HG12 ;

728 78 11
                                    

( Sana POV )

Aku mengenggam langsir bilik aku dengan kuat . Hati aku membara . Tak guna punya Haemin !

Cukuplah hati aku panas lihat Jimin cium Haemin . Jung Haemin tak guna .. Kau tunggu nasib kau .

---

( Haemin POV )

Aku menekup muka aku menggunakan bantal . Sejak Jimin cium aku , aku terus masuk ke dalam bilik . Rumah Jimin aku tengok secara senyap-senyap .

" Second kiss akuuuuuu .. " apa ? Ingat first kiss apa ? Eh ! Appa aku , oppa aku .. Diorang pun cium akulah !

Pintu bilik aku diketuk .

" Siapa tu ? " jerit aku di dalam .

" Future husband kau . " kata orang di luar .

Eh eh .. Main-main pula dia ..

Aku jalan perlahan-lahan menuju ke pintu . Tombol pintu dipusingkan dan terbukalah pintu .

" Kau knapa ? Hyung kau cakap kau tak nak keluar bilik langsung .. " kata mamat putih di hadapan aku ni .

Eh maksud aku Yoongi . Hehehe .

" A-aku .. " aku malu nak bagitahu Yoongi senanya ..

" Aku apa ? " tanya Yoongi .

" Masuklah dulu .. " aku bergerak ke katil dan baring . Yoongi memandang aku pelik .

" Kau kenapa ? " tanya Yoongi kemudian dia duduk di sebelah aku .

Aku bangun dari baring . Aku mula menceritakan semuanya tapi tak sampai part Jimin cium aku .

" Then .. " aku hentikan cerita aku .

" Then ? Dia kiss kau ? " tanya Yoongi .

Aku memandang Yoongi dengan riak terkejut . Yoongi menjongketkan keningnya .

" Nampaknya betullah apa yang aku katakan .. " Yoongi menyilang tangannya kedada .

" Aku tak rasa ciuman itu ikhlas .. " aku menundukkan kepala.

" Aku takut .. Sana .. " aku mengeluh . Dan aku rasa seseorang memeluk aku .

Yoongi tengah peluk aku sekarang ni .. Aku letakkan kepala aku di dadanya .

" Kita kenalah buat plan .. " kata Yoongi .

Aku mendongakkan kepala kemudian memandang Yoongi .

" Maksud kau ? " tanya aku pula .

" Kita buat olok-olok couple ? " tanya Yoongi .

Aku diam seketika .. Lalu memandang muka Yoongi .

---

Aku turun ke bawah setelah appa kata ada tetamu nak datang . Rumahnya keluarga Jimin dan .... Sana .

Aku berdiri di sebelah Yoongi . Senyuman kekok tak lepas di bibir aku . Ku berbisik ke telinga Yoongi .

" Kenapa Sana ada juga ? " bisik aku .

Yoongi mengangkat kedua bahu .

" Haemin , Yoongi .. Duduklah . " kata appa .

Aku setia di sebelah Yoongi . Jimin tak lepas memandang aku padahal Sana ada dekat sebelah dia 😒 .

" Er ... Appa .. Mana Hoseok dan Taehyung oppa ? " tanya aku yang cuba memecahkan kesunyian .

" Eo ? Dekat dapur .. " kata appa .

© Handsome Girl | PJMWhere stories live. Discover now