HG8 ;

690 95 23
                                    

( Haemin POV )

Aku senyum apabila Jimin berkata begitu . Kemudian aku memandang ke arah Sana .

" Awak menang , Sana .. " kata aku .

Sana dan Jimin mengerutkan dahi apabila aku berkata begitu . Aku tahu diorang tak faham mengapa aku kata begitu .

" Apa kau merepek ni , Raon ? " soal Jimin .

Aku hanya gelengkan kepala dan berlalu meninggalkan merek berdua . Telefon aku dikeluarkan lalu aku menelefon seseorang .

" Yeobseyo ? " jawap orang disana .

" Y-yoongi .. Aku .. " air mata aku mengalir . Tersedu-sedan aku dibuatnya .

" Haemin ? Kenapa kau nangis ? Siapa buat kau jadi begini ? " tanya Yoongi .

" I need u .. Right now .. "

" Okey .. Aku datang tapi kau kat mana ? "

" A-aku jumpa kau dekat Han River .. "

Aku terus mematikan panggilan dan meninggalkan tempat ini . Aku menahan sebuah teksi dan terus menuju ke Han River .

---

( Yoongi POV )

Selepas aku dapat panggilan dari Haemin , aku terus menukar baju dan keluar dari rumah . Han River tempat yang aku tujui sekarang ini .

Apabila aku sudah sampai di Han River , aku mencari Haemin . Malangnya aku tak nampak . Tiba-tiba ada sepasang tangan memeluk aku dari belakang . Aku tahu itu Haemin .

Aku dapat rasa baju aku basah .

" Y-yoongi-ah .. " panggil Haemin dengan suara seraknya .

Aku memusingkan badan aku dan memeluk Haemin . Makin kuat tangisannya .

" Shh .. Aku ada kat sini .. " aku cuba memujuknya .

" Jimin .. Sana ... " aku dah agak ! Haemin takkan nangis kalau bukan sebab ini . Aku mengusap kepalanya .

" Ye aku tahu .. Aku dah cakap .. Jangan tunggu lama-lama , nanti lama-lama .. Dia diambil orang " eh eh sempat lagi aku nyanyi lagu orang Malaysia . Hahahaha lols .

" Hati aku sakit .. Sakit Yoongi .. "

Aku membawa Haemin duduk di sebuah bangku kayu . Aku menyeka air matanya tak henti-henti turun .

" Jadi, apa yang kau nak buat sekarang ni ? " aku cuba bertanya kepadanya .

" A-aku ikut cadangan kau .. " balas Haemin .

Aku membuntangkan mata . Aku tak sangka dia akan ikut . Please janganlah berubah ..

" K-kau nak ikut cadangan aku ? " tanya aku . Haemin menganggukkan kepala .

" Tapi .. Rumah aku tiada baju perempuan .. " balas Haemin sambil membuat pout .

" Gwenchana .. Apa kata esok kita tak payah sekolah .. Lagipun abng kau boleh backup kau .. Kita pergi shopping ? " aku memberi cadangan . Harap Haemin terimalah .

" Tapi , aku tiada duit sebanyak tu .. "

" Aku belanja .. " balas aku sambil senyum .

Tiba-tiba Haemin menarik aku ke dalam dakapannya . Dagunya diletakkan di bahu kiri aku .

" Gomawo Yoongi-ah .. "

Cheoman Haemin .. Cheoman .. Aku sentiasa ada di sisi kau Haemin .. Aku akan lindungi kau . Aku akan jaga kau . Aku akan menyayangi kau dan aku akan cintakan kau walaupun kau tak mahu ..

X

Yoongi+Haemin = ??

© Handsome Girl | PJMWhere stories live. Discover now