HG14 ;

798 91 26
                                    

( Sana POV )

Aku melangkah masuk ke wad ICU Haemin . Aku tersenyum sinis melihat dia terbaring di atas katil . Aku duduk di sebelahnya .

" Sian kau Haemin .. Terlalu kesian .. " kata aku ..

Jari-jemari aku mengusap mukanya .

" Nape kau tak mati terus ? Kalau boleh aku suruh budak aku langgar kau sampai mati . Baru aman hidup aku . " bisik aku di telinga Haemin .

" Kau .. " kata-kata aku terbantut apabila seseorang memegang lengan aku .

" Minatozaki Sana .. " panggil Jimin .

Aku terkejut .

" Apa benar yang kamu katakan .. " tanya Jimin dengan pandangan tajamnya .

M-macam mana dia ada dekat sini ?! Bukankah dia sudah balik ?! Mampus aku ..

" T-tak Jimin .. B-bukan .. "

( No One's POV )

" Abis ! Sayang nak cakap yang oppa salah dengarlah ni ?! " marah Jimin kepada Sana .

Sana terkejut kerana Jimin meninggikan suaranya .

" A-aniya .. Oppa .. " Sana cuba memegang tangan Jimin namun Jimin pantas menepisnya .

" Get out .. " Jari telunjuk Jimin menunjuk ke arah pintu . Sana tergamam . Sampai hati Jimin menghalaunya .

" Oppa .. "

" GET OUT !! " Sana terus keluar dari wad ICU Haemin .

Jimin memandang Haemin yang terbaring di katil . Jimin mengeluh .

Apa benar yang aku dengar ? Sana upah orang untuk langgar Haemin ? Mianhae Haemin-ah ..

---

( Yoongi POV )

Hari ni genap 2 bulan setengah Haemin koma . Haemin bangunlah .. Aku rindu kau .. Harini giliran aku untuk jaga Haemin . Selamani Jimin . Tapi aku dapat panggilan dari dia untuk jagakan Haemin , jadi aku pergilah ..

" Haemin sayang .. Bila kamu nak bangun ? Aku cintakn kau .. " 

Aku mengusap pipinya. Haih .. Tiba-tiba aku nampak air mata Haemin . Aku terkejut .

Tiba-tiba aku nampak jarinya tergerak .. Keajaiban apakah ini ?! Aku segera menekan butang kecemasan . Seorang doktor dan dua orang nurse segera menghampiri aku .

Aku menjadi pemerhati di tepi .

" Ah .. Apa nama pesakit ni saya lupa .. " kata doktor itu .

Time-time macam ni dia boleh pula lupa nam Haemin !

" Jung Haemin .." Balas nurse 1

" Jung Haemin , kalau awak dengar sila gerakkan jari anda .. " kata doktor itu .

Haemin mengerakkan jarinya dengan perlahan .. Aku segera menghampiri Haemin . Mata Haemin memandang aku . Aku mengetap bibir supaya tidak nampak lemah di hadapannya .

" M-min Y-yoongi ... " suara serak Haemin memanggil namaku .

Aku mengusap tangannya kemudian mencium . Tngan aku mengusap rambut kelabu Haemin ..

" A-appa eodi .. " tanya Haemin .

" Kejap lagi dia sampai .. Haemin-ah , bogoshipeo .. " kata aku .

" Nado .. " balas Haemin dengan perlahan .

" Mana Jimin ? " tanya Haemin .

Aku hanya diam .

© Handsome Girl | PJMWhere stories live. Discover now