21

4.9K 241 38
                                    

  Emirhan'ın üstüne fazla abanmış olmalıydım ki beni kendinden ayırmaya çalışmıştı. Sadece baskımı biraz daha indirgeyip devam ettiğimde o da rahatlamış izin vermişti.

  Günler önce yüzüme bile bakmayıp kapı kolundan farksız görürken şuan altımda inlememek için kendini tutmaya çalışıyordu. Bu düşünce bile beni o kadar hazza getiriyordu ki...
 
  Deniz'in bize yaklaşmaya başladığını hissettiğimde ona bakma ihtiyacı duymuştum ve gözgöze gelmemiz kaçınılmaz olmuştu. Onunda gözlerindeki hazzı görebiliyordum ve cevap olarak Emirhan'ın alt dudağını ısırmış günün ikinci inlemesini kazanmıştım. Aynı anda metalik bir tat hissettiğimde geri çekilmiş Deniz'de ki gözlerimi Emirhan'a çevirmiştim. Alt dudağını kanatmıştım.

  "Çok acıdı mı?"

  "Sorun değil" Dudakları şişmişti ve kıpkırmızıydı. Tekrar öpmek istiyordum.

  Emirhan'ın haraketlenip beni üstünden hafifçe çektikten sonra derin bir nefes alması benide Deniz'ide gülmekten alıkoyamamıştı.

  Yine de ânın hazzını bozmak istemediğimden Deniz'e yaklaşmış tişortünü çıkarmak adına girişimde bulunmuştum. İzin vermişti. Tişortünü yere bırakıp Deniz'i yatağa yatırdığımda Emirhan'da kendini yatakta yanımıza itmiş yatak başlığına yaslanmıştı. Hâla kontrolsüzdü nefes alışverişleri.

  Deniz'in kaslı gövdesine ve karın kaslarına ellerimi gezdirdikten sonra kafamı vücuduna yaklaştırıp karın kaslarını dudaklarımla okşamaya başladım. Sol elini saçlarıma geçirmiş sağ eliylede Emirhan'ın belinden tutmuş boynuyla ilgilenmesine izin veriyordu.

  Ellerim eşofmanının lastiklerine gitmiş, parmaklarımla hafif aralayıp boxerının üstünden kasıklarının hemen üstüne parmaklarımı sürtmeye başladım. Aşağılara doğru kaymaya başladığımda Deniz derin nefes almış Emirhan'ın da hızlanmasına sebebiyet vermişti.

  Bu sefer yukarı tekrar çıkıp eşofmanıyla beraber boxerını da aşağı kaydırdığımda ikisinin de dikkatini çekmiştim. Emirhan gömüldüğü Deniz'in boyununda çıkıp bana yaklaştığında önce sol elimden başlayıp omuzuma doğru parmaklarını yukarıyla doğru sürtüp vücumu süzmüş daha sonra tişörtümü çıkarmıştı.

  İkisinin de gözleri kaslarımdaydı. Genelde bol giyindiğimden kaslarımı pek belli etmiyordum ama gurur duyduğum bir vücudum vardı. Sanırım onlarda bu kadar kas üzerine çalıştığımı bilmediklerinden şaşırmışlardı.

  İşime devam edip eşofmanını diz kapaklarına kadar indirdim. Daha başlamadan erekte olmuştu. Tamamen eşofmanı çıkardığımda vücudunun tamamı gözler önündeydi ve hafif buğday teniyle kusursuz görünüyordu.

  Ellerimi tekrar Deniz'in vücudunda gezdirmeye başladım. Büyülenmiş gibi hissediyordum. Deniz'in elleri Emirhan'ın kemerine gitmiş onu çözmeye uğraşıyordu. Emirhan ise benim boyunumda oyalanıyordu.

  Deniz kemeri çözmeyi başarınca Emirhan'ı beklemediği anda geri çekmiş yatağa uzanmasını sağlamıştım. Dişlerimi sol meme ucuna sürttükten sonra hafif yalamış Deniz'e yaptığım gibi onunda pantalonuna karın kaslarını yalayarak ulaşmıştım. Ben aşağı indikçe Denizle Emirhan'ın öpüşmesi daha da hızlanıyordu.

  Pantalonunun hafif üstünde ki eti dişlerimle kıstırdıktan sonra pantolunun ucunu ısrımış ellerimle düğmesini açtıktan sonra fermuarını dişlerimin arasına alıp aletine sürterek yavaş yavaş aşağı indirmeye başladım. Aynı anda gelen inleme sesiyle haraketlerimi hızlandırmış onun da boxerıyla beraber pantalonunu çıkarmıştım. İkisi de önümde savunmasız duruyorlardı.

  Yoğun bakışlarım karşısında ikisininde odağı tekrar ben olmuştum ve aynı anda üstüme doğru eğilmiş sırtımı yatakla buluşturmamı sağlamışlardı. Deniz eşofmanımın sağ tarafından Emirhan sol tarafından tutmuş beraber aşağı indirmeye başladılar. O kadar yavaş haraket ediyorlardı ki sabrımı sınıyorlardı tam olarak.

  Deniz diz kapaklarımda işi tamamen Emirhan'a bırakmış boynuma yönelmişti. Beklemediğim haraketi karşısında inlememi tutamamış odaya dördüncü inlemeyi ben bırakmış olmuştum. Ciddi anlamda boyun fetişim vardı.

  Emirhan tamamen eşofmanımı üstümden attığında şuan da hepimiz çırılçıplak birbirimize teslim etmiştik kendimizi.

  Aldığım yoğun hazdan kendimi kaybedecekmiş gibi hissediyordum. Aynı zamanda meme uçlarımla ilgilenen Emirhanla daha da hazzın uçlarındaydım.

  Deniz nefes almak adına kafasını biraz kaldırdığında buna izin vermiştim. Tekrar eski işine başladığında bu sefer arada dudaklarıma da yönelmişti.

  Bir süre daha devam etmemizin ardından kimsenin daha fazla bekleyecek sabrının olmadığının bilincine varmıştık ve yavaş haraketlerle Deniz benden ayrıldıktan sonra Emirhan'ı da öpmüş geri yaslanmasını sağlayarak bacak arasına girmişti.

  Mükemmel görünüyorlardı her şeyleriyle. Deniz işaret ve orta parmağını birleştirmiş bana uzattığında ne demek istediğini anlayıp ağzımın içinde emmeye başladım. Birkaç saniye içinde parmaklarını benden çekmiş Emirhan'ın deliğini genişletmeye başlamıştı. Bu manzara sakinleşmemi daha da zorlaştırırken dayanamamış bende Deniz'in arkasına geçmiştim.

  Deniz Emirhan'ın içine beklemeden hızla tamamen girmişti. Aynı anda Emirhan'ın acı inlemesi duyulmuştu odada. Alışması için beklediği kısa sürede bende Deniz'in deliğine iki parmağımı birden soktum. İnlememişti ama derin bir nefes çekmişti içine. Alıştığını hissettiğimde üçüncü parmağımıda soktum. Emirhan'ın da yüz ifadesi gittikçe rahatlıyordu.

  Parmaklarımı tamamen çekip aletimi hafif sürttüğümde refleksle bana doğru kendini geri atmıştı. Hoşuma gitmişti beni istemesi.

  İstediğini vererek yavaşça içine kaydığımda zevkden gelen inlemesi beni de inletmişti. İçinde ki haraketlerimi hızlandırdığımda otomatik olarak Deniz'in de Emirhan'a olan haraketleri hızlanmıştı.

  "Y-yavaşla biraz! Ah!" Deniz böyle inlerken nasıl yavaşlayabilirdim ki. Dediğinin aksine hareketlerim biraz daha hızlanmış bu sefer de Emirhan'dan gelen bir isyan niteliğinde gelen bir inleme kazanmıştım.

  Acayip zevk alıyordum şuan! Onları umursamayıp hareketlerime devam etmiştim çünkü birazdan "daha hızlı!" diyerek inleyeceklerdi.

  İçimden geçirdiğimle aynı doğrultuda Deniz de Emirhan'a doğru daha da hızlanmış beni de hızlandırmıştı. Üçümüzde şuan kendimizi tamamen kaybetmiştik. Gözlerim hazadan odağını kaybederken Deniz'in belinde olan iki elimden birini saçlarına geçirmiş kendime doğru canını acıtmadan çekmiştim. Bu sayede sırtını göğüsüme dayamıştım. Deniz'de yatakta sırtüstü yatan Emirhan'a olan haraketlerini daha da hızlandırmıştı.

  Çok geçmeden önce Deniz sonra ben daha sonra da Emirhan yoğun bir boşalma yaşamaştık. Denizle kendimizi yatağa attığımızda kahkaha atmaktan geri kalamamıştım. Benim kahkahama gülen Deniz, ne olduğunu anlamayıp manasızca bize bakan Emirhan. Keşke hep böyle kalsak.

...

  Bu arada favori karakteriniz kim çok merak ettim?
 

Zamanla | bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin