KARANLIK- Tanıtım Videosu

454 49 94
                                    

Karanlık aileme ithafen.

                            ☆☆☆

KARANLIK...

Kalbinizin KARANLIK odalarıyla tanışmaya hazır mısınız?

Gerçek aşkın nefesini dudaklarınızda hissetmeye?

Aşk... Kar masumiyetindeki karanlığa saklandı.

Ve sen her cümlede bu melodiye yaklaşacaksın!

Kader Karanlık ile anlaşma yaptı;

3+ 3 artık 8 ediyor ve 8 uykulara yatıp, Sonsuzluk oldu...

...

Yıldızları var eden karanlıktır ve senin yıldızların yalnızca benim karanlığımda var olabilir...

...

Kenetlenen ellerinde aşkın gücü var.

Savaştılar.

Birlikte olabilmek için ve eğer olamayacaklarsa, birlikte ölebilmek için!

Engeller var.

Yerin altına saklanan engeller...

Aşkın engelleri!

AMA..

Amor

Omnia

Vincit!

...

Sırlar köprücük kemiğine saklandı.

Onlar cennet için kötü, cehennem için fazla iyiler... Bu yüzden birbirlerinin arafına mahkumlar!


Aşk yaşamak değil yaşatabilmekti...

Kara kanatları, kara yapraklara dönüştü.

Alaz.

Yağız.

Kiraz çiçeğinin yol arkadaşı, yol arkadaşının kiraz çiçeği!

SON

Hayır.

AYKUŞAĞI!

☆☆☆

Ve işte tanıtım! Anlatılamayacak derecede mutlu, heyecanlı hissediyorum kendimi.

Bilmiyorum bu video kimlere ulaşacak, Karanlık ailemden kimler yanımdalar bilmiyorum ama umarım beğenir ve görüşlerinizi benimle paylaşırsınız.

Nasıl buldunuz tanıtımı? Metin nasıldı? Gifler mesela? İnanın haftalardır uyumlu ve Karanlık'ı yansıtan gifler bulmak için uğraşıyorum. Video metni içinde aynı şekilde. Şarkısına kadar özendim inanın. Gifleri sıralamakta en az onları bulmak kadar zordu.

Ben Karanlıktan vazgeçmiyorum, umarım siz de geçmezsiniz.

Tek istediğim wattpadde kurduğum ilk cümleden beri yüreklerinize dokunup hissettiğimi hissettirebilmek... Umarım bunu biraz olsun başarıyorumdur.

Bol yıldızlı, umutlu ve mutlu geceleriniz olsun ailem. Sevdikleriniz yanıbaşınızdan hiç eksik olmasın.

Gelelim asıl konuya, senem_kenan sana her şey için teşekkür ederim bir tanem. Senin öylesine eşsiz bir yüreğim var ki... Tek ricamla, bulduğum giflerden benim için mükemmel bir video oluşturdun. Eline emeğine sağlık. Seni seviyorum.

İyi ki varsınız, iyi ki yanımdasınız. Duygularımı ifade edemeyecek kadar karmakarışığım şu anda.

Sizleri sevdiğimi unutmayın.

Kendinize iyi davranın!

Hoşçakalın!

KARANLIK "Yol Arkadaşının Kiraz Çiçeği"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin