Düşman Kolejler

6.8K 176 40
                                    

Merhabaa.

24.11.2016' da başlamış olduğum bu kitabı bugün bitiriyorum.

Seneler sonra yeniden aynı duyguları hissedip yazmak çok zordu. Aslında burada yeniden yazmaya başladığımda bu kitabı bitirmeyi bile düşünmüyordum.

Ama daha sonra gelen mesajlar ve yarım kalan bölümleri gördükçe bitirmem gerektiğini düşündüm.

Genel olarak içime sinmeyen birçok şey olsa da düzenleyerek en beğendiğim haline getirdim ve bitirdim.

Olayın akışını fazla değiştirmeden daha iyi bir anlatım ve daha iyi bir kurguyla devam ettirmeye çalıştım.

Kitabın finali hakkında ne düşünürsünüz bilmiyorum ama eklediğim karakterler, sonda olan olaylar hepsi finale bağlanıyordu.

2016'da da, mutsuz son yazmayı düşünmedim, bugün yazarken de düşünmedim.

Bu yüzden mutlu bir finali nasıl yapsam diye düşündüğümde en iyi sonun düşmanlığı bitirmek olduğuna kanaat getirdim.

Gidişatta Yağız'ı öldürmem de Ares'i getirmem de aslında düşmanlığı bitirmek adına yaptığım bir gelişmeydi.

Bu kitaptaki karakterlerin hepsi benim için çok özel çünkü yarattığım ilk karakterler.

Zaman içinde isterseniz özel bölümler, karakterlerle alakalı bölümler yayınlayabilirim.

Bekleyen ve destekleyen herkese çok çok teşekkür ederim.

Bu kitabı bitirdim ama yazmayı çok istediğim başka kitaplarım var.

Düzenli olarak bölümler atacağım, içime gerçekten çok sinen kitaplarım var.

Profilimde yayınladığım kitaplara da yeni bölümler ekleyeceğim ama "İnfinito'ya" düzenli olarak bölümler atacağım.

Beğeneceğinizi düşündüğüm için hepinizi okumaya davet ediyorum.

Umarım onlarda da benimle beraber olur, desteklersiniz.

Profilimi takip ederseniz panomda paylaştığım mesajları görebilirsiniz. Böylece sık sık iletişimde olabiliriz. Mesaj kutum ya da yorumlarda görüşlerinizi ve isteklerinizi belirtebilirsiniz.

Hepsini dikkate alacağım.

Tekrar teşekkür ederim. Hepiniz sağlıcakla kalın ve ne olursa olsun yeni seneyi kendiniz için güzelleştirin. ❤

Düşman KolejlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin