HG37

362 52 5
                                    

HAHA vote goal tak lepas tapi aye nak taip jugaa . Nak habiskan secepat mungkin Kkkkk enjoy !

/mainkan lagu di media . Terima kasih . Kalau yang tak boleh buka , Tajuk lagu : House Of Cards Full Edition/

" Min bangun Min .. " satu suara yang amat kukenali . Aku membuka mata dan ternampak Pn.Park merangkap ibu mertuaku nangis di tepi aku .

" O-omma .. W-waegure ? " tanyaku kepada Pn.Park .

Pn.Park tidak membalas pertanyaanku sebaliknya dia mengenggam tangan aku . Dan aku baru sedar aku berada di hospital .

" Omma waeyo ?! "

" M-min .. Kamu ada k-kanser .. Tahap 4 .. " kata-kata Pn.Park membuatkan seperti ada batu yang menghempap aku . Duniaku terus gelap .

" A-apa ? " soalku tidak percaya .

" Omma tak tipu .. Jihyun dan kawan dia yang bagitahu omma .. " kata Pn.Park diselang-seli dengan tangisannya .

Aku tidak dapat menahan kesedihan ini .. Mataku mula dihiasi dengan kaca lalu kaca itu pecah menjadi air mata .

" O-omma .. J-jimin tahu ? " tanyaku .

Pn.Park mengelengkan kepala .

" Omma .. Min minta tolong jangan bagitahu dia please .. Min tak nak fikiran dia terganggu .. " suaraku sedikit bergetar . Pn.Park anggukkan kepala .

Pn.Park keluar dari wad aku . Ouh .. Aku dekat Wap VVIP .. Mesti Jihyun gunakan pengaruh Jimin .

Aku memusingkan badan ke kanan . Mataku mula menjadi layu dan akhirnya aku tidur .

---

( Jimin POV )

" Chim .. Kau ni dah beberapa hari macam ni .. Ada masalah ke ? " tanya Rapmon selaku ketua BTS .

Aku gelengkan kepala . Sudah seminggu aku tak balik rumah . Hati aku dari hari tu rasa tak sedap . Ada benda nak berlaku ke ?

" Kalau macam tu .. Kita sambung latihan kitalah .. " kata si Jin pula .

" A-niyaa .. Jimin hyung macam tak sihat .. Kita rehatlah dulu .. " kata Jungkook pula .

Semua anggukkan kepala . Masing-masing pergi rehatkan diri . Aku membuka zip beg aku dan keluarkan telefon . Instagram menjadi tempat aku untuk melihat sama ada Haemin ada update feed atau tak .


⭕️JngHmin

❤️ 273,374 likes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️ 273,374 likes

Thanks sebab luangkan masa dengan noona . @JihyunPark . Thanks juga tangkapkan gambar yang tak seberapa cantik ini .



© Handsome Girl | PJMWhere stories live. Discover now