6. Bölüm

22.2K 1K 181
                                    

Düzenlenmiştir. İyi okumalar. 

Miray'dan:

"Yeniler sanırım. Gidip tanışalım." Yağmur' a ithafen söylediğim şeyle yerimden ayaklanıyordum ki Emir kolumu tuttu. "Oturun." Dedi.

Geri otururken ciddiyetle konuştu. "Onlarla takılmanızı istemiyorum." Tek kaşımı kaldırdım. 

"Sebep ?" 

"Dünkü kızdı değil mi o ?" Dedi Aras kafası karışmışçasına. "Dünkü kız ?" Diye sordum merakla.

Düşüncelerimle Yağmur' a bakarken başını olumlu anlamda salladım. "Demirellerin oyunu ?" Dedim, sesim biraz yüksek çıkmış olmalı ki Emir başını bıkkınlıkla geriye attı. "Beynimin birkaç nöronunu öldürdün." Diye homurdandı. 

"Hoş kızlar." Dedi Burak geriye doğru yaslanırken. Emir tersçe bakarken Aras ' a "Şu grubu bir araştır bakalım." Bize döndü.

"Siz de Demirellerden olup olmadığı kanıtlanana kadar konuşmayın." Onu onaylarken ayaklandık.

*

Gün sonunda bittiğinde, akşam kafede buluşacağımıza dair sözleşerek ayrılmıştık.

Cam kapıyı ittirirken bizimkilerin çoktan toplandığını gördüm. Burak konuşurken, diğerleri bezmişçesine bakıyorlardı. Gülerek yanlarına geldim ve yerleştim. "Eee ?" 

"Burak hadi artık." Dedi Emir elindeki zippoyu açıp kapatırken. 

"Şu gördüğünüz kız B' ye gelmiş, arkadaşıyla beraber. Sanırım okullarında yangın çıkmış. Onlarda buraya transfer olmuşlar." Dikkatle Burağı dinlerken Aras konuştu. "Müdür' e sordum. Olay istemiyorum. Demirellerle alakalı bir durum yok, rahat durun dedi." Emir gözlerini devirirken konuştu. "Bu kadarmış ?" Dedi inanamazca.

"Aslında onun ikinci bir Arzu vakası olması saçma geliyor bana da. Yağız sıkıntılı çocuktur ama zekidir. Bir oyunu ikinci kere oynamaz." 

Hepimiz sessizleşirken. Burak konuştu. "Telefonumu arabada unuttum, geliyorum." Onun gitmesiyle beraber bizimkilere döndüm.

"Bu arada Burağın doğum gününde az kaldı. Kimin evinde kutluyoruz ?" Dedim. 

"Bizim evi ayarlarız." Dedi Aras.

"Bir şeyler almamız lazım yalnız. Alışveriş merkezine uğrayalım." 

"Tamam uğrayın." Emir elini savuşturarak geçiştirince kaşlarımı çattım. "Hep birlikte !" Dedim üstüne basa basa. Burağın geri dönmesi ile sustuk. 

*

Rüya'dan:

Eve dönüp kendime ayırdığım birkaç saatin ardından, bizimkilerle alışveriş merkezinde bir şeyler yeme kararı almıştık. 

Şimdi de mağazalarda geziyorduk. Ayberk ve Caner, dışarıda bir yerlerde otururken Nil ve Selin ile beraber elbise deniyorduk. Elindeki şeylerle kabine doğru gelen okulda karşılaştığımız kızları gördüğümde şaşkınlıkla baktım. 

"Baksana.." Dedi Nil elindeki elbiseyi gözüme sokarken. Yanımıza yaklaşan kızlar ile beraber Nil' de duraksadı. 

"Merhaba." Diyerek elini uzattığında tereddütle baktım. Başımla selam verirken elini tutan Nil olmuştu. 

"Miray ben. Okulda karşılaşmıştık." Başımı olumlu anlamda salladım. "Biliyorum." Dedim soğukça.

Arkadaşının, bir insan değil de hödük olduğundan haberi var mıydı acaba ?

Düşman KolejlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin