••• Harryn näkökulma •••
"Mä en koskaan puhu ja pussaa", Jamie hymyilee.
"Kiit..." aloitan kun näen tutun hiuspehkon vähän matkan päässä. Hänen silmänsä ovat suuret ja hänen alahuulensa väpättää. Vittu, hänen täytyi kuulla minut. Louis ryntää portaita alas.
"Louis, odota!" huudan hänen peräänsä.
Hän todella lentää portaat alas, ottaen huomioon sen että hän on kännissä. Miksi hänen täytyy aina juosta minua pakoon?
"Lou!" huudan uudelleen, työntäen ihmisiä pois tieltä.
Vihdoin kuin olen vain metrin päässä hänestä, hän tekee jotain mikä lähes saa minut polvilleni. Se blondi narttu joka aiemmin silmäili häntä himokkaasti vislaa nyt Louisille kun hän kävelee siitä ohi, ja se saa Louisin pysähtymään. Hän virnistää ja tarttuu kiinni tytön paitaan.
Mitä vittua hän tekee? Aikooko hän...
Hän vastaa ajatuksiini vilkaisemalla minua ennen kuin painaa huulensa tytön huulille.
Räpyttelen silmiäni ankarasti yrittäessäni saada näyn katoamaan silmieni edestä. Tämä ei voi oikeasti tapahtua. Hän ei tekisi näin, ei Louis, ihan sama miten vihainen hän onkaan.
Tyttö on selvästi yllättynyt Louisin teosta mutta hän tokenee nopeasti ja kietoo kätensä Louisin vyötärölle. Hän avaa suunsa ja työntää toisen kätensä tytön hiusten sekaan, nykien sitä. En pysty käsittämään mitä tällä hetkellä tapahtuu.
"Harry! Lopeta!" Louis kiljuu.
Lopeta mitä?
Kun räpäytän silmiäni uudelleen, huomaan olevani sen blondin tytön päällä, ja hänen huulestaan vuotaa verta. Löinkö minä häntä jo?
"Harry oikeasti!" hän huutaa uudelleen. Kiipeän nopeasti pois hänen päältään ennen kuin väkijoukko alkaa tungeksia ympärillämme.
"Mitä vittua?" blondi vingahtaa. Haluan potkaista häntä päähän mutta olen yrittänyt hillitä itseäni, ja sitä paitsi hän on nainen. Pitikin Louisin mennä tekemään näin, saaden minut sotkemaan kaiken mitä olen yrittänyt työstää. Lähden ovea kohti vaivautumatta katsomaan seuraako Louis minua.
"Miksi sä löit häntä?" hänen äänensä kuuluu takaani kun saavun autolleni.
"No mitä luulet Louis? Ehkä koska mä jouduin juuri katsomaan kun sä pussailit hänen kanssaan!" kiljun hänelle.
Olin jo melkein unohtanut miltä se tuntuu, adrenaliinin ryntäys ja tuttu kipu rystysissäni. Minä löin häntä vain kerran... ainakin uskon niin... joten se ei ollut vielä kovin paha, ja nyt haluan vain lisää.
"Miksi sä välität? Säkin suutelit sitä tyttöä! Sä teit varmaan muutakin kuin vain suutelit! Miten sä pystyit?" Louis alkaa itkemään.
"Ei! Sulla ei ole vittu oikeutta itkeä Louis. Sä juuri suutelit jotain suoraan mun silmien edessä!" käteni iskeytyy autoni konepeltiä vasten.
"Sä teit jotain paljon pahempaa! Mä kuulin kun sä puhuit sen tytön kanssa siitä mitä tapahtui Tessan huoneessa!"
"Sä et edes tiedä mistä sä puhut! Mä en vittu suudellut ketään!"
"Kylläpäs! Hän sanoi ettei hän puhu ja pussaa!" hän kiljuu heiluttaen käsiään kuin idiootti.
Vittu hän osaa olla raivostuttava.
"Se on vitun kielikuva, hän tarkoitti sitä ettei hän kertoisi kenellekään sitä mistä me puhuttiin tai että me poltettiin pilveä!" huudan.
YOU ARE READING
After 2 (Larry-Stylinson) suomeksi
FanfictionTämä on jatko-osa Afterin suomenkieliselle Larry-versiolle. Louisin ja Harryn suhdetta testataan tavoilla, joita Louis ei koskaan osannut odottaa mutta Harry tiesi koko ajan. HUOM. Tämä on vain suomennos, alkuperäisen version on kirjoittanut käyttäj...