HG1 ;

1.1K 106 8
                                    

Bunyi ayam di pagi hari membuatkan Haemin terjaga dari tidurnya . Lol fikir ayam tak ada ke kat Korea .

Haemin terus bangun dari tidurnya dan mula merenggangkam otot-ototnya . Kemudian Haemin terus masuk ke dalam bilik air dan membersihkan dirinya .

---

" Morning Appa ! "

Sapa Haemin dengan ceria . Haemin duduk di hadapan ayahnya itu . Senyumannya tidak lengkang di bibirnya .

" Raon-ah , nanti pergi sekolah dengan Jimin . Nae ? Appa ada hal nanti . "

Haemin yang tengah mengunyah roti bersalutkan coklat menganggukkan kepalanya seperti burung belatuk .

" Lagi satu ! Jangan buli budak kat sekolah . "

Jari telunjuk Mr.Jung menunjuk ke arah Haemin . Haemin hanya sekadar 'hm' .

Selepas makan , Haemin terus keluar dari rumahnya . Terlihat Jimin sudah menunggunya di hadapan rumah . Haemin menampar badan Jimin dari belakang . Sikapnya seperti lelaki tidak menghalang dia untuk berkawan dengan Jimin .

" Sakitlah bangang ! "

Jimin mengusap belakangnya . Kalau pukul lembut tak pelah . Ini ditampar .

" Eleh lembik ! "

Ejek Haemin . Haemin berlari ke hadapan meninggalkan Jimin di belakang . Jimin pun mulakan larian di waktu pagi . Sekolahnya bermula pada pukul 9 jadi masih banyak masa untuk bergurau senda .

" Raon ! "

" Mwo ? "

" Perangai kau .. Boleh tak macam lelaki ? "

" kenapa ? Aku dah biasa hidup macam ni . "

" Bukan apa . Semua perempuan ingat kau ni lelaki . Macam Jeonghan tu . Lelaki tapi disangka perempuan . "

Amboi Jimin . Kutuk orang nombor satu .

" Macam tak biasa pula . "

Haemin dari kecil diajar benda yang dilakukan oleh lelaki . Dia ada 2 orang abang tapi masing-masing belajar di luar negara . Apa yang appanya ajar dia ikut . Sampailah dia ke sekolah menengah . Haemin tidak seperti perempuan lain . Pergi sekolah pakai skirt . Haemin memakai baju uniform lelaki . Itupun appanya yang suruh .

" Yelah .. Aku bukan apa .. Ade ke orng nak dengan kau . "

" Mulut jaga sikit "

" Dah jom lah ! Kita pergi kantin ! Aku lapor ! "

Tapi tiada siapa tahu , Haemin yang perangai seperti lelaki juga menyimpan perasan dekat seseorang . Iaitu Park Jimin .

---

Akan diupdate mengikut urutan story yang on-going .

© Handsome Girl | PJMWhere stories live. Discover now