4. Bölüm "Geçmiş"

4.1K 169 12
                                    

siren sesleri kulaklarımı tırmalarken gözlerimi onun gözlerinden çekmedim , ayağımın acısı yüzünden çenem titriyor gözlerim doluyordu.

bir itfaiye aracı geldi ve kalın hortumdan gelen şiddetli suyu ile yanan marketi söndürmeye başladı onunla eş zamanla bir kaç polis aracı gelmiş ve yangının neden çıktığı hakkında soruşturma başlatmıştı. kafamı o adama çevirdiğimde yaralı olan ayağıma bakıyordu , ambulansın sesi geldiğinde beni yavaşça yere bıraktı ve ayağa kalktı. ambulanstan gelen görevliler hızla sedye getirip beni içine koyarken o arkasını dönüp yürümeye başladı , iki yanda duran ellerinde kan vardı muhtemelen beni kucaklarken bulaşmıştı. sedye ambulansa doğru giderken gözlerimi onun sırtından aldım ve sımsıkı kapattım , garip bir adamdı.

ambulansa bindiğimde yerimde biraz doğrulup ayağıma baktım , acıyordu bu sebeple hareket ettiremiyordum. gelen görevliler bir makas yardımı ile pantolonu yırttılar ve ayağımda ki kanı temizlemeye başladılar.

"canım çok yanıyor bir şey yapamaz mısınız ?"

acı içinde kıvranıyordum , neden bu kadar acıyordu ki ?

"kırık olabilir hanfendi biz şu an için bir şey yapamayız "

kafamı sedyeden kaldırıp tekrardan ayağıma baktım , 'canım kendim ' diye kendime sarılasım vardı. ayağımda derin bir kesik vardı , bilemiyordum nasıl olduğunu muhtemelen rafın çok hızlı düşmesinden kaynaklanmıştı. daha fazla kan akmaması için uyuşturmadan dikiş attılar , bu inanılmaz derecede canımı yakmıştı. hastaneye vardığımızda gözlerimden akan yaşların yanaklarımda kuruduğunu hissediyordum ve bu rahatsız ediciydi, sedye ile beraber acil müdahale odasına alındım ve doktoru bekledik. doktor geldiğinde ayağıma dokunmuştu ve bu canımı yakmıştı ama sesimi çıkarmamıştım.

"kırık yok ama çatlak olabilir bir röntgen çekmemiz lazım "

biraz daha bu acı ile kalacağım için gözlerim doldu ama yapabilecek bir şey yoktu , tekerlekli sandalyeye koyup röntgen çektirmeye götürdüler. yaklaşık yarım saat sonra çekilen röntgen doktorun elindeydi , havaya kaldırmış inceliyordu. Doktor röntgeni indirdi ve bana döndü

" bilekten 2 çatlağın var , alçıya alacağız "

"canım çok yanıyor bir şey yapamaz mısınız ?"

"bir ağrı kesici iğne yapalım daha sonrada alçıya alalım "

kafamı salladım , gelen hemşire bana bir iğne yaptıktan sonra ayağımı alçıya aldılar. ayağımdan bileğimin biraz üstüne kadar. beni geri yatağa uzandırdıkların da iğne etkisini göstermiş ağrım azalmıştı , dizimin üzerinde ki dikişe sargı sarılmamıştı bu sebeple hemşire gelip mikrop kapmaması için sargı sardı ve

"eşyaların burada ve ailene falan ulaşmak için bize numara verebilir misin ?" dedi

yanda ki çantamı ve üstünde duran telefonu aldım , ekranı çatlamıştı ve bu sinir bozucuydu. kadına döndüm ve bir umut belki gelir diye babamın numarasını verdim ama verdiğim numara bulunmamaktaymış. kartını kırmıştı muhtemelen ve neden böyle yaptığını anlamıyordum. nedensizce gözlerim dolarken halamın numarasını verdim ve kafamı yastığa gömdüm. sol gözümden akan bir damla yaş yastığa doğru ilerledi , böyle bir hayat yaşamak istemiyordum. Nasıl bir hayatım varken şimdi nasıl bir hayatın içindeydim.  yaklaşık 40 dakika sonra halam geldi ve hastane masraflarını ödeyip yanıma yaklaştı.

"ne boklar yedin yine ? "

"ne diyorsun hala ya ? market yandı canımı zor kurtardım ben "

KARANLIĞIN OĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin