Just nak cakap , ni aku dah dok perhati je .. Kau tak nak kpoppers melenting tak tentu pasal tapi kau sendiri yang cari pasal dengan kpoppers . Pasal kpoppers nak khawin dengan orang korea ? Kau sibuk pahal ? Itu life dia .. Dia punya cita-cita . Then kau cakap ' muka macam kuali mak aku je , ada hati nak khawin dengan Korea ' . Eh kau sedar tak kau sedang hina orang . Kau hina ciptaan ALLAH SWT . Lainlah kalau kau tu hensem bak dewa . Itu aku boleh terima . Aku bukan nak cakap apa , sama juga kalau kau perempuan .. Then kau cakap zayn malik tu hensem , aku minat dia .. Justin bieber .. Adele .. Salena gomez .. Jujur aku kata .. Kpoppers tak de pun kacau life korang yang non-kpoppers ni . Bak kata cikgu aku ' kalau kita tiada rupa , khawin dengan ada rupa ' .. Cuba kau fikir positif sikit . Jangan nak buruk sangka dengan kpopperslah .
@lawak_boring dekat insta . Aku sajelah scroll feed dia then nampak dia nganjing kpoppers . Aku cubalah cakap bebaik .. Tpi ramai pula bash aku . Cakap kpoppers bodohlah itulah inilah . Ya aku tahu bila sebut kpop mesti ada kaitan dengan agama .
Ustazah aku cakap kita boleh minat kpop .. Boleh jika kita anggap itu hiburan . Ye . Aku anggap itu hiburan . Tapi ustazah aku cakap apa yng buatkan kpop itu haram adalah di mana kita menjadi lalai dan tinggalkan segala perintah yang allah berikan kepada kita .
Kpoppers kami ni belum nyanyuk lagi . Ada je yang muslimah tapi dia minat kpop . Tapi dia tak menunjuk . Dan kalau korang benci sangat dengan kpop , kenapa kumpulan yang datang Malaysia korang tak nak halang ? Tak nak memprotes ? Nak tunjuk yang korang ni matang sangatlah ? Nak tunjuk yang kpoppers ni tak matang ? Bagi aku , aku gembira sebagai rakyat malaysia .. Dia nak datang Malaysia . Dia belajar tentang Malaysia .
Kpop kafir . Ya memang dia kafir . Tapi diorang cakap pasal agama kita benda yng baik-baik . BTS , dia cakap pasal kita .. Dia cakap kita comel apabila pakai tudung . So ? Ada lagi yng tak puas hati ?
And paling aku tak sangka , kata kau benci kpop tapi macam mana kau boleh tahu nama diorang ? Like bigbng , exo , snsd .. Semua tu .
Kpop tak sunat ? Hello , excuse me .. Kitorang minat kpop sebab music tapi adalah juga kpoppers tu byuntae .. Dirty mind menyerang aku di pagi buta ini .. Lols .. Abaikan .. Sebab kpop kita tk pandang lelaki melayu ? Itu dia punya pasallah .. Kau nak bash kitorang kenapa ..
Kitorang nyanyian melalut merepek maraban ? Fikir posifit .. Kitorang cuba belajar bahasa meraka . Bahasa ibunda mereka .
Kpop sexy ? Memanglah ! Dia mn tahu dosa dan pahala . Lainlah kita ni .. Tahu itu dosa tapi masih berpakaian seksi . Apa citer ni ? Apa pun tak boleh ! Islam tapi perangai macam setan . Sorrylah klau bahasa kasar . Aku first time cakap straight-to-the-point .
Ya , ada juga cikgu kitorang tak suka kpop sebab diorang cakap buat pembedahan plastik . Tapi kitorang diam jelah . Cikgu kot .. Nak marah nanti ilmu tk masuk . Tapi kekadang cikgu tu okey je .. Siap buat lawklah tentang kpop .
Eh kalau kau tak suka sangat kpoppers ni , sponserlah kitorang .. Bawa semua kpoppers pergi Korea . Senang citerkan ? Boleh khawin dengan orang sana . Kita dapat masukkan dia dalam agama kita .
Kpop bagi aku dia ajar kita semua tak henti berusaha . Yup ! Kita tk henti menyokong bias kita . Apetah lagi harini MAMA . Aku layan prebiu jelah .. 48 jam je dapat .. Huhu
. Sedih ..Okey itu jelah aku nak bebel .. Sila tag kawan kpoppers anda . HAHAHAHA .
YOU ARE READING
© Handsome Girl | PJM
FanficWalaupun dia kacak , dia masih cantik . Ideas : @yifanbae Start / 26.9.16 End / 31/3/17