HG26

482 61 13
                                    

Jimin menarik tangan aku ke belakang bas . Aku meronta-ronta supaya dia melepaskan genggaman ini .

" Sakitlah Jimin ! "

Aku melepaskan tangan aku . Aku mengusap pergelangan tangan aku yang kian merah ini .

" Apa masalah awak ni sebenarnya ?! " tengkingku .

" Awak tu yang yang cari masalah ! Saya nak jumpa awak , awak tak nak ! " tengking dibalas tengking .

" Buat apa nak jumpa ? Nak marah saya lagi ? Nak burukkan Yoongi ? Sudahlah ! Semoga bahagia ? Heh ! " balasku dengan sinisan .

Jimin mengusap rambutnya ke belakang . Jimin menolak aku ke bas .

" Aww .. " aku mengerang kesakitan .

Jimin meletakkan tangannya di sebelah kepala aku . Dia mendekatkan mukanya . Aku sedikit pun tak gentarlah .

" I warn you .. Stay away from Yoongi . You make me jealous . " kata Jimin .

Wow , aku tak sangka Jimin boleh speaking .

" If you don't want .. What you want to do ? Kiss me ? Kill me ? " aku membalas kata-katanya .

Aku tersenyum sinis bila Jimin terus beredar dari situ tanpa berkata-kata . Aku terus masuk ke dalam bas dan duduk di sebelah Yoongi . Aku memandang Yoongi .

" Yoongi gwenchanayo ? " tanyaku .

Aku nampak dia mengenggam tangannya . Aku terus menolak bahunya dan dia memandang aku .

" Waeyo ? " tanyanya .

" Kau okey tak ? Muka kau ni pucatlah .. " kataku .

Yoongi tersenyum dan anggukkan kepalanya . Aku melentokkan kepala aku di bahunya .

" Sabar nae ? Kejap lagi kita gi airport then balik korea .. " kataku .

" N-nanti aku temankan kau j-jumpa doktor .. " kataku gagap .

" Kau ni kenapa ? Aku belum nak mati lagilah ... Dah nangis bagai .. "

" Mati jangan bawa main Yoongi .. Kau jelah sahabat aku .. " aku mengenggam tangannya .

" Hm .. Yelah .. " kata Yoongi .

---

Dipendekkan cerita kami pun sampai di korea . Pada waktu itu pukul 21.34 malam . Masing-masing dah siap memakai mask . Bodyguard sudah mengambil tempat untuk menghalang peminat dari mengepung mereka .

YOONGI OPPA !!❜

kenapa jodoh aku mengancam sangat

Kenapa muka dia sama macam Suga oppa ? ❜

Aku mula memimpin Yoongi . Sesungguhnya peminat di sini semuanya gila-gila . BTS hiraukan mereka dan terus masuk ke dalam van . Manakala aku dan Yoongi di Van lain .

  JungMinbersatu-

Oppa , Min dengan Yoongi dalam perjalanan nak balik rumah .. 

© Handsome Girl | PJMWhere stories live. Discover now