( Haemin POV )
Aku terkedu apabila mendengar Yoongi berkata begitu .
" W-wae ? " aku cuba memandang anak mata Yoongi tapi Yoongi memandang tempat lain .
" Mare .. Marebwa !! " aku jerit kepadanya . Air mata sudah mengalir keluar .
" H-haemin .. Aku .. " Yoongi mengeluh .
" Ini yang kau balas Yoongi ? 2 minggu aku jadi yeojachingu kau , ini kau balas ?! " aku memukul dada Yoongi sekuat mungkin .
" Haemin !! Dengar sini !! " Yoongi memegang kedua dua belah bahu aku .
" Aku buat semua ni demi kita berdua ! " kata Yoongi .
" Demi kita berdua ?! " marahku .
" Haemin .. Please listen .. " aku terduduk di lantai . Yoongi memeluk aku .
" Ni kebaikan aku dan kau juga .. "
Aku mengesat air mata aku dan menuju ke arah pintu .
" Daga . " aku menunjuk ke arah pintu .
Yoongi tergamam .
" Haemin .. "
" DAGA !! " jeritku .
Yoongi memandang aku kemudian dia beredar dari situ . Aku menghempas pintu kemudian aku duduk sandar di pintu . Aku menangis teresak-esak .
Yoongi diluar bilik memandang pintu bilik Haemin . Dia berlalu pergi tpi sebelum itu dia berkata
" Aku tak nak kau nangis bila aku tiada .. "
---
' Haemin , aku lepaskan kau . '
Aku memandang mesej itu banyak kali . Sehari suntuk aku terperap di dalam bilik . Aku mencapai sehelai tisu dan menghembus hingus .
Pintu bilik aku diketuk oleh seseorang . Aku memandang pintu aku .
" Haemin ? Ni appa .. Haemin kenapa ni ? Hoseok cakap Haemin tak nak keluar .. " kata appa dengan nada sayu .
Aku memegang dada aku . Beginikah rasa dia bila ditinggalkan ? Perit . Sakit . Aku mengabaikan suara appa yang merayu aku supaya aku keluar dari bilik . Aku memandang bilik air aku . Beginikah rasa sakit yang Sana rasakan selepas Jimin tinggalkan dia ?
( Di Luar Bilik )
( No One's POV )
" Appa macam mana ? " tanya Hoseok kepada appa .
" Senyap je .. " balas appa .
Taehyung mengeluh .
" Hyung , bukankah dari bilik hyung boleh dengar apa yang Haemin lakukan ? " tanya Taehyung .
Hoseok memandang Taehyung kemudian dia mengangkat kedua bahunya .
" Pergilah tengok ! " marah Taehyung .
" Ara-ara " Jhope pergi ke biliknya kemudian dia datang semula ke bilik Haemin .
" So ? " tanya appa .
" Tak de bunyi apa-apa . Just bunyi air je . " kata Hoseok .
" Tak pelah appa . Esok dia keluarlah tu .. " kata Taehyung pula .
Appa menganggukkan kepala dan masuk ke biliknya . Begitu juga dengan Hoseok dan Taehyung .
" Harap Haemin tak buat benda yang bukan-bukan .. " desis hati Taehyung .
YOU ARE READING
© Handsome Girl | PJM
FanfictionWalaupun dia kacak , dia masih cantik . Ideas : @yifanbae Start / 26.9.16 End / 31/3/17