4. Bölüm

22.7K 1K 52
                                    

Düzenlendi. İyi okumalar.

Yağmur' dan: 

Merdivenleri hızla çıkarken, telefonumla Aras'ı arıyordum. Miray'ın annesi rahatsızlanmış, okuldan ayrılmak zorunda kalmıştı. 

Her şeyi ona rapor etmemi istemişti. Alt sınıflardan dövülen bir çocukla ilgili sorunlar vardı. Burası Akay Koleji' ydi. Bu tarz olayların engellenmesi için tüm okul uğraşıyordu. Emir ve Aras olaylarla ilgilenirken, sabahtan beri onları görememiştim. 

Sınıftan çıkan Aras' ı gördüğümde kaşlarımı çattım. Bir kızı kolundan sürükleyerek ilerlediğinde durdum. Bir dakikanın ardından kızı bırakarak sınıfa geri döndü. 

Kız sinirle yürümeye başladığında dikkatle inceledim. Duru bir güzelliği vardı. Daha önce okulda denk gelmemiştim. Kız yanımdan hızlıca geçip gittiğinde ben de sınıfa ilerledim. Kapıdan çıkan Emir ile Aras' la hızla sordum.

"Ne oluyor yine ?" 

"O kim ?" Çenemle az önce giden kızı işaret ederken Emir dinlemeden ilerlemeye başladı. "Konuşuruz." Dedi Aras kısaca. Bu sinirli yaklaşma demekti.

Birlikte kantine inerken, bende mesajla bizimkileri çağırmıştım. Sessizlik beni boğarken, sonunda konuştum. 

"Kimi dövmüşler ?"

Emir kahvesinden bir yudum aldı. 

"En son olay çıktıktan sonra hakem maçı bize vermişti ya, Demirel'den bir iki kişi kaptanı sıkıştırmışlar." 

"Kız kimdi ?" Diye sordum tereddütle. Emir elindeki karton bardağı buruştururken alayla güldü. "Demirel'in klişeleşmiş oyunu." Anlamazca birkaç saniye baksam da aklıma gelenle ağzım açık kalmıştı.

Arzu' dan sonra buna cesaret edebilecek kadar cesurlar mıydı ?

Rüya'dan:

Okuldan hızla ayrılmam ile beraber bahçede Ediz'i aramaya başladım. Ediz aynı çocuk ve birkaç kişiyle girişteki banklara oturmuş konuşmaya devam ediyorlardı. 

"Gidelim mi ?" Dedim diğerlerini umursamadan. Ediz bir şey olduğunu anlayarak, vedalaştı ve arabaya döndük. 

"Ne oldu ?"

"Okulda biriyle tartıştım." Dedim durgunca. "Neden ?" Omuzlarımı silktim. "Sanırım yabancılardan pek hazetmiyor." Konuyu kısa keserek eve gelmeyi bekledim. 

Okulda çıkan yangın, pek içime sinmeyen yeni bir okul, ilk gelişimde kötü gelişmeler. 

Kötü başlayan bir kaderin devamı talihsiz olaylarla mı süslenir yoksa iyi şeylerin başlangıcı mıdır ?

Sanırım bunu bilmek için biraz daha zaman gerekli. 

Umarım sevmişsinizdir.

Düşman KolejlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin