HG13 ;

746 91 21
                                    

[ AMARAN .. DENGAR LAGU DI MEDIA .. KALAU NAK NANGIS .. TAPI DENGARLAH .. KALAU DAH HABIS , ULANG BALIK .  ]

( No One's POV )

Haemin masih lagi berdiri di tengah jalan raya dan kereta itu semakin dekat dan dekat . Tiba-tiba ada satu tangan menarik Haemin lalu memeluknya .

" Neo paboya ?! " jerit lelaki itu .

Haemin kaku , gigil . Dia memandang muka lelaki tersebut .

" J-jimin .. " panggil Haemin dengan suaranya terketar-ketar .

" Kau gila ke , Raon ?! Kau nak bunuh diri ?! " marah Jimin kepada Haemin .

Haemin hanya diam . Dan air matanya keluar dari tumbir matanya . Jimin terkejut .

" Y-yah .. Uljima .. " kata Jimin sambil mengesat air mata Haemin menggunakan ibu jarinya .

" A-aku marah kau sebab aku sayang kau .. Kaulah orang pertama tegur aku . Yang nak kawan dengan aku . Aku tak naklah kehilangan bestfriend aku ni . Kita dah kawan dari kecil . " Kata Jimin .

Tapi Haemin tidak henti nangis . Yoongi baru tiba di tempat kejadian .

" Haemin !! " panggil Yoongi kemudian dia memeluk Haemin .

Haemin membalas pelukan Yoongi . Jimin menjadi 'hantu' disitu .

" Kau pergi mana ? Kau tahu tak aku risau gila bila tengok kau tiada di rumah . Dah lah telefon kau tinggal dekat rumah . " kata Yoongi .

" Tinggalkan aku .. " kata Haemin .

Yoongi dan Jimin mengerutkan dahi apabila Haemin berkata begitu .

" Apa kau mengarut ni Raon ? " tanya Jimin .

" Haah .. Aku tak faham .. Wae ? " tanya Yoongi pula .

" Pergi ! Tinggalkan aku sendirian ! " jerit Haemin kepada dia pergi dari situ .

Yoongi berlari ke arah Haemin kemudian di menyentap lengan Haemin .

" Kau nak pergi mana ? Appa kau hyung kau .. Diorang risau tak kat rumah tu ?! " marah Yoongi .

Haemin menepis tangan Yoongi dengan kasar .

" Kau siapa nak marah dekat aku ?! Kau tu cuma orang luar . Kau bukan sesiapa bagi aku . " balas Haemin .

Yoongi sungguh terkejut dengan percakapan Haemin .

" Kenapa ni ? " Yoongi cuba tanya bebaik dengan Haemin .

Tapi , tanpa disedari mereka bertiga , sebuah kereta meluru ke arah Haemin dan ...

" HAEMIN !!! "

" RAON !!! "

Badan Haemin tercampak sedikit dari tempat dia berdiri . Yoongi berlari ke arah Haemin .

" H-haemin-ah ... Jebal .. Jebal .. Haemin jangan tutup mata Haemin .. Jangan Haemin .. "

Yoongi memeluk Haemin yang berlumuran darah itu . Jimin dengan segera menelefon panggilan kecemasan .

" Haemin !! Jebal !! " kata Yoongi .

Air matanya laju turun membasahi pipi . Dalam 10 minit begitu , Ambulans datang dan membawa Haemin pergi dari situ .

---

( Yoongi POV )

" Yoongi !! " panggil seseorang .

© Handsome Girl | PJMWhere stories live. Discover now