Luku 40:

3K 195 16
                                    


~~


Harry ei edes vinkaise kun pyyhin kostealla pyyhkeellä hänen haavojaan. Kastan pyyheen uudelleen käsipesualtaaseen joka on täynnä vettä, yrittäen saada veren lähtemään valkoisesta kankaasta.

Harry vilkaisee minua kun seison hänen edessään. Hän istuu kylpyammeen reunalla ja minä seison hänen jalkojensa välissä. Hän nostaa kätensä minulle vielä kerran.

"Meidän täytyy laittaa sun peukaloon jotain", sanon ja kierrän pyyhettä puristaakseni ylimääräisen veden pois.

"Se on ihan kunnossa", Harry sanoo.

"Ei, katso miten syvä tuo haava on. Se iho on muutenkin jo pelkästään arpikudosta ja sä vain saat sen auki uudelleen ja uudelleen", torun häntä. Hän ei sano mitään, tutkii vain kasvojani.

"Mitä?" kysyn häneltä. Vedän vaaleanpunaisen veden alas viemäristä ja odotan hänen vastaustaan.

"Ei mitään.." hän valehtelee.

"Kerro mulle."

"Mä en vain voi uskoa että sä siedät mun käytöstä", hän sanoo.

"En mäkään", hymyilen.

"Siinä on paljon sietämistä."

"Joo niin on.." sanon ja katson kun hänen otsansa rypistyy.

"Mutta se on sen arvoista", lisään tarkoittaen sitä. Harry hymyilee ja nostan käteni hänen kasvoilleen, silittäen peukaloni päällä hänen hymykuoppaansa.

"Varmasti", hän hymyilee leveämmin. "Mä tarvitsen nyt suihkun", hän sanoo sitten ja nousee ylös. Hän ottaa paitansa pois päältään ja kääntyy ympäri avatakseen suihkun.

"Mä olen sitten makuuhuoneessa", kerron hänelle.

"Mitä.. miksi? Tule mun kanssa?"

"Sun äiti on edelleen tuolla", selitän hiljaa.

"Entä sitten.. se on vain suihku. Jooko?"

En voi vastustaa häntä, ja Harrykin tietää sen. Virne hänen kasvoillaan kun huokaisen luovuttamisen merkiksi todistaa sen.

"Okei", sanon ja käännän selkäni hänelle. Avaan housujeni vetoketjun ja ne putoavat lattialle.

"Mä tykkään tuosta asusta", hän kertoo minulle ja ottaa pois omat housunsa ja bokserinsa. Yritän olla tuijottamatta hänen alastonta vartaloaan kun otan omat bokserini pois. Kun olen täysin alasti, Harry astuu suihkuun ja ojentaa kättään minulle. Hän tutkii katseellaan vartaloani.

"Mitä?" sanon yrittäen peittää itseäni käsilläni.

"Sä näytät kauniilta", hän sanoo. En vastaa mitään vaan tartun pesusieneen ja alan pestä itseäni.

"Anna mun." Hän ottaa sen kädestäni ja peittää sen saippualla. Harry polvistuu alas enkä voi estää kylmiä väreitä ihollani kun näen hänet polvillaan edessäni. Pesusieni liikkuu ylös ja alas reisiäni pitkin, tehden hidasta, ympyrämäistä liikettä. Vain Harry voi saada peseytymisen tuntumaan näin intiimiltä. Hänellä on suora linja hormoneihini. Hän tuo kasvonsa lähelle ihoani ja yritän olla kiemurtelematta kun hänen huulensa koskettavat vasenta lonkkaani. Hän pitää toisen kätensä reiteni takana, pitäen minut paikallaan kun hän tekee saman oikealle puolelle.

"Ojenna mulle se suihku", hän sanoo rikkoen minut seksuaalisista ajatuksistani.

"Mitä?"

"Ojenna se mulle", hän sanoo uudelleen. Nyökkään ja irrotan sen sille tarkoitetusta paikasta ja annan sen Harrylle. Hän katsoo minua pilkettä silmäkulmassaan, vettä pudoten hänen nenältään kun hän kääntää suihkun osaa niin että se osoittaa minua alavatsaan.

After 2 (Larry-Stylinson) suomeksiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang