Bölüm şarkısı; Seha Okuş- Hasretinle Yandı Gönlüm.(Lütfen dinleyin.)
Bu bölümü mavihayaller547 ithaf ediyorum. Sonsuz mutluluklar seni bulsun arkadaşım. Yarınlardan ve doğan güneşten kesme hiç umudunu. Unutma her aşkın bir zamanı vardır. Seni seviyor ve başarılarının devamını diliyorum.
Şimdi geçelim bizim Karanlık dünyamıza...
☆☆☆
Ölümse,
Nefesler susar, küser şiirler.
Şairler önce ölür, parmaklarında kalem izleri.
Kadın ölmek ister,
Adamın gözlerinde yok olarak.
Ve eğer gerçekten ölümse konu,
Bir kuşun kanadından kopan tüyle yazılır vasiyetler.
Bazıları kalırlar ve,
Kahırlar bazıları yüreklere.
Aşıklar önce ölür,
Cephede yalnızca cesurlar olur çünkü.
Kırışmış teniyle melek,
Dokunur kanlı canlı kaderinin ellerine.
Bir kadın doğmak ister,
Bir adam dokuz sonsuz kadar onu kalbinde taşımak.
Şairin geçmişinde kocaman bir leke olarak kalır,
Kavuşamadığından dizelerine taşan aşkı.
Gülümse,
Gürültülü, pek ve tek ton kahkahanla.
Yüzlerce bahar sığınmadı mı korkak kışlara?
Susar toprak, çiçekler susar ölüme,
Şair ölür.
Kadın ölür.
İkiside şiirlere gömülür!☆☆☆
Biri vardır.
Onunlayken zaman bile durmayı unutur. Günah ve sevaplarını yazan melekler öylece izler onu gözlerinden.
Biri vardır.
Çocuklarına anne olmaktan önce, ona anne olmak istersin. Geceyi, adındaki iki heceyi ve dudaklarından duyduğun tüm cümleleri sevdirir sana, ezberlersin.
İstanbul sensen eğer Fatih'in olup yeni bir devir açan gönlünde, biri vardır.
Korkular, aşkınızın önünde diz çöker. Şeytan gölgenizden önce takip eder sizi. Kapı açılır, hiç çalınmadan kırılarak.
Biri vardır, sığındığınız ardına.
Yaşadıklarınız rüya gibi gelir uyanmamayı dilediğiniz. Uykuda ölmek ne güzeldir oysa, öldüğünüzden bile habersiz.
Kalpte kaza yapar. Kırmızı ışıkta geçer, sarıda ömür boyu beklemek ister ama, fren patlamıştır çoktan. Yeşili göremez, emniyet kemerini bağlamaz ve çarpıverir başka bir kalbe.
Sonucu ya aşk olur ya ölüm ya da aşkından doğabilecek sevgililer.
Ve bazen yürek renk körü olur, onda bulduğu reklerden başkasını göremeyen.
Ondan başkasını görmeyen...
Biri vardır eşsiz olan, zifiri...
Bizim birbirimize yaptığımız buydu işte. Yalnızca birlikteyken var olabiliyor ve belki de sırf birlikte olabilmek için yok ediyorduk çevremizdekileri.
Geçirdiğim şokla parmaklarım fotoğraftaki suletini sevdi usulca. Masal gibiydik ve cadı çoktan bulmuştu bizi. Zehirli elması yerine zehirli sözleri vardı sadece.
"Metehan cevap ver bana, kime diyorum? Metehan!"
Hiçbir yanıt yoktu. Yağız elinde tuttuğu telefonu kıracak kadar kuvvetli sıktı oda da volta atarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK "Yol Arkadaşının Kiraz Çiçeği"
Romance☆ "Aker dur kımıldama. Kirpiğin düşmüş." Sanki bir elmasa dokunuyormuş gibi yavaşça aldım yanağından tenine tutunmaya çalışan kirpiği ve parmaklarımı üzerine kapattım. "Dilek tut bakalım Yağız Aker." Gözlerini yumup uzunca bir süre öyle kaldı. Güneş...