi görmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Kolejler
Novela Juvenilİnsanların hayatı, bazen küçük, bazense büyük dokunuşlarla alabora olur. Alevlerin içinden yükselen dumanların ardından tertemiz bir sayfa açarak yeni olduğumuz okulda, hayatımız değişmişti. Uzuvlarım her duyguyu son raddesine kadar hissediyordu...